Philips HX8331/01 Airfloss - Reviews

Laadstation
Elektrische flosser

Frank 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super ding!

Ik vind de korte handleiding fantastisch! Geen ellenlange teksten met onzinnige dingen die je niet moet doen bij gebrek aan gezond boerenverstand. Het apparaat doet wat het met doen. Een paar extra opzetstukjes er gelijk bij gekocht zodat de rest van het gezin er ook plezier van heeft. Dit werkt zo veel beter dan die metalen borsteltjes waar de mondhygiënist mee aan kwam zetten. Het gewone flossen met de houten stokertjes blijft om de grote stukken te verwijderen. De rest handelt het apparaat af. Inmiddels heb ik een beetje handigheid in het verplaatsen in de mond gekregen en komt de mogelijk om de vuurknop ingedrukt te houden goed van pas. Zodoende kost het maar weinig tijd om even een "waterflos" te doen.

Theo 10-05-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk

Het apparaat is mooi klein en handzaam, prima voor op reis waarvoor wij hem gaan gebruiken. De eerste ervaringen zij goed, de airflosser doet wat hij beloofd.

tandje 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

BENIEUWD naar de werking

het is nog te kort om te kunnen zeggen dat het een positieve invloed heeft op mn bloedend tandvlees.

Sally Schuilenburg 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mervrouw Sally

i have buy the product on internet is very handy, and i only try the philips airfloss is very goed, even i recommand the same product to my friend.

Ruud 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

mooi schoon

Eindelijk van dat geflos af. Geen rare en akelige geluiden meer in de badkamer. En het fijnste nog: prachtig schone tanden en herstellend tandvlees!

Dirk 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Airfloss Ultra

Mooi apparaat, ligt fijn in de hand, echter voordat je hem kunt gebruiken moet je hem 24-uur opladen. Dit is erg lang en niet handig.
Daarnaast valt de kwaliteit van het schoonmaken ook tegen, hardnekkig vuil tussen de tanden blijft zitten.

WIM 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Snel schoon en geflosst

Werkt snel en zonder ingewikkelde bediening. De oplader werkt goed en handig dat er ook schoonmaakvloeistof in kan. Dat gaat ook simpel. Verder kun je dezelfde oplader gebruiken als de tandenborstel van philips.

E 17-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig in gebruik

Pas net in gebruik, fijn product. Handig voor mensen die niet houden van flossen of ragertjes. Ook de optie met mondwater is lekker fris. Snel geleverd en goede instructies.

Brands 14-04-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en effectief

Makkelijk in gebruik en duidelijk resultaat. Geen last van bloedend tandvlees meer. De degelijkheid moet zich nog bewijzen. De vorige ging precies na iets meer dan twee jaar kapot.

Bianca versteden 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Werkt erg prettig veel fijner dan tandenstokers. Voelt meteen schoon en fris. Veel minder ontstoken tandvlees. We gebruiken hem als gezin.

Schoon gebit 07-04-2016 Product paar dagen in bezit

Flossen zonder draad

1 maal per dag is een investering in je gebit. Zichtbare, voelbare en onzichtbare etensresten verdwijnen. Regelmatig gebruik met fris mondwater is zeker aan te bevelen.

Landkroon 06-04-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niet meer zonder

Eenvoudig en snel flossen, spaart veel tijd en geeft een goed resultaat. Dit is mijn tweede (vorige al 4 jaar in mijn bezit). Hij Gaat altijd mee op reis.

Yvonne 02-04-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader top

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe airfloss. Erg gebruiksvriendelijk en tanden voelen echt schoner aan

Vlie 29-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig in gebruik

Werk goed en helpt ook echt! Gebruiken het elke dag en merken dat er minder tandsteen is. Nu de 2 reeds gekocht.

Wouter N 26-03-2016 Product paar dagen in bezit

Airfloss Philips

Werkt prima, even wennen aan het gebruik. Het is een mooi product, werkt net zo goed als flossdraad.

Rene 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Supersnel flossen

Eindelijk een goed apparaat dat het moeilijke flossen overbodig maakt.Dagelijks flossen is geen straf meer, het gaat allemaal supersnel en je kunt overal goed bij.

Liedy 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product, goede kwaliteit

Prima ,fijn in gebruik en heel makkelijk.
Zo kan ik makkelijk mijn gebit tussen tanden en kiezen reinigen

Danieschip 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat het moet doen!

Exact wat ik had verwacht en nu pas 1 dag in gebruik dus over de duurzaamheid en de conditie van het tandvlees nog niets te melden. Stond wel versteld van wat er tussen de tanden uitkomt, zelfde effect als met een stoker of rager!

air flos 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

geen flosdraad meer

makkelijk voor je kiezen want dat gaat niet zo met flosdraad makkelijk in de hand past in de zelfde oplader als de tandenborstel vermindert bloedend tandvlees . flosdraad gebreuk ik niet iedere dag, dit wel je krijgt er ook nog een frisse adem van.

JWG 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

De air floss is nu een maand in ons bezit, en we gebruiken hem met regelmaat. het geeft een gevoel of dat je gebit echt schoon is. tot op heden bevalt het ons.
Nadeel water reservoir is erg klein.