Philips AJ3115/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

3,6

• Slecht
  • Slecht

henri 10-01-2017

slecht product

Dan gaat hij af dan weer niet geeft soms streepjes en doet het dan weer wat een rotding al een tijdje aan de kant gezet en nu weer opnieuw gebruikt nog steeds hetzelfde.

Sandra 16-12-2015

Niet kopen. Waardeloos product. De tijdsinstelling verdwijnt regelmatig, dan moet je 'm opnieuw instellen.vhet geluid is te hard.

Officiele reactie van Philips Nederland 31-12-2015

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw review. Via deze weg zou ik u vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. We zijn ervan overtuigd dat wij een passende oplossing voor u kunnen vinden.

Dit mag via telefoon, e-mail of chat: http://www.philips.be/c-w/support-home/support-contact-page.html Kiest u voor het tweede hoofdstuk; Home Cinema & Audio

Alternatief kunt u ons bereiken via Twitter (@PhilipsCare_BE) of Facebook (/PhilipsBeLux)

Pascal
Philips Webcare

Arnold 28-01-2018

Zeer slechte kwaliteit wat zorgt voor te laat komen

Wij hebben nu drie wekkers van dit type en allemaal resetten ze zich zelf op de meest bizarre momenten naar --:-- .Zelfs hierdoor al te laat gekomen. Met de huidige naam van Philips, digitale revolutie en bestaan van digitale wekkers zou het toch geen kinderziektes moeten hebben. De goedkoopste in huis (action) werkt nog het beste en is geen Philips. En helaas geen bon meer, lijkt mij echt een soort prepaid product.

Mogelijk is er een terugroep actie want lees op internet allemaal van dit soort ervaringen. Vooralsnog geen Philips producten meer. Ben bang dat de oude vertrouwde Philipsshave ook spontaan niet meer werkt

Pluspunten

• Design, maar dit wekt je niet

Minpunten

• Reset zich zelf naar streepjes met gevolg te laat

CeeDee 20-12-2017

Werkt prima

Prima prijs-kwaliteit. Doet wat het moet doen en na het lezen van de gebruikershandleiding eenvoudig in te stellen

JW Hage 10-12-2017

Heel slecht apparaat

Ik heb 3 van deze wekkers gekocht, 2 ervan resetten zich regelmatig uit zichzelf. Het is een zeer onbetrouwbaar product, dit zou niet gekocht mogen worden

Officiele reactie van Philips Sound 12-12-2017

Geachte JW Hage,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op deze website. U geeft aan dat twee van uw AJ3115’s zichzelf automatisch resetten. Vanzelfsprekend heeft dit onze aandacht nodig. We adviseren eerst de backup batterijen te vervangen. In ieder apparaat zitten twee standaard AAA-batterijen. Daarnaast kunt u controleren of de wekkerradio’s op diverse stopcontacten hetzelfde doen. Wissel ze bijvoorbeeld eens om.

Wilt u ons op de hoogte houden van de uitkomst? Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter. Ga naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Philips Sound Team

draaiertje 09-12-2017

Wekker reset zich regelmatig

Ik heb 3 van deze wekker aangeschaft, 2 ervan resetten zich regelmatig, dit is super irritant en zou niet mogen gebeuren. Deze wekkers zouden nooit verkocht mogen worden. Een terugroep actie zou hier op zn plaats zijn.

Tessie 05-12-2017

leuk

Ik vind het een fijn product en na even klooien ben ik erachter gekomen hoe die werkt :-) zat geen Nederlandse handleiding bij. Alleen als ik de radio aan wil zetten hoor ik alleen een ruis. Hoe komt dit?

Majelles 22-11-2017

Niet kopen

Als je kunt kiezen, niet doen!
Ik moet regelmatig de tijd opnieuw instellen en nu gooi ik hem echt weg want ik krijg ook regelmatig streepjes ipv getallen. Daar heb ik geen wekker voor.
Bonnetje niet bewaard dus ik koop een nieuwe maar dat zal zeker geen Philips zijn.

Ineke 11-06-2017

Geluid super slecht

Je kan 2 wekkers zetten. Dat is wel fijn. En dat is ook het enige. Het geluid is echt verschrikkelijk slecht. Hij stoort heel erg en het geluid gaat af en aan hard/zacht. Ook het instellen van zenders wil niet goed lukken. Ik beveel deze wekkerradio zeker NIET aan.

