Dreamland 16049

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dreamland 16049 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

VanderDoes 11-11-2014
Geschreven voor: Dreamland 16049

Ik kan hier geen review over het gebruik geven, de aangegeven score kunt u beter negeren. Dat was nodig om een review te kunnen plaatsen.

Deze deken past nl. niet op mijn bed. Dit blijkt een hoesmodel te zijn en alleen te passen op bedden van 160x190cm. Dit staat nergens in de gegevens aangegeven, ook niet bij de webshops die hem verkopen. Daarbovenop is dit een hygieneproduct, dus eenmaal uit de gesloten zak gehaald zal geen webshop ze meer terugaccepteren en volgens de nieuwe regels hoeven ze dat blijkbaar ook niet.

Als je na het openen pas er achter komt dat de deken niet past ben je dus in de aap gelogeerd. Net als ik.

En ja, bij de "vragen"-tab op deze site staat het antwoord dat het een hoesmodel is, maar ondanks UITGEBREID onderzoek dat ik heb gedaan, inclusief het downloaden van de gebruiksaanwijzing, was dat de enige pagina die ik over het hoofd heb gezien. Anders had ik hem niet gekocht.

Vandaar dat ik deze review hier schrijf, in de hoop dat niemand anders deze vergissing maakt.

Verder ziet het er goed uit en voelt het geheel stevig aan. Jammer alleen van de maat.

Peter en Berty 09-12-2014

Precies ook ons verhaal. We hadden de 2persoonsmatras besteld omdat we in een instructievideo zagen dat de bevestiging aan de matras met bandjes zou zijn. Het hoesmodel paste op onze boxspring van 180x200x24 voor geen meter. We hebben daarna 2x de 1persoons uitvoering gekocht ( 90x190 model 16048), ook een hoesmodel, en die voldoet prima. Nu nog hopen dat we ons geld terugkrijgen, maar Bol.com kennende zullen ze daar hopelijk niet moeilijk over doen.