Waterpik WP-450 - Reviews

Kleuren
blauw, wit, zilver

6,5

Rico 26-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Na een 2e setje accu's (zelf vervangen) is hij versleten. De eerste werden slecht door te ver ontladen. De lader is heel zwak. Wel erg handig in gebruik (onder de douche) en reinigt prima.

4ever2 28-03-2014 Product paar weken in bezit

Nadat ik 2 verstandskiezen had laten trekken, was het moeilijk om de holtes achterin mijn mond goed schoon te houden, wat voor mij de belangrijkste reden was om deze waterflosser aan te schaffen. Ondanks de eerder gelezen negatieve berichten bevalt deze prima: de straal is zondermeer krachtig genoeg om etensresten tussen de tanden te verwijderen en ik zie na een week al de tandplak wat verminderen. Ook voelen mijn tanden na gebruik schoner aan. Ik hoef hem maar 1 keer na te vullen om mijn hele mond schoon te maken en dat gaat eenvoudig onder de kraan met wat lauwwarm water. Als je je gewoon boven de wasbak houdt en je mond maar een beetje openhoudt, is er ook geen geknoei met water. De grootte is voor mij geen probleem, maar ik heb wel grote handen.

rikkie1 30-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Waardeloos apparaat! De accu levert niet voldoende energie voor een krachtige straal, het reservoir is zo klein dat je na elke 15 seconden opnieuw moet vullen. Ook is de waterpik door de grootte niet echt goed handelbaar. Had hiervoor een monddouche op 220 volt en die ga ik nu weer aanschaffen.

Willemijn566 25-09-2013 Product paar weken in bezit

Wat een superfijn apparaat. Heb hem meegenomen op vakantie, heel handig. Hele schone en gladde tanden. Ook mijn tandvlees is er van opgeknapt. In het begin bloede het een beetje, maar dat is nu over.
De WP-450 is zeker een aanrader. Groetjes Willemijn.

ellyhouben 23-08-2013 Product paar weken in bezit

Omdat ik klachten had over het oude ecxemplaar heb ik gratis een nieuwe WP 450 gekregen. Deze is echt super verbeterd. Ik heb er helemaal bloij mee. Gebruik deze absoluut 2 kjeer per dag en heb een veel schoner gebit.

r123 08-02-2013 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat, zelfs mijn normaal toch uiterst kwaadaardige mondhygiëniste was tevreden over mijn gebit en tandvlees.
Let op: sommigen klagen dat de batterij er na enige tijd mee ophoudt. Had ik ook, maar het is eenvoudig te verhelpen. Door het wat onhandig ontwerp stroomt veel water tijdens gebruik langs de opening achterin van de aansluiting van de oplader. De twee pinnetjes daar, waar je oplaadkabeltje op aansluit, verkalken er blijkbaar door. Nadat ik ze had schoongemaakt gaat de batterij weer moeiteloos mee, batterij was dus gewoon goed hij werd door de aanslag alleen niet meer goed opgeladen.

Ridder 17-04-2012 Product kwartaal in bezit

IK heb dit apparaat enige tijd geleden aangeschaft en in het begin werkte het goed.
Na enkele weken werd de accu niet meer opgeladen.
Teruggestuurd naar leverancier en een nieuwe teruggekregen.
Deze heeft het ook maar kort uitgehouden.....ik heb 'm nu maar gewoon weggegooid.

Jammer.....het werkte op zich goed, onder de douche, want anders hou je het niet droog.
Nu heb ik ter vervanging een Sonicare Airfloss.
Die blijft het tot nu nog netjes doen, gebruikt slechts een fractie van de hoeveelheid vloeistof vergeleken met de Waterpik, en kan dus eenvoudig zonder knoeien buiten de douche gebruikt worden, maar de reinigende werking vindt ik minder.

Naam2305 16-04-2012 Product half jaar in bezit

Het is mijn tweede exemplaar. Het eerste was binnen een jaar niet meer op te laden. Ondanks zorgvuldig gebruik (schoonmaken, ontkalken) is ook dit exemplaar niet meer op te laden. Ik denk dat de kwaliteit van de accu slecht is. Dus nu geen nieuwe meer. Jammer, want het ding deed zijn werk wel goed.

t-sec 17-03-2012 Product jaar of meer in bezit

Op zich prima apparaat om resten tussen de tanden weg te stralen. Best doe je dit onder de douche, want anders zit alles onder het water, inclusief je zelf.

De twee standen hebben niet veel zin. Stand I en II zijn praktisch even hard.
Na ca. 45 seconden is het water op. Dus of snel reinigen, of halverwege het water reservoir hervullen.
Dit geldt ook voor de interne accu. De eerste 2-3 keer laden gaat de Waterpik redelijk lang mee. Daarna is de accu naar een aantal beurten al weer leeg en mag hij een volle nacht aan zijn onhandige en breekbare laadsnoertje.

Als ik bij een volgende keer al een soortgelijk apparaat aan zou schaffen, dan hooguit de nieuwe Philips die met 1 theelepel water al je tanden reinigt.

Als, omdat echt schoonmaken nooit kan met puur een waterstraal. Het is als tape of lijmresten van een raam proberen te halen met een hogedrukspuit. Dat gaat alleen met poetsen. Dus een waterstraal is alleen leuk voor de losse resten.

Lowlandguy 29-02-2012 Product paar dagen in bezit

Ik kan me niet voorstellen dat dit apparaat ook daadwerkelijk iets schoonmaakt. Ik was erg verwachtingsvol over de waterpik maar na een 24 uur te hebben opgeladen was het resultaat teleurstellend. Het zachte straaltje (zelfs in stand 2) zorgt er in ieder geval voor dat alles in je badkamer nat wordt inclusief jijzelf. Je moet het apparaat kaarsrecht houden en het reservoir is in no-time leeg. Je hebt hier echt niets aan! Niet kopen dus!