Philips Sonicare FlexCare Platinum HX9112 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 96 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare Platinum HX9112 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marilyne 04-01-2018

Fijne tandenborstel doet wat het moet, langdurig accu

De Sonicare Flexcare Platinum ligt lekker in de hand en voelt prettig in de mond. De Apo werkt niet optimaal, detecteert laat de tandenborstel. Is leuk maar niet noodzakelijk. Geluid is harde zoem waardoor je mensen die kan verstaan. Met andere merk wel. Accu gaat heel lang mee, zeker 2 weken. De borstel poets lekker schoon en gladde tanden.

Edwin 26-04-2017

Maakt kabaal en trilt niet meer

Wij vragen ons af hoe lang deze tandenborstel is getest. Na drie maanden maakten de tandenborstel een herrie bij het poetsen en geen trillingen meer. We krijgen een nieuwe tandenborstel van Philips, dit schijnt volgens hen een veel voorkomend probleem te zijn. Het ijzeren staafje klikt zich los. We denken echter dat we over een paar maanden met hetzelfde probleem zitten.

Pluspunten

• Snelle trillingen

Minpunten

• Kwetsbaar
  • Prijs

Anna 28-11-2016

Mooi tandborstel

Dit is mijn eerste tandenborstel. Ik voel echt het verschil tussen de handtandenborstel. Ik voel je tanden veel beter gewist. Nu is mijn tandvlees bloedt niet, maar ik heb dit probleem al lang geleden. De borstel is comfortabel in de hand en makkelijk te gebruiken.
Ik ben erg blij met deze aankoop!

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • comfortabel
  • mooi design

Ceryl 28-11-2016

Schonere tanden

Gemakkelijk in gebruik, snel schonere tanden. Mondhygiëne is aanzienlijk verbeterd. Phillips is een goede betrouwbare merk en maakt het verschil.

Tina 24-11-2016

Mooi design

Goede elektrische tandenborstel. Bij het type zit niet zo'n prettige oplader. Heb dit niet kunnen zien bij de bestelling. Een stabielere oplader zit dan schijnbaar bij andere typenummers.

Danyi 23-11-2016

good and beautiful

The product looks quite nice, especially the pink color. And the functions seem to be powerful. Quite like it!

Manja 12-11-2016

Bevalt prima

Nieuwe Sonicare ter vervanging van mijn oude. Fijn dat er meerdere poetsstanden opzitten en 3 verschillende manieren om te poetsen (clean, white en deepclean)
Deze is een stuk lichter dan de oude maar ligt goed in de hand. Moet alleen even wennen aan de opzetborstel (Adaptive clean) maar die kan t.z.t. ook vervangen worden door een andere borstel.

Gerrit 11-11-2016

Uitstekend product, zeer goed!

Werkt uitstekend, zoals altijd bij Philips, handig in gebruik, zachte reiniging, in handige meeneembox. Zeer gebruiksvriendelijk.

Jan 10-11-2016

professional cleaning

The toothbrush is easy to handle and your teeth feel like after a professional dental cleaning at the dentist.

Petra 06-11-2016

Geweldige tandenborstel

Ik ben zelf al een jaar geleden overgestapt van Oral B naar Philips Sonicare. Erg tevreden over. Deze nu voor mijn man aangeschaft. Poetst ontzettend goed en batterij gaat wel bijna 3 weken mee. Echt top!!

P.Voogd 05-11-2016

goede werking

Door ervaring blijkt dit product volledig aan de verwachtingen te voldoen. De vormgeving is prachtig en het gebruiksgemak is groot

F. Xu 05-11-2016

Good

I heard this brand from my friend, that is why I bought it. I am still waiting for it is performance!

Pluspunten

• Good looking
  • Good function

Minpunten

• Too expensive

Andre 03-11-2016

Mooi design

Strak ontwerp en poets goed. Het is handig dat er vier kwadranten beschikbaar zijn elk 30 sec poetsen

Margot de Roos 31-10-2016

Gebruiksvriendelijk

Prettig in gebruik, ligt goed in de hand. je voelt geen pijn als je poetst. Heeft een krachtige motor die je gebit schoon houd.

David 29-10-2016

Philips HX9112/12

Nog niet in gebruik genomen. We zullen zien, ik heb altijd OralB tandenborstels gebruikt. We gaan ervoor.

