Philips HX9903 wit

Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9903 wit op Kieskeurig.nl.

JohntTB2 24-08-2020

Perfect produkt

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Mijn oude sonicare was al 11 jaar oud en een mooie aanbieding kwam voorbij. Ik heb dat apparaat gekocht. Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel

MondhygienisteM. 25-07-2020

Erg mooi design en straalt luxe uit

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik ben zelf Mondhygieniste en gaf deze borstel kado aan mijn aanstaande, hij probeert nu mijn niveau van poetsen te evenaren en dat lukt!

Wim Sch 10-05-2020

Fijne tandborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Deze philips sonicare diamond werkt erg goed, want ik maak me tanden super schoon en witte. Ik ben erg terverden. En philips sonicare AirFloss. Die is gemakkelijk mannier tussen de tanden. Echt super

w schreuders 29-04-2020

Super Tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik heb al bijna twee maand dat gebruikt. Dit toestel heeft me verast, wat ik helemaal geweldig vind zijn de verschillende opzetborstels. ik ben echt wel overtuigd, deze diamond clean heeft een mooi plaatjes op nieuwe badkamertafel veroverd

RonMo1970 02-08-2019

Super gladde tanden....!!

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Philips Sonicare Diamondclean Smart HX9903/13.

Het is meteen duidelijk dat deze tandenborstel veel meer bewegingen maakt als de eerder door mij gebruikte borstels. Mijn tanden voelen veel gladder en de real time feedback van de app hierbij is echt super! Het is even wennen om te poetsen met de telefoon erbij, maar het is echt ongekend. Uiteraard wordt de tijd in de app bijgehouden, maar ook hoe je de borstel moet houden, welk gebied meer aandacht nodig heeft, en hoeveel druk je moet geven wordt in de app aangegeven.

Er zitten verschillende opzetstukken bij voor wittere tanden, en gezonder tandvlees.

Het oplaadglas is niet alleen een mooi item op de wastafel maar ook ideaal in gebruik. De batterij gaat overigend enorm lang mee, zeker 2,5 a 3 weken niet op hoeven laden.

De uitstraling van de borstel op zich in het mat zwart is ook erg mooi overigens.

Wat mij betreft een rolls royce onder de tandenborstels en een aanrader!

Anoniem75 29-07-2019

Zeer mooie en handige tandenbortsel

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Deze tandenborstel heb ik gekocht omdat deze er goed uitziet en omdat het handig in gebruik zou zijn. Niets teveel gezegd, het is een superhandig en gebruiksvriendelijk apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niels_ph 23-07-2019

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

De tandenborstel is erg fijn in gebruik, ik heb het gevoel dat ik schonere en frissere tanden heb met deze tandenborstel. De app is makkelijk aan de telefoon te koppelen en het is prettig dat deze meekijkt of je alles goed poetst. Het enige nadeel hierbij is dat je altijd je telefoon bij het poetsen moet hebben. De tandenborstel komt met een prettige opbergdoos, zodat je deze altijd veilig mee kan nemen en met een glas, waar je de extra borstels in kwijt kan (totaal 3 stuks, ieder gericht op een ander deelgebied). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NSLK 23-07-2019

Moderne manier om tanden te poetsen!

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Het overgaan van gewone Philips Sonic naar deze is alsof je van een Audi uit de jaren 90 naar super moderne concept car gaat. Zeker een aanrader voor de mensen die iets met gadgets hebben.
Ik ben echt helemaal verkocht. De tanden voelen vanaf het eerste gebruik gewoon super schoon. Ultrasone bewegingen en trillingen helpen je tanden schoon te houden.
Als je te hard poetst, gaat het randje licht geven en dat vind ik een zeer handige functie. Hieruit blijkt voor mijzelf dat ik dus jarenlang te hard heb gepoetst en dat is niet goed voor tanden en tandvlees. Er zijn in het algemeen 4 poetsstanden en 3 intensiteitsniveaus, dus voor een ieder voldoende keuzevoorkeur.
Verschillende intensiteit (zelf te veranderen op de borstel) en programma’s (witte tanden, gezonde tandvlees, tandsteen verwijderen etc). De verschillende opzetborstels zorgen ervoor dat automatisch de bijbehorende instelling geselecteerd worden.
Super handige app om mee te poetsen, doelen te stellen en te checken of je goed poetst qua intensiteit, plekken en tijd. Het is gewoon een andere en veel efficiëntere manier om te poetsen. Daarnaast is het altijd goed om mijn idee van “goed poetsen” op te frissen met deze nieuwe technologie. Blijkbaar deed ik het al die jaren toch niet goed (genoeg). De app leidt je terug naar overgeslagen plekken als je die niet goed gepoetst heb.
Ook niet te vergeten: makkelijk mee te nemen in een handige reisetui. Het oplaadglas en de oplader zelf zijn ook heel mooi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M. van der Ster 22-07-2019

Wat een verschil!

