Philips HX6932 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 51 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

yade 22-06-2016

voldoet uitstekend aan de eisen

Makkelijk in gebruik
Meerdere standen
Mijn zoontje van 6 kan goed ermee poetsen
Heel blij met de borstel reiniger
Batterij gaat lang mee

Richard1967 14-02-2016

Tandenborstel werkt niet.

Ik heb de tandenborstel al twee 24 uur aan de oplader gehad. In het glas en in het reiskoffertje. Echter doet hij het niet.
Tandenborstel wordt niet opgeladen. Waarschijnlijk maandagochtend productie.

njas 17-01-2016

duurzaamheid

Jammer dat deze Sonicare tandenborstels amper een jaar stand houden.
Al twee maal dat de poetsbeweging sterk terugloopt na minder dan een jaar!

GAVD 10-06-2015

Prima werking.

Het apparaat werkt echt naar behoren. In het begin was het even lastig de juiste plaats te bereiken tussen de tanden. Na enkele keren gaat het prima en mijn tandvlees wordt prima gemasseerd. Flossen met de hand is overbodig geworden.

Tuur77 21-02-2015

mooi schoon gebit

Met deze tandenborstel een verzorgd en schoon gebit.
enige nadeel dat de tandenborstel veel lawaai maakt.

Faya45 09-11-2014

De werking van het apparaat is goed - levensduur is erg kort

Deze tandenborstel heb ik in juni 2012 gekocht en nu is dit apparaat al stuk. Dit is de tweede Philips tandenborstel die ik heb gekocht en het na na twee jaar opgeeft. De borstel is vrij duur en dan mag je toch wel een langere levensduur verwachten. De borstel ligt makkelijk in de hand en heeft een grote en een kleine borstel. De kleine borstel werkt goed, maar moet altijd besteld worden.

Omega 07-01-2014

Super Tandenborstel !!

Fijnste en meest effectieve Tandenborstel die ik ooit gehad heb.
Krijg nu zelfs korting bij mijn Tandarts !

Fons54 09-07-2013

maak je tanden perfect schoon

doet het een stuk beter dan mijn vorige tanden borstel ik heb het gevoel of mijn tanden sterker worden

AliJ 28-06-2013

uitstekende tandenborstel

De sonicare is een uitstekende tandenborstel. Bij goed gebruik ( zie gebruiksaanwijzing) geen klachten m.b.t. o.a. tandvlees. Mijn tandarts en ik zijn zeer tevreden. Jammer dat de opzetborstels zo prijzig zijn.

Etphonehome01 23-06-2013

perfecte poetsbeurt

Sonicare systeem poets de tanden perfect schoon, gaat tandsteenopbouw tegen en masseert het tandvlees en de pockets. Het is handig in gebruik en de batterij gaat bij normaal gebruik minimaal een week mee zonder deze tussendoor op te laden

JanAms 23-06-2013

Doet wat ie moet doen.

Ben tevreden met de Sonicare, geen op of aanmerkingen, behalve wellicht de materiaalkeuze waar hij van gemaakt is. Vooral het "zachte" gedeelte is lastig schoon te krijgen. Maar dat is dan ook alles. Gebruik 'm al een tijdje en hij vertoont verder geen kuren, dus ik ben tevreden.

Curley 17-06-2013

fijn product

Heb een elektrische tandenborstel gekocht op aanraden van mijn tandarts en mijn tandvleesproblemen zijn over.

fwhgaerts 14-06-2013

goed toestel voor een redelijke prijs

Het toestel reinigt het gebit goed, ook tussen de tanden. Achter in de mond minder tussen de kiezen. Het toestel maakt wel een hoog geluid wat niet iedereen als prettig ervaart.

Bourbon 13-06-2013

Gematigd positief over een top product.

Dit is mijn 4e Sonicaire dat geeft wel aan dat ik erg tevreden ben over het product.
Echter de kwaliteit laat duidelijk te wensen!
Ik moet nu na twee jaar wederom de sonicare vervangen want de kracht (beweging ) is uitgeput en wordt steeds trager. Het wordt langzamerhand een kostbare tandenborstel.

FreJo 25-04-2013

Prettige poetser

Ik was een elektrische tandenborstel van "dat andere merk" gewend en altijd wel tevreden tot het laatste exemplaar. Deze ging net buiten de garantie kapot. Nu gebruik ik deze Philips borstel een jaar en vind de beweging een stuk aangenamer dan het gedraai van de concurrent. Ook de grotere borstel vind ik een voordeel. De verschillende standen gebruik ik eerlijk gezegd niet. Het infra-rood schoonmaakhokje voor de opzetborstel wel maar daar merk je zelf natuurlijk niks van. Een zeer fijne tandenborstel dus. Zeker een aanrader!

mafje 21-04-2013 Product half jaar in bezit

Dit is inmiddels mijn vierde HX6930 die binnen het half jaar stuk is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog iets positiefs te melden ? Ja, ik heb er ook eentje gehad die meer dan een jaar gefunctioneerd heeft.

Frans1952 11-03-2013

Goed apparaat, gebruiksvriendelijk en merk dat er nog voedselresten blijven zitten bij elektrisch poetsen.

Goed apparaat met een toegevoegde waarde. Door het formaat ook goed op te bergen. Verwijdert voedselresten erg goed, zelfs na uitgebreid elektrisch (Philips) poetsen

Eppiethefirst 24-05-2012

prima produkt

De tandenborstel is een prima produkt, ligt goed in de hand en geeft goede poetsresultaten. Een nadeel is dat wil ik een andere poetsstand dan de eerste, dan moet het hele menu doorlopen worden. Als er al tandpasta op zit is dit niet aan te raden.

omawil 21-05-2012

prima ontwerp

na aanbeveling tandarts en een winkelbediende apparaat
aangeschaft,een sensatie werkt gewoon fantastisch

Bibedre 26-10-2011

gebruiksvriendelijke tandenborstel

De tandenborstel ligt goed in de hand en maakt dermate snelle bewegingen dat het gebit goed gereinigd wordt.