Philips AE2160/00C - Reviews

4,7

• Slecht

Jos Craeye 26-02-2016 Product paar dagen in bezit

3,4
Storing als je aan de volumeknop draait
Zeer slechte ontvangst, openbare omroep (!) bijna niet te ontvangen

Officiele reactie van Philips Nederland 01-03-2016

Geachte Jos,

Heel erg bedankt voor uw review op deze website. Graag zouden wij u willen spreken over uw Philips draagbare radio. Wij hebben echter geen contactgegevens van u. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen?

Voor contact per e-mail, chat of telefoon gaat u naar de volgende link: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html en kiest u voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Alternatief kunt u contact opnemen via Facebook (/PhilipsNederland) of Twitter (@PhilipsCare_NL). Bij voorbaat dank.

Pascal
Philips Webcare

Paul en Sylvia 29-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Wat een waardeloze radio is dit. Wij hebben hem gekocht voor op de camping. Het is bijna onmogelijk om hem op één zender te zetten, hij verloopt steeds dus je moet telkens corrigeren. Ook is de radio zeer gevoelig voor de stand van de antenne, dus veel storing/ruis. Zonde van m'n geld! Ga op zoek naar iets anders met digitale instelling en de Philips gaat naar de kringloop!

P. de Jong 28-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Goede radio met duidelijk ontvangst, mooi geluid voor die prijs en veel zenders.
Is best wel licht en klein, dus makkelijk mee te nemen (naar het zwembad, vakantie enz), zodat je overal radio kunt luisteren.
Als je niet bij het lichtnet zit, kunnen er van die grote batterijen in.
Voor die paar tientjes ben ik zeer tevreden.

elinek 19-10-2010 Product jaar of meer in bezit

4,6
waardeloze fm ontvanger zit er in. De selectiviteit is erg slecht,als je binnen een straal van 5 km van sterkte fm zenders woont hoor je alles door elkaar. De gewone publieke omroep is er in amsterdam niet mee te ontvangen. Philips hierover aangeschreven en die hebben mij doorverwezen naar de Winkelier, maar die is failliet gegaan. Philips kan er verder niets aan doen. Een fm radio ingebouwd in mijn mobiele telefoon ontvangt beter!