Bookeen Cybook Gen 3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bookeen Cybook Gen 3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

AriieV 17-09-2011
Geschreven voor: Bookeen Cybook Gen 3 zwart

Prima ereader, echter hij loopt weleens vast en dan heb je toch echt een computer nodig om hem weer op te starten. Helaas is het scherm nogal kwetsbaar. Tot twee keer toe is het scherm gesneuveld. De 2e keer gleed de ereader van de bank en was het scherm kapot, ondanks dat er een leren cover omheen zat.

truttebol 09-12-2009
Geschreven voor: Bookeen Cybook Gen 3 zwart

Heb mijn Cybook in november 2008 gekocht en ik ben over het apparaat zelf nog steeds tevreden. Het is stabiel, hangt zelden en leest heel prettig. Vooral handig op vakantie, het scheelt kilo's in de koffer. (Maar dat geldt voor alle readers)
Wat ik wel zeer vervelend vind is dat ik nu al sinds augustus zit te wachten op een beloofde firmware update om ePub te kunnen lezen. Aftersales klantenservice is bij Bookeen een vies woord. Wanneer je wat hebt gekocht is dat meer dan genoeg service geweest. Op meer hoef je niet te rekenen. Vandaar dat ik ondanks het goede apparaat (mijn versie in ieder geval) afraadt een Cybook te kopen.

Stijf 29-11-2009
Geschreven voor: Bookeen Cybook Gen 3 zwart

Product is zeer instabiel. Bookeen support geeft aan dat ik moet wachten op een firmware upgrade. Maar dat duurt nu ruim een half jaar.

Ondertussen is het niet mogelijk een boek uit te lezen, zonder dat de cybook meerdere keren hangt. Het is niet mogelijk om de cybook te gebruiken met minder dan 70% batterij.
En regelmatig moet de cybook 5 of 6 keer gereset worden, voordat hij weer opstart.

Inmiddels uit wanhoop overgestapt op een bebook. Zwaarder en minder gelikt. Maar het werkt tenminste naar behoren.

margatol 23-09-2009
Geschreven voor: Bookeen Cybook Gen 3 zwart

Ik ben sinds een jaar in het bezit van deze ebook reader. Hij werkt aardig, er zijn alleen weinig leuke boeken te koop. Hij is wel kwetsbaar, na een week was mijn scherm al kapot, gelukkig was dat garantie. Maar ik ben nu heel voorzichtig in het gebruik. Een ander leest de papieren krant en ik de digitale en op dat moment ben ik blij met mijn ebook reader. En als ik mensen zie zwoegen met dikke leesboeken dan glimlach ik en pak mijn cybook met wel 20 van die dikke boeken erin.
De batterij is voldoende voor een week leesplezier op vakantie, maar niet om mp3tjes af te luisteren. De audio uitgang is trouwens niet zo gangbaar (2,5mm), als je die wilt gebruiken moet je er een setje oordopjes voor bestellen.