Philips DVP2880

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DVP2880 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

burkkemp 07-06-2018

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips DVP2880

al tamelijk snel vleven dvds hangen. Mijn dochter had dezelfde problemen met gelijk gekochte zelfde speler.. Kortom, voor mij nooit meer een philips want ze leveren rommel.

Pluspunten

• snel geinstalleerd
  • klein

Minpunten

• slechte speler

Jaap 23-12-2016

scherp beeld goed geluid

Geschreven voor: Philips DVP2880

had al een zelfde dvd speler heb deze er bij gekocht ivm een beeldvullende dvd speler voornaamste reden de HDMI aansluiting en beter geluid dan mijn vorige heb geen minpunt kunnen ondekken

Pluspunten

• compleet beeld
  • geluid

Jojo014 17-11-2015
Geschreven voor: Philips DVP2880

Na mijn eerste review van 30-07-2015 ben er niet echt tevreden over. Ik mis inderdaad het display waarop te zien is welke track er speelt. Ook het probleem van de bediening is nog steeds aanwezig. Ik ben meerdere keren terug geweest naar de leverancier maar die kan/wil het niet oplossen. Als het apparaat weer eens niets doet, haal ik de stekker maar uit het stopcontact. Na 10 seconden stop ik hem weer terug en alles werkt weer.

Harweg 24-11-2015

Ik herken het probleem, hij deed bij mij precies hetzelfde ik zet hem aan en er gebeurd niets meer kan hem dan ook niet meer uitzetten. Ik moest dan ook de stroom eraf halen en weer opnieuw inschakelen met geluk deed hij het dan, maar meestal moest ik het een paar keer herhalen. Dus terug naar de winkel dan deed hij het toevallig wel een keer normaal. Heb het een maand of 2 aangezien en op geergerd daarna het hele spul weggegooid. Was dus duidelijk een miskoop.

snarfl 06-12-2015

Zelfde ervaring, totaal teleurstellende wanprestatie van Philips. Terug naar de winkel ermee.

Officiele reactie van Philips Nederland 23-11-2015

Beste Jojo014,

Heel erg bedankt voor uw review. Wat u beschijft komt niet overeen met hoe wij het product ontworpen hebben. Zou u hierover contact met ons op willen nemen? Dan gaan we op zoek naar een passende oplossing.

U kunt ons bellen, een e-mail sturen of zelfs een chat starten. Kijkt u op http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html en kies dan voor het tweede onderdeel: Home Cinema & Audio, Portable Entertainment, Hoofdtelefoons, Prestigo Afstandsbedieningen, Telefonie. Bij voorbaat dank.

Philips Webcare

snarfl 30-10-2015
Geschreven voor: Philips DVP2880

Mijn oude CD speler is overleden, dus naar de winkel voor een nieuwe. Wat zijn ze klein geworden! Ik kies voor de DVP 2880 omdat ie nieuw is, een HDMI uitgang heeft en tupstekker uitgangen. Er zitten drie knopjes op en een rood ledje. Een informatievenstertje ontbreekt. Er wordt van je verwacht dat je de TV er bij aanzet, die schakelt zich trouwens automatisch in als je de dvd speler aanzet (ik heb ook een Philips TV). Dat het niet de bedoeling dat je hiermee muziek afspeelt blijkt ook uit het ontbreken van de shuffle functie.Wat een sof, en dat voor de uitvinder van de CD! Software-update dan maar Philips?
Het apparaat kost maar een paar tientjes, een hdmi kabel is al snel duurder. Ik heb 'm aangesloten op de TV met HDMI (kabeltje zit er niet bij) en op de versterker met twee tulpstekkertje. Na het inschakelen duurt het elke keer een tijd voor de DVP 2880 bedrijfsklaar is. Als je de TV er niet bij aan hebt staan voor de info, druk je maar wat op de knopjes tot ie reageert. Tussen het spelen van de nummers maakt ie een ritselend geluid. Mijn MP3 verzamelingen op CD speelt ie ook af, maar, zoals al gezegd, helaas niet met shuffle.
Kortom, ik ben er niet kapot van, waarschijnlijk is muziek van een cd afspelen uit de tijd.

snarfl 06-12-2015

Vervolg van 30-10
Appararaat reageert nergens meer op. Omdat er geen schermpje ofzo is waarop je kunt zien wat er aan de hand is de stekker er maar uit getrokken. Apparaat speelt nu muziek af maar maakt daar met tussenpozen een irritant pruttelend geluid bij, ga 'm terugbrengen.

