Pure Siesta Rise

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pure Siesta Rise op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

peetje 13-10-2020

mooi, maar slecht

Geschreven voor: Pure Siesta Rise

mooie wekker, maar helaas na 2 jaar in gebruik, beginnen de druktoetsjes te weigeren. heb me verslapen
pislink op dat apparaat. waardeloos dus

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• geluid
  • druktoetsen weigeren

Dick 28-12-2018

Mooi design

Geschreven voor: Pure Siesta Rise

Compacte wekkerradio. Moderne uitstraling. Instellingen is wel even wennen, maar, zodra je de logica begrijpt, toch wel weer gemakkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Zenders gemakkelijk te vinden

Edwin73 24-05-2018

Goede bouwkwaliteit, handige bediening en prima geluid

Geschreven voor: Pure Siesta Rise

Na enig zoekwerk naar een DAB+ wekkerradio bij de Pure Siesta Rise uit gekomen.
Na het zien van veel Chinese rotzooi met veel bling-bling, slecht passende onderdelen en haperende knopjes is dit een verademing.

Hoewel ook dit product is gemaakt in China is de materiaal- en bouwkwaliteit uitstekend.
DAB+ werkt goed (Zwolle), hoewel mijn ervaring met de autoradio is dat de kwaliteit van de ontvangst nogal afhankelijk is van de plek in Nederland.

De kwaliteit van het display is goed, goed leesbaar onder verschillende lichtomstandigheden. Het display dimt obv omgevingslicht, zodat 's nachts niet de halve slaapkamer wordt verlicht door je wekkerradio.

De geluidskwaliteit is goed voor een wekkerradio, hoewel nog niet op het niveau van de wat duurdere JBL/Sony Bluetooth speakers die je momenteel kunt kopen.

De bediening is logisch, maar de snooze knop zou groter en op een andere plek hebben kunnen zitten. Verder zou het handig zijn geweest als er puntjes/ ribbels oid op de knoppen hadden gezeten, zodat je kunt voelen welke knop je te pakken hebt in de schemerige morgen.

Pluspunten

• Goede tuner
  • Duidelijk display
  • Goed geluid (lees motivatie)

Minpunten

• Alarmtijden niet altijd zichtbaar op display
  • Geen 'braille' op knoppen