Philips HX8331/01 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 111 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX8331/01 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Lotte Seveke 26-07-2019

Airfloss

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Door kieskeurig gevraagd een nieuwe review te schrijven.
Dit is minstens mijn vierde of vijfde airfloss. Heb deze nu 2 maanden
In gebruik. Het zou me verbazen als deze het
Wel lang doet. Heb nooit van pbilips enig excuus gehad of gehoord waarom deze
Dingen zo snel kapot gaan.

Lotte Seveke 07-04-2019

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Ik heb tig keer een philips sonicare air floss gekocht. Als hij drie tot vier maanden mee gaat is het veel. Philips was in het begin nog wel genegen een nieuwe te sturen. De laatste keren gingen ze moeilijk doen. Zo vaak kapot, nooit van gehoord. Op zich is het een goed apparaat, heel goed voor implantaten. Maar de levensduur is heel slecht

Pluspunten

• Reinigt goe

Minpunten

• Snel kapot

Frank 17-05-2016

Super ding!

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Ik vind de korte handleiding fantastisch! Geen ellenlange teksten met onzinnige dingen die je niet moet doen bij gebrek aan gezond boerenverstand. Het apparaat doet wat het met doen. Een paar extra opzetstukjes er gelijk bij gekocht zodat de rest van het gezin er ook plezier van heeft. Dit werkt zo veel beter dan die metalen borsteltjes waar de mondhygiënist mee aan kwam zetten. Het gewone flossen met de houten stokertjes blijft om de grote stukken te verwijderen. De rest handelt het apparaat af. Inmiddels heb ik een beetje handigheid in het verplaatsen in de mond gekregen en komt de mogelijk om de vuurknop ingedrukt te houden goed van pas. Zodoende kost het maar weinig tijd om even een "waterflos" te doen.

Theo 10-05-2016

Eerste indruk

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Het apparaat is mooi klein en handzaam, prima voor op reis waarvoor wij hem gaan gebruiken. De eerste ervaringen zij goed, de airflosser doet wat hij beloofd.

tandje 01-05-2016

BENIEUWD naar de werking

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

het is nog te kort om te kunnen zeggen dat het een positieve invloed heeft op mn bloedend tandvlees.

Sally Schuilenburg 28-04-2016

Mervrouw Sally

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

i have buy the product on internet is very handy, and i only try the philips airfloss is very goed, even i recommand the same product to my friend.

Ruud 26-04-2016

mooi schoon

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Eindelijk van dat geflos af. Geen rare en akelige geluiden meer in de badkamer. En het fijnste nog: prachtig schone tanden en herstellend tandvlees!

Dirk 22-04-2016

Philips Airfloss Ultra

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Mooi apparaat, ligt fijn in de hand, echter voordat je hem kunt gebruiken moet je hem 24-uur opladen. Dit is erg lang en niet handig.
Daarnaast valt de kwaliteit van het schoonmaken ook tegen, hardnekkig vuil tussen de tanden blijft zitten.

WIM 19-04-2016

Snel schoon en geflosst

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Werkt snel en zonder ingewikkelde bediening. De oplader werkt goed en handig dat er ook schoonmaakvloeistof in kan. Dat gaat ook simpel. Verder kun je dezelfde oplader gebruiken als de tandenborstel van philips.

E 17-04-2016

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Pas net in gebruik, fijn product. Handig voor mensen die niet houden van flossen of ragertjes. Ook de optie met mondwater is lekker fris. Snel geleverd en goede instructies.

Brands 14-04-2016

Simpel en effectief

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Makkelijk in gebruik en duidelijk resultaat. Geen last van bloedend tandvlees meer. De degelijkheid moet zich nog bewijzen. De vorige ging precies na iets meer dan twee jaar kapot.

Bianca versteden 12-04-2016

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Werkt erg prettig veel fijner dan tandenstokers. Voelt meteen schoon en fris. Veel minder ontstoken tandvlees. We gebruiken hem als gezin.

Schoon gebit 07-04-2016

Flossen zonder draad

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

1 maal per dag is een investering in je gebit. Zichtbare, voelbare en onzichtbare etensresten verdwijnen. Regelmatig gebruik met fris mondwater is zeker aan te bevelen.

Landkroon 06-04-2016

Kan niet meer zonder

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Eenvoudig en snel flossen, spaart veel tijd en geeft een goed resultaat. Dit is mijn tweede (vorige al 4 jaar in mijn bezit). Hij Gaat altijd mee op reis.

Yvonne 02-04-2016

Aanrader top

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe airfloss. Erg gebruiksvriendelijk en tanden voelen echt schoner aan

Vlie 29-03-2016

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Werk goed en helpt ook echt! Gebruiken het elke dag en merken dat er minder tandsteen is. Nu de 2 reeds gekocht.

Wouter N 26-03-2016

Airfloss Philips

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Werkt prima, even wennen aan het gebruik. Het is een mooi product, werkt net zo goed als flossdraad.

Rene 24-03-2016

Supersnel flossen

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Eindelijk een goed apparaat dat het moeilijke flossen overbodig maakt.Dagelijks flossen is geen straf meer, het gaat allemaal supersnel en je kunt overal goed bij.

Liedy 24-03-2016

Goed product, goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Prima ,fijn in gebruik en heel makkelijk.
Zo kan ik makkelijk mijn gebit tussen tanden en kiezen reinigen

Danieschip 22-03-2016

Doet wat het moet doen!

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Exact wat ik had verwacht en nu pas 1 dag in gebruik dus over de duurzaamheid en de conditie van het tandvlees nog niets te melden. Stond wel versteld van wat er tussen de tanden uitkomt, zelfde effect als met een stoker of rager!

air flos 22-03-2016

geen flosdraad meer

Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

makkelijk voor je kiezen want dat gaat niet zo met flosdraad makkelijk in de hand past in de zelfde oplader als de tandenborstel vermindert bloedend tandvlees . flosdraad gebreuk ik niet iedere dag, dit wel je krijgt er ook nog een frisse adem van.

JWG 05-02-2016
Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

De air floss is nu een maand in ons bezit, en we gebruiken hem met regelmaat. het geeft een gevoel of dat je gebit echt schoon is. tot op heden bevalt het ons.
Nadeel water reservoir is erg klein.

danielle 02-01-2016
Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Ik heb een beugel en daardoor is het erg lastig om te flossen, met de airfloss lukt dit moeiteloos en kom ik dus toch tussen mijn tanden, erg prettig!

Ilona0308 26-12-2015
Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

Ziet er mooi uit, maar er gaat weinig water in en er komt geen constante waterstraal uit. Pluspunt geen draad.

Jan 25-12-2015
Geschreven voor: Philips HX8331/01 wit, grijs

De Philips Airfloser was een super Sint cadeau. Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te bedienen. Makkelijker dan flossen. En handig voor op reis. Hopelijk in de toekomst minder tandarts bezoeken.