Inventum HN1311V

Schakelaar afneembaar
SGL Warmtedeken 1 pers. 150 x 80 cm

Ayla1960 29-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8
Dit is al de tweede keer dat ik deze deken heb. De eerste keer was hij na twee maanden al stuk. De tweede die ik nu heb is nu ruim een jaar en hij is er nu al mee opgehouden. Het aparte voetverwarming deel werkt niet meer. Ik koop deze dus nooit meer!

Els Appel 03-11-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik vind dit de ideale electrische onderdeken. Ik zou hem iedereen aanbevelen en als ie ooit versleten is, zou ik dezelfde weer willen hebben. Ik heb hem nu al 5 jaar.
Ik heb hem aangesloten op een tijdklok. Dit omdat ik ZELF wil bepalen wanneer hij uitgaat en niet op een moment dat de fabrikant dat bedacht heeft. (Ik ga ook niet elke dag op dezelfde tijd naar bed, dus in het weekend zou ik met een automatische afslag toch in een koud bed stappen)
Waarom dan toch geen 10 voor gebruiksgemak?
Deze electrische onderdeken is gemaakt door een Franse fabrikant voor Franse mensjes, die klaarblijkelijk kleiner zijn dan ik. Hij is dus te kort. Ik moet altijd kiezen tussen koude schouders of koude voeten. En als buikslaper lig ik dus meestal ongemakkelijk in elkaar gedrongen.

ceescanon 16-11-2011 Product jaar of meer in bezit

5,5
Al 2 keer deze deken gekocht. Het eerste jaar gaat het goed, daarna steeds meer problemen. Eerst gaan één voor één de lampjes van de schakelaar uit. Daarna doet eerst één warmtestand het niet meer en vervolgens alleen nog voetenwarmte. Helaas beginnen de problemen steeds net na afloop van de garantie. Deze koop ik dus nooit meer.

arie8484 31-12-2010 Product paar dagen in bezit

Een prima deken
ik vind de prijsverschillen op dit bedrag behoorlijk
bij een plaatselijke elektrozaak €75,00 gekocht
nadien Bij blokker geweest honderd meter daarvandaan € 60,00
das toch20% voordeliger
over gunnen aan de plaatselijke ondernemer denk ik volgende keer beter na.

ed321 10-12-2010 Product paar weken in bezit

Prima deken, wordt lekker warm over gehele lengte, dus m.a.w. prima deken voor deze niet te dure prijs.
Daarom voor alles een 10 omdat hij geheel aan onze verwachtingen voldoed.

Lucie48 02-12-2010 Product paar dagen in bezit

2,8
Een paar dagen geleden gekocht maar alleen het voetengedeelte wordt wel warm maar de rest matig.
Valt mij erg tegen..

Bobh 02-11-2009 Product paar weken in bezit

Deken paar weken in bezit, wil hem nu al niet meer missen.
Eindelijk eens snel warme voeten en benen voor het slapen gaan.

Klein uurtje voor het naar bed gaan aanzetten op stand 2 (gehele deken wordt dan warm, incl. voetenstuk) en uitzetten als je erin gaat, dat bevalt me prima.
De deken ligt op mijn matras van 90*210, en blijft daar goed liggen tussen de molton onderlegger en het hoeslaken.
Van de aansluiting, die je zowel links als rechts kunt leggen door de deken om te draaien, geen last.

JeroenH 22-12-2008 Product maand in bezit

We hebben de deken nu bijna 2 maanden in bezit.

Met name de mogelijkheid om het voeteneind apart op te warmen is een ware zegen! Nooit meer koude voeten in bed.

Jammer dat niet een combinatie van voetenverwarming en overige verwarming aangezet kan worden. Je kunt kiezen om het bovenste gedeelte op stand 1 of 2 te zetten OF het voeteneind alleen op te warmen.

Dat de deken niet wasmachine bestendig is, vinden wij geen probleem. Een dergelijk product ga je toch niet wekelijks of maandelijks wassen. Hooguit één keer per jaar na gebruik in de winter bijvoorbeeld.

De timerstand is wel jammer dat deze er niet op zit.

x-raydude 29-10-2008 Product paar dagen in bezit

Met de winter voor de deur is het een genot om in een lekker voorverwarmd bed te kruipen. Het had van mij nog wel wat warmer gemogen. Een warmte stand 3 was geen overbodige luxe geweest. Nu moet je het doen met 1 en 2 of eventueel alleen voetverwarming.
Formaat 150 x 80 kan er ook net mee door. Zou zeker geen maat kleiner nemen.

Ellen ned 13-11-2007 Product maand in bezit

Zeer comfortabel en gebruiksvriendelijke warmtedeken. Een half uur van tevoren aanzetten. Vooral de aparte voetenwarmtestand is erg prettig. Het enige nadeel is dat de deken niet in de wasmachine kan, maar alleen op de hand gewassen kan worden.