Philips Sonicare DiamondClean HX9352 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 148 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9352 op Kieskeurig.nl.

GeoffrR 30-09-2017

De tandarts bij je thuis

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9352

Een product dat er in slaagt om van zijn sales slogan waarheid te maken? Kan het? Als sceptische lezer van slogans kom ik niet vaak producten tegen die dit kunnen beamen. Het is correct als je van de tandarts na een reiniging dat je tanden anders aanvoelen. Ruwer, minder glad, effectief gereinigd. Wel, na gebruik van deze philips sonicare had ik al na één poetsbeurt hetzelfde gevoel. Opmerkelijk Het trillen is wel fel en dat is wennen. Design is top. Mijn dochter is helemaal weg van het mooie zwarte toestel. Het designglas en het oplichten bij het opladen. Fijner was geweest dat het tijdens het opladen blijft oplichten Tijdens het poetsen zie je ofwel op de app of aan je tandenborstel wanneer je te hard drukt. Ook opmerkelijk hier is dat ik dit toch vrij snel deed. Gedragsaanpassing ingezet :-) Opmerkelijk is dat de app je ook toont dat je bepaalde gebieden meer aandacht moet geven. Die locatiesensor is way above verwachtingen. ook het challenging stuk vind ik leuk. Wil je langer poetsen? Dan krijg je die kans. De opzetstukken voelen heel kwalitatief aan en vooral doen hun ding 2 weken verder en ondertussen kan ik stellen dat ik verschil zie en voel
Oorspronkelijk gepost op philips.be