Akai AD70H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai AD70H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Willy07 06-09-2015
Geschreven voor: Akai AD70H

Niet tevreden mee. Vooral het geluid is niet best. Alsof je in een grote hal staat. Daarnaast hoor je hem ook draaien.

johnboer 19-07-2014
Geschreven voor: Akai AD70H

Fantastische aankoop. Koopje. Speelt alles af. Dat was mijn probleem met mijn oudere. dvd+ dvd- kortom....alles.
Prachtig beeld. 100% aanbeveler. De levensduur kan ik uiteraard niets over zeggen. Maar in doorsnee gaan dvd-spelers nauwelijks kapot.

sytsk 16-04-2014
Geschreven voor: Akai AD70H

mooie speler en in begin erg blij mee, maar al gauw ontstonden er kleine storingen die het nu onmogelijk maken om met plezier een dvd te kijken en dat na iets meer dan een jaar: duurzaam is hij dus niet.

Femke07 07-08-2013
Geschreven voor: Akai AD70H

Mooie kleine dvd-speler, handig in gebruik, prima prijs
Tot nu toe erg tevreden mee..
Speelt ook prima gebrande dvd-tjes af trouwens

HevaBu 30-03-2013
Geschreven voor: Akai AD70H

Ik heb deze DVD speler nu ene paar dagen in gebruik en ben er helemaal tevreden mee!
Eigenlijk had ik helemaal geen nieuwe DVD speler nodig maar mijn oude DVD speler had alleen maar scart aansluitingen en als je een nieuwe digitale TV koopt en je moet een verloop van scart naar DVD kopen (los van de kwaliteits verlies die je dan krijgt) maar die kost zomaar minstens € 60!
Dus n.a.v. de reviews hier op kieskeurig deze AKAI AD 70H gekocht bij BobShop.nl voor € 37 (incl. de verzendkosten!)en hij doet het werkelijk voorbeeldig. Alle DVD's vreet ie, originele, gekopieerde, werkelijk alles!
In gebruik is hij makkelijk, alles staat op de afstandsbediening en laat zich makkelijk leiden, ook via het menu wat op je TV verschijnt. De USB aansluiting die in het front zit doet het prima, hiervoor hoef je de USB stick niet in je TV te stoppen.
Sommige vinden het formaat te klein (25 cm groot) maar dat vind ik juist handig, hij past overal wel ergens tussen.
Dat iemand er inmiddels een 2e van bij gekocht heeft kan ik begrijpen.
Ik kan hem aanraden, ook BobShop kan ik aanraden, alles netjes geregeld en goed ingepakt, 's avonds voor 20 uur besteld wordt de volgende dag keurig door PostNL thuis bezorgd.

Klaasjan123 09-10-2011
Geschreven voor: Akai AD70H

Hij is iets te klein. De speler veroorzaakt een hoge piep als de stekker erin zit. Heel irritant

Jan Hellevoet 30-08-2013

Dan heb je hem of niet goed aangesloten, of er zit een mank in je installatie c.q. dvd-speler !

antoon 03-12-2010
Geschreven voor: Akai AD70H

Totaal niets op aan te merken;gemakkelijke bediening,perfect beeld,loopwerk is totaal niet te horen,mooi compact design,meer dan ruim voldoende gebruiks mogelijkheden Aangesloten met van den hul hdmi flat kabel,geweldig beeld.deze AKAI AD70H is zéééér zeker een aanrader. [ook gezien de prijs]
snelle levering via bol.com.degelijkheid kan ik nog niets over zeggen, Maar de AKAI ziet er wel degelijk uit.

jelleke1966 10-03-2013

Houdt de speler vast waar hij is gebleven met afspelen als je hem uitzet?

Bronkiebeat 28-05-2010
Geschreven voor: Akai AD70H

Ben er heel tevreden over, zowel als aansluiting met scart als hdmi. Beide leveren topkwaliteit op de TV. Heb reeds een tweede aangeschaft, wegens volle tevredenheid qua kwaliteit.
Je moet je wel eerst verdiepen in de instellingen, en bekijken wel het mooite resultaat heeft, als je dat eenmaal gedaan hebt, is het alleen nog maar genieten.
Qua geluid, hoor je niets, hij is lekker stil.