Philips DVP2880 - Reviews

Usb

7,1

Jojo014 17-11-2015 Product kwartaal in bezit

6,3
Na mijn eerste review van 30-07-2015 ben er niet echt tevreden over. Ik mis inderdaad het display waarop te zien is welke track er speelt. Ook het probleem van de bediening is nog steeds aanwezig. Ik ben meerdere keren terug geweest naar de leverancier maar die kan/wil het niet oplossen. Als het apparaat weer eens niets doet, haal ik de stekker maar uit het stopcontact. Na 10 seconden stop ik hem weer terug en alles werkt weer.

snarfl 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn oude CD speler is overleden, dus naar de winkel voor een nieuwe. Wat zijn ze klein geworden! Ik kies voor de DVP 2880 omdat ie nieuw is, een HDMI uitgang heeft en tupstekker uitgangen. Er zitten drie knopjes op en een rood ledje. Een informatievenstertje ontbreekt. Er wordt van je verwacht dat je de TV er bij aanzet, die schakelt zich trouwens automatisch in als je de dvd speler aanzet (ik heb ook een Philips TV). Dat het niet de bedoeling dat je hiermee muziek afspeelt blijkt ook uit het ontbreken van de shuffle functie.Wat een sof, en dat voor de uitvinder van de CD! Software-update dan maar Philips?
Het apparaat kost maar een paar tientjes, een hdmi kabel is al snel duurder. Ik heb 'm aangesloten op de TV met HDMI (kabeltje zit er niet bij) en op de versterker met twee tulpstekkertje. Na het inschakelen duurt het elke keer een tijd voor de DVP 2880 bedrijfsklaar is. Als je de TV er niet bij aan hebt staan voor de info, druk je maar wat op de knopjes tot ie reageert. Tussen het spelen van de nummers maakt ie een ritselend geluid. Mijn MP3 verzamelingen op CD speelt ie ook af, maar, zoals al gezegd, helaas niet met shuffle.
Kortom, ik ben er niet kapot van, waarschijnlijk is muziek van een cd afspelen uit de tijd.

Jojo014 30-07-2015 Product kwartaal in bezit

6,7
Een leuk klein apparaat wat gekocht is zelf opgenomen dvd's af te spelen. Bij mijn eerste apparaat werkte dat dus niet. Wel met originele dvd's maar aangezien ik de videobanden welke ik van mijn kinderen gemaakt heb en mijn vakantievideo's op dvd gezet heb, wil ik deze ook kunnen kijken. Blijft veelvuldig hangen en in een buffer opslaan waarna na enige onderbreking de video weer verder gaat. Het apparaat werd probleemloos door de leverancier omgeruild voor een nieuwe. Het probleem is nu wel minder maar nog steeds niet helemaal weg. Volgende probleem kwam toen ik het apparaat weer wilde gebruiken. Aanzetten ging maar vervolgens deed het apparaat niets meer: lade ging niet open en het apparaat kon ik ook niet meer uitschakelen. Weer terug naar de leverancier waar het apparaat natuurlijk prima werkte.
In tegenstelling tot de beoordeling van ReneRene werkt hij bij mij prima via HDMI op een Samsung TV. Heb dit probleem eerder gehad met een Monster kabel van ruim 20 euro. Heb deze vervangen door een van de Action van 3 euro en probleem was opgelost.

ReneRene 26-09-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze DVD speler pas in huis en het is best een leuke DVD speler en werkt goed met DivX bestanden. nadeel is dat het snoertje naar de stopcontact super kort is en dat de HDMI alleen werk met een Philips TV omdat je met andere merken tv geen beeld heeft.Dit probleem wordt niet in winkels aangegeven. er wordt ook geen aansluitsnoeren naar de tv niet bijgeleverd. dus de aansluitsnoeren moet je bij Deze type DVD speler zelf aanschaffen. ik gebruik deze DVD speler extra op mijn slaapkamer zonder HDNI omdat mijn slaapkamer TV geen Philips is.