Argon Audio Stream3M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Argon Audio Stream3M op Kieskeurig.nl.

c**p@u**l.nl 27-05-2021

Prima eenvoudige veelzijdige Argon streamer

Geschreven voor: Argon Audio Stream3M

Deze Stream 3M gekocht omdat Ziggo in 2021 stopt met het analoge radiosignaal en aangesloten op mijn AKAI hifi installatie. Door een niet gebruikte ingang op de eindversterker te gebruiken kon ik het audiogeluid vergelijken met de oorspronkelijke weergave met de analoge tuner. Ik heb geen verschil kunnen waarnemen. De 3M is zeer veelzijdig in gebruik en uiterst makkelijk om in te stellen. Enig punt zou kunnen zijn dat indien de meegeleverde afstandsbediening defect zou raken, je gedwongen wordt tot de matig functionerende UNDOK-app.

Frans 11-11-2020

Kleine audio streamer

Geschreven voor: Argon Audio Stream3M

Heb KPN als provider met o.a. digitale radio via decoder. Het geluid varieert hard/zacht. Bij tv functie geen klachten. Daarom deze Argon stream 3M aangeschaft met o.a. internetradio, fm, DAB+ en Spotify. Aansluiten, instellen en spelen maar. Alleen de undok app werkt niet altijd perfect, maar mer bijgeleverde afstandsbediening werkt alles prima. Ben tevreden.

Pluspunten

• Kleine afmetingen
  • Optische aansluiting aanwezig
  • Eenvoudige aan te sluiten op audio installatie

Minpunten

• Slecht werkende Undok app

René 07-11-2019

Argon stream3m

Geschreven voor: Argon Audio Stream3M

Deze streamer van de week gekocht bij hifiklubben.
Het geluid is boven verwachting en ik zou het omschrijven als dynamisch.
Zeer kompakt apparaat met grote prestaties.

Pluspunten

• Formaat