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Over het algemeen had ik weinig opmerkingen van mijn tandarts. Af en toe eens een gaatje, dat wel. Poetsen deed ik gewoon met een hand tandenborstel.
Dat kan misschien wel wat beter dacht ik...

Dus de overstap gemaakt naar elektrisch poetsen. Mijn keuze viel op de Sonicare DiamondClean Smart. Je hebt keuze uit verschillende poetsprogramma's. En via een app op je telefoon zie je hoe goed je bezig bent en krijg je tips. Nou... Ik ben benieuwd, dacht ik.

Na de eerste poetsbeurt was ik gelijk verkocht! Het voelde het alsof ik een compleet nieuw gebit had gekregen! Wat een verschil zeg! Mijn tanden voelden heel schoon en spiegelglad! Wat een top ding!

Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten, maar de resultaten overtreffen alles! Ik ben echt heel erg blij met dit apparaat!
Wat mij betreft een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Savanne 22-07-2019

Super blij met de Philips Sonicare DiamondClean!

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

De Philips Sonicare DiamondClean Smart is een elektrische tandenborstel die fijn in de hand ligt en er mooi uitziet. Daarnaast is de ondersteunende applicatie echt een toegevoegde waarde, de app stimuleert je om lang genoeg te poetsen en de vergeten plekjes ook nog even aandacht te geven. Het gebruik van de tandenborstel heeft ervoor gezorgd dat ik langer poets en met een fijn en fris gevoel de dag start en afsluit! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Svenn 22-07-2019

Heel prettig product

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Het product mogen testen en dit als zeer leuk ervaren. Door koppeling met de telefoon goed bij kunnen houden hoe je poetst en waar verbeterpunten liggen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 22-07-2019

Erg fijne en professionele tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik was sceptisch over de niet-ronde borstel, maar ik ben positief verrast. Er zit veel kracht in de borstel, zonder dat deze irriteert. De handheld is erg licht, wat fijn in de hand ligt.
Zeker gladdere tanden en een schoner gevoel. Het geluid dat de tandenborstel maakt, doet me denken aan de tandarts. Dus naast het professionele uiterlijk klinkt deze ook erg vakkundig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ejej 22-07-2019

Mooi disign handig met 3 standen

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik gebruik nu al een tijdje de Phillips electrische tandenborstel. Mijn eerste elektrische! Hij bevalt mij uitstekend. Mooi strak disign, zwart en een glas als oplader. Er zitten meerdere borsteltjes bij en een handig reisetui. Je kunt er ook een "poets" app bij downloaden die alles voor je kan bijhouden. Ik ben zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alfred2 26-03-2019

Perfect voor gladde en witte tanden

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik gebruikte al jaren een 'gewone' Sonicare. Maar deze smart versie maakt echt het verschil. Ik merk dat de begeleiding van de app bij het poetsen zorgt dat je langer en beter poetst. Mijn tanden zijn een stuk witter en voelen heel glad aan. Ik ben benieuwd wat de tandarts zal zeggen bij de volgende controle. Al met al ben ik dus heel tevreden. De app kan nog verder worden verbeterd. Die geeft bijvoorbeeld punten voor het poetsgedrag, maar die zijn nergens aan te relateren. En de app vraagt veel van de batterij van de mobiel. Het is bijna dagelijks de grootste stroomverbruiker.

Happy1 18-02-2019

Eindelijk voelt mijn gebit schoon en glad!

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Jarenlang op zoek geweest naar een oplossing voor echt schone en gladde tanden na een poetsbeurt. Eindelijk gevonden!

Ruurd58 09-01-2019

Zeer goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik gebruik naast deze tandenborstel nog een Sonicare Diamond Clean (de goedkopere uitvoering). Prima tandenborstel, de app is zeer handig maar ook niet helemaal overzichtelijk. Zal wel wennen zijn. Tanden voelen schoon en glad aan. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat deze (een stuk duurdere) uitvoering dan mijn ' oude Sonicare Diamond Clean' geen oplaadmogelijkheid heeft in de oplader. Dat vind ik een grote misser, zeker voor deze prijs. Gelukkig heb ik de oude nog, die zal dus meegaan op vakanties.