Jojo014 30-07-2015
Geschreven voor: Philips DVP2880

Een leuk klein apparaat wat gekocht is zelf opgenomen dvd's af te spelen. Bij mijn eerste apparaat werkte dat dus niet. Wel met originele dvd's maar aangezien ik de videobanden welke ik van mijn kinderen gemaakt heb en mijn vakantievideo's op dvd gezet heb, wil ik deze ook kunnen kijken. Blijft veelvuldig hangen en in een buffer opslaan waarna na enige onderbreking de video weer verder gaat. Het apparaat werd probleemloos door de leverancier omgeruild voor een nieuwe. Het probleem is nu wel minder maar nog steeds niet helemaal weg. Volgende probleem kwam toen ik het apparaat weer wilde gebruiken. Aanzetten ging maar vervolgens deed het apparaat niets meer: lade ging niet open en het apparaat kon ik ook niet meer uitschakelen. Weer terug naar de leverancier waar het apparaat natuurlijk prima werkte.
In tegenstelling tot de beoordeling van ReneRene werkt hij bij mij prima via HDMI op een Samsung TV. Heb dit probleem eerder gehad met een Monster kabel van ruim 20 euro. Heb deze vervangen door een van de Action van 3 euro en probleem was opgelost.

ReneRene 02-08-2015

Volgens de beschrijving werkt de HDM alleen op een Philips of een TV met autorisatie. het zou kunnen dat het op de tv van Jojo014 het wel werkt.
tenslotte is de beschrijving niet rijk van duidelijke heit. dat komt bij veel merken voor

Jojo014 17-11-2015

Zou kunnen maar ook op de tv van mijn zoon (een LG) en mijn dochter (een Sony) werkt het apparaat prima met de HDMI-kabel van de Action.
En inderdaad de beschrijving is niet echt duidelijk, zoals tegenwoordig bij bijna alle apparaten het geval is. De info moet je van internet halen maar ook daar wordt je niet veel wijzer van.

ReneRene 26-09-2014
Geschreven voor: Philips DVP2880

Ik heb deze DVD speler pas in huis en het is best een leuke DVD speler en werkt goed met DivX bestanden. nadeel is dat het snoertje naar de stopcontact super kort is en dat de HDMI alleen werk met een Philips TV omdat je met andere merken tv geen beeld heeft.Dit probleem wordt niet in winkels aangegeven. er wordt ook geen aansluitsnoeren naar de tv niet bijgeleverd. dus de aansluitsnoeren moet je bij Deze type DVD speler zelf aanschaffen. ik gebruik deze DVD speler extra op mijn slaapkamer zonder HDNI omdat mijn slaapkamer TV geen Philips is.

ReneRene 30-10-2014

hoi Harweg, in de speler met een kabel rood/wit/geel tulp pluggen en aan de andere kant met een scart in de TV.

ReneRene 24-11-2015

Ik heb een heel goedkoop HDMI kabel gekocht en mijn LG heeft nu wel beeld met de DVD speler.
Ik denk dat ik niet de juiste kabel had.
Verder is het een goede DVD speler en een aanrader.

Harweg 29-10-2014

Hoi Rene hoe kan je hem dan gebruiken op een andere tv, deze dvd speler heeft geen scart aansluiting. ik heb zelf een sony tv en hij doet het soms en dan kan het in een keer zijn dat het beeld zwart word en alleen aangeeft philips dvp.

Jojo014 30-07-2015

Ik ken het probleem. Ik had van iemand een Monster kabel gehad van ruim 20 euro om mijn Humax decoder aan te sluiten en had geen beeld. Deze vervangen door een lange kabel van de Action van 3 euro en het probleem was verholpen!