Philips AZ787/12 - Reviews

digitaal
USB-aansluiting

Chris 26-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top product

Ik heb deze radio CD-speler enkele jaren geleden aangeschaft en ik vind het een topproduct! Elke keer verbaas ik mij weer om het waanzinnig goed geluid.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• volumeknop

hans 20-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

slecht

heb deze een jaar nu al de cd laser stuk blijft hangen zenders zijn slecht te ontvangen raad deze radio niet aan

Pluspunten

• goed geluid

Minpunten

• laser snel stuk
  • weinig bereik zenders

Officiele reactie van Philips Nederland 22-08-2016

Beste hans,

Hartelijk dank voor uw review op deze website. Wij helpen u graag het optimale uit uw CD-soundmachine te halen. Volgt u de volgende tips op:

1) Controleer of de disc schoon is. U kunt een zachte doek gebruiken om voorzichtig stof van het oppervlak te vegen. Veeg vanuit het midden. Veeg niet met ronddraaiende bewegingen. Als u CD-reinigingsvloeistof gebruikt, volg dan altijd de instructies voor het gebruik van de reinigingsvloeistof.
2) Draai geen discs die krassen hebben.
3) Als de lens van de CD-speler toegankelijk is, kunt u de lens schoonmaken met een CD-lensreiniger. Volg altijd de instructies voor het gebruik van de reiniger.
4) Gebruik een lagere compressie-instelling om tracks op een CD te branden. Een compressie van meer dan 320 kbps kan problemen veroorzaken.
5) Als het probleem zich blijft voordoen, probeert u enkele andere CD's. Als het haperende geluid zich ook voordoet bij andere CD's, moet het apparaat mogelijk worden nagekeken. Neem contact op met onze klantenservice voor hulp.

Om uw radio signaal te verbeteren doet u het volgende:

1) Voor FM-zenders: maak de antenne langer of korter of draai de antenne naar een stand met een sterker signaal. Maak de antenne korter als het signaal te sterk is.
2) Voor MW- en AM-zenders: draai de speler naar een stand met een sterk signaal.

Biedt bovenstaande geen soelaas, neem dan contact op met onze kundige klanteservice. Surft u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. U kunt contact leggen per e-mail, telefoon, chat of zelfs Facebook en Twitter.

Pascal
Philips Webcare.