Lenco IR-2100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lenco IR-2100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

amsreiw 10-09-2011
Geschreven voor: Lenco IR-2100

Dit apparaat gekochte vanwege mooie uiterlijk en de redelijke prijs. Op zich bevalt de radio goed. Helaas komt er na ongeveer een half jaar alleen nog maar zeer vervormd geluid uit de luidsprekers. Terug naar de winkel gebracht en onder garantie een nieuwe radio ontvangen. Nu na ongeveer 2 1/2 jaar weigert de radio echter ineens nieuwe zenders in het geheugen op te slaan. En dat is bijzonder onhandig, want even snel een zender zoeken is onmogelijk. De priegelige knopjes werken hier ook niet echt mee.

Michel. S 29-03-2011
Geschreven voor: Lenco IR-2100

Over deze radio ben ik redelijk tevreden. Toen ik hem kocht was de keuze in deze prijsklasse(ik wou er maximaal 200 euro aan uitgeven)beperkt. Als ik er nu een zou kopen zou ik een andere keuze maken. Het geluid is niet slecht, maar het vermogen is te weinig. Hierdoor heb je weinig lage tonen. Je kunt ook maar weinig voorkeuze stations instellen terwijl er duizenden radiostations zijn. Hij start in vergelijking tot andere internetradio's snel op en zolang je bij je voorkeurzenders blijft is de bediening kinderlijk eenvoudig. Toch een puntje eraf voor het beperkte aantal voorkeuze stations. De vormgeving is netjes, maar niet flitsend. De kast voelt stevig aan, maar de toplaag(een soort plastic fineer)begint aan de randen al een beetje los te laten.

Max65 26-05-2009
Geschreven voor: Lenco IR-2100

Heb de Lenco 2100 B een paar dagen in bezit nu . En werkt prima instalatie was geen enkel probleem heb hem draien via mijn draadloos netwerk en staat in de slaapkamer. De Radio ziet er keurig netjes afgewerkt uit en het geluid uit de ingebouwde stereo luidsprekers is mooi en zuiver. Al hangt dat laatste wel samen met de snelhijd waarmee de internet radio zender uitzend ! Ook beschikt de lenco 2100 B over een ingbouwde fm tuner met rds ! Maar deze heb ik echter nog niet uitgbreid getest maar is ook niet noodzakelijk
De Lenco 2100 B maakt gebruik van de site Reciva Costumer portal daar kun je de radio ook gratis instaleren en dan kun je de Firmware updaten en ook via je eigen profiel een data base samenstellen met je favoriete radio stations die dan in de radio komen te staan onder my stuf . Ook is de afstands bediening erg handig .

Kortom een mooi afgewerkt en pretig klinkend en goed te bedienen Apraat