De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups F23470 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Peter 27-06-2018

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Krups F23470

Ook al houdt jij je aan de (kook)instructies het apparaat stopt verl te snel met koken.
Als je een voorkeur hebt voor rauwe eieren .....

Pluspunten

• Mooi desigen
  • Handig op te bergen

Minpunten

• Gebruik

Ruud 07-07-2017

Verbaasd dat een perfect zacht eitje niet mogelijk is.

Geschreven voor: Krups F23470

Na 3 weken begon de lak in het kookgedeelte (de bodem) een blaasje te vertonen. Tevens is een perfect zacht eitje praktisch onmogelijk omdat de onderkant van het ei met een hogere temperatuur verhit wordt dan de bovenkant van het ei. Het alarm dat afgaat wanneer het water opgekookt is geeft de indruk dat er iets ernstigs gebeurd is. Dus maar weer terug naar een pannetje water.

Krico 17-11-2015
Geschreven voor: Krups F23470

Doet wat het moet doen, maar er is wat gebruiksgemak wel wat op te merken. Het snoer en schakelaar zitten aan dezelfde kant. Doordat het snoer nogal kort is, zet je de eierkoker op het aanrecht onwillekeurig zo neer, dat de schakelaar niet zichtbaar is. En er ontbreekt ook een controlelampje, zodat je niet weet of het apparaat nu wel of niet aan staat. Het apparaat wiebelt een beetje doordat het twee aangegoten voetjes heeft en twee antislip voetjes, die niet dezelfde hoogte hebben.
De bel maakt ook een hoop lawaai.

sjaak bonenstaak 19-10-2012
Geschreven voor: Krups F23470

Deze eierkoker gebruik ik elke door de weekse dag. Het kookt m'n eitjes prima. Het nadeel is dat kalkresten achterblijven in het apparaat. Dit is op te lossen door eens per maand een doekje met azijn er door heen te halen.

het is een degelijk apparaat waar weinig kapot aan kan gaan.

Lucyver 11-12-2011
Geschreven voor: Krups F23470

Deze eierkoker heb ik al enige jaren. Hij is handig in gebruik, je kunt er net zo gemakkelijk één of twee eieren in koken. Het grote voordeel is de degelijkheid, ik maak hem direct schoon en droog. Ik gebruik wel Brita gefilterd water. En dan de opbergruimte: je zet hem tussen je andere spullen, hij neemt weinig ruimte in. Ik had eerst een ronde gekocht van een goedkoop merk. Behalve dat die de ruimte inneemt van een pan, kwam de roest er na 2 x gebruiken langslopen. Deze ziet er nog als nieuw uit. Een aanrader.