Philips Sonicare FlexCare HX6932 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare HX6932 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

mafje 21-04-2013

Dit is inmiddels mijn vierde HX6930 die binnen het half jaar stuk is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog iets positiefs te melden ? Ja, ik heb er ook eentje gehad die meer dan een jaar gefunctioneerd heeft.

Monique1956 08-09-2011

2x heb ik ook meegemaakt dat de akku's na korte tijd niet meer opladen van 2 verschillende sets. Je kan er dan hooguit 10 seconden mee poetsen.
Waardeloos produkt voor veel te veel geld. Ook 1 reserveborstel kost meer dan 20 euro.
een Braun poetst ook veel beter.

Hans Belder 24-06-2011

---------- update review 24-06-2011 ----------
nu na een half jaar sta ik nog steeds achter mijn mening van toen,ben nog steeds happy met de borstel,gewoon een plezier om een paar keer per dag je tanden heerlijk glad te houden,echt een aanrader

---------- oude review 06-03-2011 ----------
nu een paar weken in bezit en heel erg tevreden,
heb ooit in verleden een oral-b gehad waarbij ik pijn
aan m'n tandvlees kreeg,daarna weer jaren met een gewone tandenborstel gepoetst,maar op aanraden van tandarts weer elektrisch gaan poetsen.
mijn keuze voor deze philips was dat er een lion-battery in zit en deze dus zonder laad geheugen is.
tevens een reinigings uv lamp aanwezig.
en na een paar weken wittere tanden en geen bloedend tandvlees meer

MBSL 14-12-2010

Ik herken de eerste recensie niet. Ben zelf heel tevreden. Tandenborstel staat bij mij standaard op de lader, maar is deze zomer meegeweest op vakantie en heeft het toen 12 dagen zonder lader uitgehouden. Mijn tanden voelen superschoon, ik wil niet meer anders.

Rene123 18-11-2008

Deze tandenborstel sinds een paar weken in gebruik en nu al laad hij niet meer op. is nu retour Philips, heel jammer