Kobo Aura H2O, ComfortLight PRO, Waterbestendig zwart - Reviews

6,8 inch
Verlichting

Jacoline van der Plas 11-10-2017

E-reader KOBO AURA H2O

Een genot om zo te kunnen lezen! heerlijk rustig voor je ogen en ideaal licht om vast te houden, geweldig om pagina om te slaan. Zeer tevreden.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • duidelijk
  • waterproof
  • te gebruiken in het zonlicht
  • veel boeken op een relatief klein apparaat

Minpunten

• wordt iets zwaarder met een hoes erbij
  • oplader zit er niet bij (stekker)

Brigit 11-12-2017

Zeer prettig in gebruik

Deze E-reader is een zeer fijn apparaat. Batterij gaat erg lang mee. Lekker licht van gewicht. Lettergrootte is aanpasbaar. Automatisch veranderd het licht zodra de omgeving donkerder of lichter wordt. Boeken zijn makkelijk te downloaden. Het bijpassende hoesje is ook erg handig. Zodra je die dicht doet, gaat je boek automatisch in de slaapstand.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Makkelijk in gebruik
  • Licht van gewicht

T.M. 09-02-2018

Mooie blauw licht dimmer, prachtig apparaat

Mijn kobo glow was na anderhalf jaar stuk, werd niet meer door de pc gelezen en kon geen boeken meer overzetten, doordat de USB behuizing van de kobo niet goed meer was.
Dus wij naar de Mediamarkt, daar kreeg ik mijn geld terug. Hiervan heb ik deze kobo H2O pro comfort licht 2de editie gekocht.
Ik ben hier heel blij mee, De USB behuizing in de Kobo is meer solide en steviger dan de glow, ook het licht is prachtig, gaat automatisch en geleidelijk over van daglicht naar avondlicht zodat het blauwe licht weg gefilterd wordt ‘s avonds. De resolutie is ook hoger en daardoor is de text duidelijker....
De 8 GB intern geheugen zorgt voor langere accu duur en hogere snelheid.
Ook kan hij nu de dysplay verversen per hoofdstuk inplaats van om de 6 bladzijden.
Ik geniet hier elke dag van en wil even geen andere meer....

Pluspunten

• Kan blauwlicht weg filteren

Minpunten

• Kan ik niet vinden

Heidi 22-04-2018

?? geld??????

Ik moet iedere keer opnieuw mijn provider plus ww ingeven. Ik kom niet bij 'home' ik kan niets vinden omdat ik continue plat gebombardeerd wordt of ik boeken wil downloaden. Ik wil geen boeken kopen! Ik wil eerst normaal mijn dure apparaat fatsoenlijk instellen. De letters zijn zo klein, ik zie amper iets. € 179,- Waarom maakt Kobo het allemaal zo vreselijk ingewikkeld???? Mijn allereerste e reader was een Sony en die wordt helaas niet meer gemaakt! Dit is mijn tweede Kobo omdat er niets anders is! Mijn eerste Kobo was in no - time naar de maan. Nu dus mijn tweede Kobo. Wat een ingewikkeld gedoe. Ik kan er niets mee! Hoe moeilijk is het om mensen zelf te laten kiezen of ze wel of niet internet op hun e reader willen. Ik hoef geen internet om een boek te lezen. Dan had ik wel een tablet gekocht. En voor je dure geld zit er niet eens een stekker bij😠 Hoe raar is dat. Ik lees bovenstaand dat er ook een hoesje bij hoort? Ook niet! Zonde van mijn dure geld. Ik baal, baal heel erg. Zo klaar met dit merk😡😡😡

Pluspunten

• Die zijn er niet......

Minpunten

• Ingewikkeld - opdringerige - kan er niets mee!
  • Continue opnieuw instellen - menu onvindbaar -
  • Duur - geen stekker (ff serieus) kleine letters.
  • Ben er nu klaar mee met dit merk!
  • Z.s.m. naar mediamarkt mogen zij hem instellen 😡

Jeroen 05-07-2018

Beste Heidi, ik heb op geen enkele manier enig belang bij Kobo. Een review is naar mijn mening een samenstelling tussen subjectieve en objectieve ervaringen met een product. Hetgeen jij beschrijft is een pure frustratie weergave waar niemand iets aan heeft. Tevens klopt de info in je review niet. Er hoort geen hoesje bij die kan je erbij kopen. Dit soort reviews halen de score van een product in dit geval omlaag terwijl dat niet terecht lijkt afgaande op de overige reviews.
@Kieskeurig; deze review verwijderen is mijns inziens nuttiger dan hem te laten staan

Ingr 26-11-2017

Super e-reader

Werkt super goed en snel. Makkelijk in gebruik. Licht in de hand. Mooi product.
Alleen jammer dat sommige dingen niet in kleur zijn.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Licht in gebruik