HBX100 18-05-2016

Half jaar in gebruik, mega tevreden

Na een half jaar gebruik nog steeds dik tevreden. Uitermate lange accuduur, nog steeds gebruik van de eerste borsteltjes, de getime'de lange poetstijd met indicatie om verder te gaan is erg handig.

ronald1967 27-05-2016

Ik ben ook meer dan tevreden, zelfs de tandarts vond het opmerkelijk dat er voor het eerst sinds tijden niets mis was aan mijn gebit!

mozzer00 24-02-2016

Vroeger ook een Philips top model tandenborstel gehad maar bij de aanschaf van een nieuwe toch voor een Braun gekozen vanwege de goede verhalen die ik hierover had gehoord. Borstel deed goed zijn werk maar de batterij in de Braun tandenborstel is niet goed. Na 5 a 6 dagen al op en opladen duurt langer dan 12 uur. Borstel draait na 1 a 2 keer gebruiken al langzamer dan direct na het opladen. Na iets meer dan een jaar stortte de batterij helemaal in elkaar. In 1 woord waardeloos.
Nu weer terug bij Philips. Ik ben zelf geen Philips man maar de tandenborstels vind ik top. 1x in de maand opladen en in een paar uur volledig opgeladen. Geweldig. Aan het vreemde trillende gevoel tijdens het poetsen was ik al na 1 keer weer gewend.
Op de website zit de grijze behuizing er iets chic-er uit dan in werkelijkheid maar hij ligt perfect in de hand.

Samdordt 23-02-2016

Het is een prima elektrische tandenborstel waarbij je na 1x poetsen al duidelijk verschil merkt en echt een schoon gebit hebt. Het is makkelijk vast te houden en heeft ook een mooi design. Verschillende standen mogelijk om je gebit te reinigen. Maakt niet veel geluid en de trillingen kunnen ook in verschillende standen ingesteld worden. Tandenborstel geeft ook aan als je te hard poetst.

Stjan22 21-02-2016

Ik vind het een zeer prettige tandenborstel met een prima resultaat, fijn mondgevoel en een goede accuduur. Minpunt is de prijs, die ik aanzienlijk hoog blijf vinden.

Linda1986 17-02-2016

Erg fijne tandenborstel, makkelijk in gebruik, super schoon resultaat en prima batterijduur. Vooral de 'extreme clean'stand doet wat hij beloofd; een tandarts schoon gevoel!

De meyertjes 17-02-2016

Fijne tandenborstel met diverse programma's om de tanden te reinigen, heb jaren een sonicare gehad, stuk gegaan en een een simpele variant ervoor terug gekocht, omdat ik toen toch eigenlijk maar 1 stand gebruikte, maar deze is zeer vernieuwd en gebruik er diverse programma's van, ook de melding dat je te hard met de borstel op de tanden drukt vind ik echt heel prettig, heb blijkbaar altijd te hard met de borstel op de tanden gedrukt. Het enige nadeel vind ik nog steeds de prijs van de opzetborstels. Ze zijn ook nooit eens ergens in de aanbieding. Maar zou hierdoor toch geen ander merk elektrische tandenborstel voor nemen.

Gerbili 16-02-2016

De tandenborstel ligt goed in de hand, is niet zwaar en maakt (maar) weinig geluid tijdens het poetsen. De accu houdt het lang uit en wat erg prettig is, is dat de snelheid niet minder wordt als de batterij leegraakt.

De intensiteit kan tijdens het poetsen aangepast worden. Handig als je (plaatselijk) een gevoelig plekje hebt. De opties voor dieptereiniging, extra whitening en standaard reiniging vind ik persoonlijk niet nodig. Je kunt ze ook niet aanpassen tijdens het poetsen.

Suusian 16-02-2016

Sinds een paar weken poetsen wij met de Flexcare Platinum. Vanaf de eerste poetsbeurt waren we al verkocht. Na de poetsbeurt was direct resultaat te merken. Het voelde alsof we net uit de tandartsstoel kwamen.

Elektrisch poetsen deden we al een tijdje met een tandenborstel van de bekende Oral-concurrent. Alleen de Philips is een verademing. Geen kriebelneus meer door de trillingen tijdens het poetsen en gevoelsmatig een schoner gebit.

De verschillende programma's en opzetborstels zijn ideaal voor bijvoorbeeld een grondige schrobbeurt of een vlugge poetsbeurt na een maaltijd. Na elke halve minuut een toontje en na 2 minuten stopt de borstel automatisch. Zo kan je makkelijk indeling van je poetsbeurt bepalen. Ook de meegeleverde etui is makkelijk om hem in mee te nemen, alles bij de hand.

De Flexcare Platinum is even een uitgave vergeleken met de gangbare elektrische tandenborstels, maar echt aan te raden als je, net als ons, zuinig bent op je gebit en van schone tanden houdt!

Ivan 15-02-2016

De Philips Sonicare FlexCare Platinum tandborstel heeft een fijne grip, de druktoesten hebben de juisten grootte en juiste plek zodat je niet tijdens de het tandenpoetsen, de modes veranderd.
De tandborstel heeft een zeer moderne uitstraling.
Behalve de drie poetsstanden voor clean, white and deep clean poetsen heeft de tandborstel ook een druksensor voor te hard poetsen.
De tandborstel voldoet aan zijn belofte zoals zijn voorgangers maar de druksensor is voor mij de behangrijkste extra optie.
Ik ben zeer tevreden over deze tandborstel.

kimmiekoekkoek 15-02-2016

Super fijne tandenborstel.
Poetst heerlijk en goed schoon.
Ligt lekker in de hand.
Accu gaat lang mee.
Echte aanrader voor mensen die electrisch willen tandenpoetsen.