Samsung SH-S222A (22x16 48x4x48x)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SH-S222A (22x16 48x4x48x) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,7

siegie 11-10-2010

Kortom, goedkoop is duurkoop.
Dacht dat er niet zo veel verschil was in de goedkopere dvd branders.
Of dat het merk samsung misschien waardeloos is.
Branders gekocht, ingebouwd en hij werkt meteen.
DVD+R brandt hij goed, alleen erg langzaam.
Aangezien ik altijd op 8X brandt, doet hij er bijna 30 minuten hierover. Terwijl mijn vorige brander dit in een dikke 15 minuten deed(ook op 8X).
DVD-RW is een ramp. Hij brandt ze wel. Maar bij elke film de laatste 10 minuten vertonen er blokjes, slaat hij enkele seconden herhaaldelijks over, en uiteindelijk loopt hij vast. Dit met meerdere merken dvd-rw's geprobeert (philips, verbatim, platinum en TDK) allemaal hetzelfde probleem.
Volgens de leverancier ligt het niet aan de brander maar aan de DVD's, dus kan hem niet laten repareren, kan hem ook niet omruilen of mijn geld terug al helemaal niet, want ze zien er geen defect in, volgens hun werkt het apparaat goed, maar ligt het aan de dvd's.
Dus bij deze, koop dit apparat niet, maar geef liever een tientje of 2 meer uit voor een betere brander.
Voor mij geen samsung meer.