ICARUS E653BK zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ICARUS E653BK zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Anoniem 01-02-2016
Geschreven voor: ICARUS E653BK zwart

Vrijwel direct na aankoop reageerde touchscreen moeilijk of geheel niet meer op aanraking. Apparaat ingeruild: was al beter, maar wederom problemen met touchscreen. Erg traag, reageerde soms pas na een minuut of geheel niet.

Frans 28-10-2015
Geschreven voor: ICARUS E653BK zwart

Start erg traag op, standby heeft geen zin start gewoon van begin op, kan alleen via wifi naar updates zoeken, maakt niet veel uit heb hem nu een jaar en nog geen update gehad, blader via de knop met vegen gaat hij soms terug. voor de rest wel goed mee te lezen hoewel instellingen wat letter grote en licht sterkte tijdens lezen niet echt lekker werkt.

microdigit 07-09-2015
Geschreven voor: ICARUS E653BK zwart

De e653 2 jaar in bezit. Is traag en geeft de laatste 3 maanden problemen die steeds erger worden. Loopt steeds vast en na een reset is er geen verbetering. Start alleen door het voedingskabeltje aan te sluiten maar loopt daarna ook weer snel vast. Niet meer te gebruiken, zonde van het geld. We gaan na veel ergernis maar een nieuwe reader kopen van een ander merk.

pmuienburg 12-06-2015
Geschreven voor: ICARUS E653BK zwart

Het bedieningsgemak en de leesbaarheid van het scherm zijn inderdaad gewoon goed. Dit is mijn 2e Icarus en ik vind hem traag. Het opstarten duurt een eeuwigheid. De koppeling met mijn pc is inmiddels gecrasht en het apparaat start helemaal niet meer. Opsturen en reparatie is een optie, maar voor de kosten en de duur van afwezigheid vind ik het niet de moeite waard. De procedure over wat het gaat kosten is onduidelijk. Zelf stap ik over naar een ander merk en hoop daar op een langer gebruik.

hannieboertje 17-03-2015
Geschreven voor: ICARUS E653BK zwart

Makkelijk in gebruik met een grote opslagcapaciteit voor veel boeken. Door de achtergrondverlichting is hij heel goed leesbaar. Toch blijft hij heel compact.