Krups F 234 70 - Reviews

Geschikt voor
3 eieren
Hardheid instelbaar

Krico 17-11-2015 Product paar weken in bezit

Doet wat het moet doen, maar er is wat gebruiksgemak wel wat op te merken. Het snoer en schakelaar zitten aan dezelfde kant. Doordat het snoer nogal kort is, zet je de eierkoker op het aanrecht onwillekeurig zo neer, dat de schakelaar niet zichtbaar is. En er ontbreekt ook een controlelampje, zodat je niet weet of het apparaat nu wel of niet aan staat. Het apparaat wiebelt een beetje doordat het twee aangegoten voetjes heeft en twee antislip voetjes, die niet dezelfde hoogte hebben.
De bel maakt ook een hoop lawaai.

sjaak bonenstaak 19-10-2012 Product jaar of meer in bezit

Deze eierkoker gebruik ik elke door de weekse dag. Het kookt m'n eitjes prima. Het nadeel is dat kalkresten achterblijven in het apparaat. Dit is op te lossen door eens per maand een doekje met azijn er door heen te halen.

het is een degelijk apparaat waar weinig kapot aan kan gaan.

Lucyver 11-12-2011 Product jaar of meer in bezit

Deze eierkoker heb ik al enige jaren. Hij is handig in gebruik, je kunt er net zo gemakkelijk één of twee eieren in koken. Het grote voordeel is de degelijkheid, ik maak hem direct schoon en droog. Ik gebruik wel Brita gefilterd water. En dan de opbergruimte: je zet hem tussen je andere spullen, hij neemt weinig ruimte in. Ik had eerst een ronde gekocht van een goedkoop merk. Behalve dat die de ruimte inneemt van een pan, kwam de roest er na 2 x gebruiken langslopen. Deze ziet er nog als nieuw uit. Een aanrader.