Pluspunten

• 2 wekkers

Minpunten

• Stoort

etienne 08-08-2016

Waardeloos

3,8
Helaas de reviews te laat gelezen. Wat een waardeloos product.De instelling schiet steeds weg en kun je weer opnieuw instellen. Ook is het geluid veel te hard (kan onvoldoende zacht gezet worden). gelukkig kan ik dit k... product nog terugbrengen (BCC). Niet kopen!!! Beter nog haal dit ding uit de verkoop.

wbtje 01-08-2016

wat een drama met de philips wekkers

Nadat mijn wekkerradio van het type AJ3123 zichzelf constant resette kreeg ik na het melden hiervan direct ter vervanging de AJ3115/12 wekker omdat het reset kwaal bekent was bij de AJ3123.

Echter reset de nieuwe AJ3115/12 nu ook constant zichzelf!! al met al is het product geen haar beter dan de vorige.

Ik kan niet vertrouwen op mijn wekker omdat deze zichzelf reset..........

ik zou niet kiezen voor deze wekker omdat je er niet op kan bouwen.

ik verwacht ook van philips een passende oplossing!

Willie01 04-06-2016

Waardeloos apparaat

Net als bij diverse andere gebruikers, reset het apparaat zichzelf als je het licht aan zet. Echt super irritant.

Na diverse andere onbetrouwbare wekkers, deze keer maar eens een 'kwaliteitsmerk' gekocht..helaas dus.

bataviaone 15-03-2016

onbetrouwbaar

Reset zich zodra je de schemerlamp of electische deken aan/uitdoet...met harde wind, als de stroom héél even een tikje wegvalt is het alweer allemaal streepjes....zelfs de batterijen werken dan niet. Erg onbetrouwbaar....ik heb er twee van, jammer...weggegooid geld!!
Voor ons geen Philips meer, of ze moeten met alternatieven komen....ik wil ze wel omruilen voor betrouwbare modellen!!

klaas 12-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

3,2
Niet kopen gaat op de raarste tijd op tilt, allemaal streepjes
Begrijp niet dat deze nog in de handel is.

Slecht, slecht, slecht

Officiele reactie van Philips Nederland 23-11-2015

Beste klaas,

Heel erg bedankt voor uw review. Uw wekkerradio lijkt niet helemaal te doen waar wij hem voor gemaakt hebben. Neemt u gerust contact met ons op, dan vinden we vast een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter.

http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html of
https://twitter.com/Philipscare_NL of

Philips Webcare

Anoniem 01-11-2015

Na 3 maanden spontane reset

De wekkerradio heeft het 3 maanden zonder problemen gedaan, echter vannacht heeft het apparaat zichzelf spontaan gereset. Er stonden alleen streepjes op het display terwijl er wel volle backupbatterijen in zitten. Jammer dat Philips zo'n onbetrouwbaar apparaat in de markt zet. Lijkt me slecht voor de reputatie van het merk. Geen idee wat Philips voor haar klanten doet? Op internet lees ik heel veel klachten hierover dus het lijkt op een ontwerp- of productiefout bij dit model.

KB44 05-10-2015

4,5
Dit apparaat is zo gevoelig voor velden dat hij op tilt springt (ondanks backupbatterij) wanneer een ernaast staand nachtlampje wordt aangezet (op diverse plekken en met diverse lampen geprobeerd). Direct geretourneerd. NIET KOPEN dus!

wisselma 02-10-2015

Dit apparaat valt regelmatig uit.

Ook bij ons viel deze klokradio regelmatig uit: je wordt dan (te laat) wakker met alleen streepjes op het paneel: onbetrouwbaar dus. Na lang tobben en veel ergernis bleek de oorzaak te zitten in de electrische bedverstelling die er voor zorgde dat het appparaat telkens uitviel. Erg onhandig: geen aanrader dus !!!!

Lieske57 20-05-2015

Onbetrouwbaar!

Sinds oktober 2014 de klokradio in bezit. Onbetrouwbaar reset zichzelf of loopt achter. Jammer van zo n betrouwbaar merk! Omruilen heeft zoals hieronder beschreven dus geen zin. Weggegooid geld dus. Op naar een ander merk. jammer Philips!

robbter76 22-04-2015

wekker reset zichzelf

Ontzettend storingsgevoelig apparaat.
Ik heb de wekker nu een half jaar en mij is al 3x opgevallen dat de wekker zichzelf gereset heeft. Waarschijnlijk omdat mijn mobiel ernaast ligt.

Ik ga een andere aanschaffen want dit is niet betrouwbaar

jobhaarlem 14-02-2015

Wekker reset zich zelf

De wekker is gevoelig voor storing van buitenaf
Wekker staat bij aquarium op slaapkamer van mijn dochter
slaat daarbij continu op tilt.

Ik heb van Philips een nieuw exemplaar gehad maar ook daarbij speelt het zelfde euvel. Heb de wekker nu 2 meter bij aquarium vandaan gezet en het lijkt er op dat hij het nu blijft doen.