Carmen EB2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Carmen EB2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

elise88 09-02-2012
Geschreven voor: Carmen EB2000

Past goed om mijn bed van 140 x 200 cm. Hoeslakenachtige elastiek maakt dat de onderdeken goed blijft zitten. Voorverwarmen duurt wel een uurtje. Als je in een bed van deze afmetingen alleen slaapt, moet je met twee dingen rekening houden: de twee bedieningen zijn ieder voor een kant. Wil je het hele bed verwarmen dan moet je de bedieningen aan beide kanten aan/uit zetten. Ten tweede: er is aan iedere kant van de deken een 'uitsparing' gemaakt voor een kussen. Leg je dat in het midden, in plaats van links en/of rechts dan wordt het kussen warm. Geen probleem als je de hele nacht (na het opwarmen op stand 3) stand 1 aan hebt. Die is niet zo warm, net lekker om zelf niet af te koelen gedurende de nacht.

H.S. te L 02-09-2012

Ik heb nergens kunnen vinden dat Carmen EB2000 2 bedieningen heeft. Overal in de internetwinkels hebben ze het over een bediening. Ik zou hier graag een reactie op willen, omdat ik een 2-persoons onderdeken zoek met 2 bedieningen en met dit formaat.

Officiele reactie van Carmen 13-12-2012

De Carmen Elektrische deken EB2000 heeft 2 bedieningen, wij vermelden dit ook op de verpakking. Ga voor meer informatie naar onze website www.carmen.nl

slaghekke 04-12-2012

@H.S. te L
Ik heb deze thuis, nog niet zo lang.. tot nu toe werkt hij goed.. ik kan u verzekeren dat hij 2 bedieningen heeft, los van elkaar in te stellen en ieder met een eigen stekker.
Als ik de deken langer heb, dan zal ik ook een review plaatsen.