AnnB 04-11-2017

Toppertje !

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik heb het toestel nu enkele weken. Ik poetste voordien ook al elektrisch, maar zo'n proper gevoel had ik nog nooit na het poetsen. Het is even wennen aan de trillingen bij het poetsen maar het resultaat na elke poetsbeurt is onbeschrijfbaar.
Het installeren van de app en het opvolgen van de instructies tijdens het poetsen maakt je bewuster van je mondverzorging (heb ik overal gepoetst, druk ik niet te hard, heb ik geflost, mondwater gebruikt....).

Bij het toestel zijn diverse opzetstukjes geleverd (met elke hun specifieke functie).
Het toestel is niet alleen geweldig voor de tanden, maar ook "voor het oog": prachtig design, en geleverd met een aantal leuke accessoires: een glas, een reisetui... Kortom: volledig !

Mijn gewone tandenborstel ? Die ligt al in de vuilbak...geef mij maar de DiamondClean !

ABAU 27-10-2017

Goedgekeurd door de tandarts!

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

k heb bewust even gewacht met het schrijven van mijn review omdat het begin deze week tijd was voor mijn 6-maandelijks bezoek aan de tandarts. Ik maak makkelijk tandplak aan en goed poetsen is dus zeker een must. In het begin was het wel even wennen aan de app, maar na een weekje was het net of deze er altijd al was. Het design en het leuke oplaadglas zijn een streling voor het oog. Zelf voelde ik al snel dat mijn tanden veel gladder na het poetsen aanvoelden dan bij mijn oude elektrische tandenborstel, de app gaf aan wanneer er eens een plekje meer diende gepoetst te worden. De 4 verschillende poetsstanden zijn zeker een meerwaarde. Ook de tandarts zei dat er deze keer veel minder tandplak te bespeuren viel, dus is zeker een goede aankoop die zijn prijs meer dan waard is.

Pluspunten

• poetsresultaat
  • design en oplaadglas

Beernaert K 27-10-2017

Doelgericht poetsen

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Deze tandenborstel geeft poetsen een totaal nieuwe betekenis. Dankzij de begeleidende app leer je doelgericht poetsen. Hij geeft aan wanneer je te hard of te snel poetst. Je kan zien welke tanden wat meer aandacht kunnen gebruiken. Elk deel van je gebit krijgt evenveel tijd toegewezen. Je poetst nooit meer te lang of te kort. Voor ieder doel - zoals witte tanden, tandvlees verzorgen - heb je een andere borstelkop. Het design is echt top. Daarvoor alleen al zou ik het aanschaffen. De batterij gaat verbazend lang mee.

Pluspunten

• strak design
  • lange batterijduur
  • doelgericht poetsen m.b.v. app
  • bijgeleverde borstelkoppen
  • verschillende poetsfunctie's

Minpunten

• het is even wennen aan de trilling

Beereke 27-10-2017

Doelgericht poetsen

Geschreven voor: Philips HX9903 wit

Ik was enorm blij verrast toen ik de verpakking opende. Deze tandenborstel oogde nog beter dan verwacht. Eigenlijk is het een belediging om het zomaar een tandenborstel te noemen, hij is zoveel meer dan dat. Hij ziet er niet alleen strak uit, zijn futuristische karakter is ook terug te vinden in de functies. D.m.v. sensoren in de borstelkop is hij verbonden met een app. Die app helpt je doelgericht te poetsen. Hij geeft aan waar en hoelang je moet poetsen, of je te hard of te snel poetst; maar ook wanneer je borstelkop aan vervanging toe is. Je kan de trillingen instellen, alsook het gewenste programma, zoals wittere tanden of gezonder tandvlees.
De batterij is fantastisch. In plaats van een lelijke grote lader die je badkamer ontsiert, plaats je hem in een mooi glas, waar hij rustig kan opladen. De batterij gaat heel lang mee, dus je hoeft niet om de paar dagen te vloeken dat je hem weer bent vergeten opladen.
Hij is intussen een vaste waarde in mijn badkamer. Ik dank mijn gladdere, witte tanden en gezonder tandvlees aan deze fantastische tandenborstel; ik zou hem niet meer willen afgeven!