Russell Hobbs Stylo - Reviews

Geschikt voor
7 eieren
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

fawr48 25-09-2013 Product half jaar in bezit

Na zeer teleurstellende ervaringen met een Princess dit voor ons onbekende apparaat aangeschaft. We zijn heel tevreden. Prima eierkoker.

lepe 10-10-2013

Hallo, Fawr48,
Ik vroeg me af of deze eierkoker wel automatisch afslaat als de eieren klaar zijn, of blijft hij net zo lang zoemen tot je zelf de knop weer omzet? In mijn zoektocht kom ik er steeds achter dat als er "automatische afslag" aangevinkt staat, er blijkbaar toch iets anders mee bedoeld wordt.

fawr48 12-10-2013

Of hij automatisch afslaat heb ik niet echt gecontroleerd.De pieptoon blijft wel even afgaan. Meestal haal ik de eieren na max. 30 seconden eruit. Dan zet ik meteen de eierkoker uit. Ik wil het wel eens controleren als je dat graag wil. Ik denk wel dat hij afslaat maar de hitte onder het kapje blijft wel even bestaan natuurlijk. De eieren moet je toch onder de koude kraan even laten "schrikken! ".

LeoSel 07-03-2015

Beste gebruiker,

Ik heb een vraagje. Heeft deze eierkoker een hardheidsinstelling? Kan je zachte, harde etc. kiezen?

Mvg,

Leoni