Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Helscha 13-04-2015 Product paar weken in bezit

Sinds een ruime 2 weken heb ik de Philips Sonicare 3, voorheen gebruikte ik wat nu de FlexCare+ heet maar dan zonder de uv lamp. Ik vind het prettig dat je uit 3 intensiteiten kan kiezen voor het poetsen aangezien ik altijd ondanks het elektrisch poetsen ontstoken tandvlees heb. Ik mis wel een beetje de massage stand, deze vond ik erg prettig maar als ik het prijsverschil zie tussen de Philips Sonicare 3 en FlexCare+ vind ik het missen van de massage stand in eens een stuk minder erg. De tandenborstel ziet er weer degelijk uit, ik denk dat hij ook weer jaren mee gaat.

bonkie77 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen maak ik nu gebruik van de sonicare tandenborstel. Over het algemeen ben ik erg enthousiast over deze elektrische tandenborstel, wat een verschil met een ander merk.
Daar had ik altijd het gevoel dat mijn tanden eruit trilden en dat is bij deze tandenborstel absoluut niet het geval. Doordat hij zo anders aanvoelt heb ik nu wel het gevoel dat ik zelf meer poetsbewegingen moet maken maar dit is dus echt niet noodzakelijk. Tanden voelen echt super schoon.
Wel een puntje van aandacht, je kunt niet zien op welke stand hij staat als je hem aanzet en als je dan wel kijkt dan spettert alles onder.
En ik kan in de handleiding nergens vinden of hij ook waterdicht is omdat ik mijn tanden vaak onder de douche poets.
Maar al met al dus echt wel een aanrader.

Corleone 26-03-2017

Aanbevelingswaardige tandenborstel

Goede tandenborstel en wat ik persoonlijk erg prettig vind, is de borstel. Deze is net als een handtandenborstel.

Andere merken hebben vaak een klein borsteltje.

Het geluid van dit apparaat was wel ff wennen, maar niet dat dit erg storend is.

Al met al vind ik het een goede tandenborstel!

hans269 22-01-2017

Doet niet wat het beloofd

Jaren gepoetst met Oral B en nu over op sonicare. Helaas is dit voor mij een miskoop. Elke keer als ik bij de mondhygiëniste ben geweest en ik had gepoetst met Oral B dan was ze tevreden. Maar nu ik 4 weken poets met Sonicare was ze niet zo tevreden. Er zat meer tandplak op dan bij Oral B. En dat terwijl Philips zegt dat je gezonder tandvlees heb binnen 2 weken. Dat is dus niet zo. Graag zou ik het product willen retourneren maar ik ben bang dat dat er niet meer in zit. Weggegooid geld dus. Terug naar Oral B.

tandenbostel 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Tandenbostel

Deze tandenborstel is geweldig. Hij poetst gronden en de tijd duur houd die keurig bij. We hebben voor deze tanden borstel gekozen op aanraken van onze tandarts

Plankgas 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede .

Fijne tandenborstel. Reinigt uitstekend. Lange accuduur. Ergonomisch ontwerp. Jammer dat de borsteltjes nogal prijzig zijn vergeleken met het andere merk.

Pluspunten

• vormgeving
  • accuduur
  • zachte reiniging

Minpunten

• dure borsteltjes

Jess4 10-06-2016

Geen fijn model

Goedkoop is duurkoop in dit geval. Vanwege de herrie die deze tandenborstel maakt uiteindelijk een nieuwere duurdere versie gekocht.

john4711 06-05-2016

Aanbevelenswaardig

Mooie witte tanden en gezond tandvlees.
Duidelijke signalering wanneer van gebitsdeel moet worden gewisseld.

Zusje3 07-07-2015

Heel fijne elektrische tandenborstel.

Had jaren geleden een oud model van Sonicare, daarna een elektrische tandenborstel met kleine ronde kop, vond ik niet lekker poetsen en accu ging stuk. Nu toch weer een Sonicare gekocht en helemaal tevreden.

Scon 13-04-2015

prima product voor gevoelig tandvlees

Het is even wennen aan de hoge frequentie van de borstel vergeleken met onze oude elektrische tandenborstel. Vooral het kunnen instellen van 3 verschillende intensiteiten spreekt in het voordeel van deze tandenborstel.
Ik moest wel wennen aan het geluid. De frequentie was namelijk veel hoger dan wij gewend waren.

HeleneChantal 13-04-2015

Goede Philips Sonicare 3!

Ikke77 03-04-2015

Doet wat het belooft vor het tandvlees

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van deze tandenborstel en ik ben er echt van onder de indruk.
Wat een verschil in trillingen. Heb nu niet het idee dat mijn tanden eruit rammelen alleen hierdoor ben ik wel meer geneigd om zelf mee poetsbewegingen te gaan maken maar dat is echt niet nodig.
Zoals staat vermeld in de advertentie heb ik ook echt geen last meer van mijn tandvlees en toch gladde schone tanden.
Wel een klein minpuntje, als ik wil kijken op welke stand hij staat spettert meteen alles onder en ik kan nergens vinden of ik hem kan gebruiken onder de douche.

leonhenri50 02-04-2015

goede kwaliteit

deze tandenborstel heeft stevige behuizing
is goed voor het tandvlees
en makkelijk te bedienen en werkt prima
zeker een aanrader