Philips AJ3115/12 - Reviews

Type tuner
digitaal
Weklamp
iPod dock

Beoordeling op basis van 29 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,3

• Slecht
  • Slecht

henri 10-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

slecht product

Dan gaat hij af dan weer niet geeft soms streepjes en doet het dan weer wat een rotding al een tijdje aan de kant gezet en nu weer opnieuw gebruikt nog steeds hetzelfde.

etienne 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Waardeloos

3,8
Helaas de reviews te laat gelezen. Wat een waardeloos product.De instelling schiet steeds weg en kun je weer opnieuw instellen. Ook is het geluid veel te hard (kan onvoldoende zacht gezet worden). gelukkig kan ik dit k... product nog terugbrengen (BCC). Niet kopen!!! Beter nog haal dit ding uit de verkoop.

wbtje 01-08-2016

wat een drama met de philips wekkers

Nadat mijn wekkerradio van het type AJ3123 zichzelf constant resette kreeg ik na het melden hiervan direct ter vervanging de AJ3115/12 wekker omdat het reset kwaal bekent was bij de AJ3123.

Echter reset de nieuwe AJ3115/12 nu ook constant zichzelf!! al met al is het product geen haar beter dan de vorige.

Ik kan niet vertrouwen op mijn wekker omdat deze zichzelf reset..........

ik zou niet kiezen voor deze wekker omdat je er niet op kan bouwen.

ik verwacht ook van philips een passende oplossing!

Willie01 04-06-2016

Waardeloos apparaat

Net als bij diverse andere gebruikers, reset het apparaat zichzelf als je het licht aan zet. Echt super irritant.

Na diverse andere onbetrouwbare wekkers, deze keer maar eens een 'kwaliteitsmerk' gekocht..helaas dus.

bataviaone 15-03-2016

onbetrouwbaar

Reset zich zodra je de schemerlamp of electische deken aan/uitdoet...met harde wind, als de stroom héél even een tikje wegvalt is het alweer allemaal streepjes....zelfs de batterijen werken dan niet. Erg onbetrouwbaar....ik heb er twee van, jammer...weggegooid geld!!
Voor ons geen Philips meer, of ze moeten met alternatieven komen....ik wil ze wel omruilen voor betrouwbare modellen!!

Sandra 16-12-2015 Product paar weken in bezit

Niet kopen. Waardeloos product. De tijdsinstelling verdwijnt regelmatig, dan moet je 'm opnieuw instellen.vhet geluid is te hard.

Officiele reactie van Philips Nederland 31-12-2015

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw review. Via deze weg zou ik u vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. We zijn ervan overtuigd dat wij een passende oplossing voor u kunnen vinden.

Dit mag via telefoon, e-mail of chat: http://www.philips.be/c-w/support-home/support-contact-page.html Kiest u voor het tweede hoofdstuk; Home Cinema & Audio

Alternatief kunt u ons bereiken via Twitter (@PhilipsCare_BE) of Facebook (/PhilipsBeLux)

Pascal
Philips Webcare

klaas 12-11-2015 Product kwartaal in bezit

3,2
Niet kopen gaat op de raarste tijd op tilt, allemaal streepjes
Begrijp niet dat deze nog in de handel is.

Slecht, slecht, slecht

Officiele reactie van Philips Nederland 23-11-2015

Beste klaas,

Heel erg bedankt voor uw review. Uw wekkerradio lijkt niet helemaal te doen waar wij hem voor gemaakt hebben. Neemt u gerust contact met ons op, dan vinden we vast een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter.

http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html of
https://twitter.com/Philipscare_NL of

Philips Webcare

Anoniem 01-11-2015

Na 3 maanden spontane reset

De wekkerradio heeft het 3 maanden zonder problemen gedaan, echter vannacht heeft het apparaat zichzelf spontaan gereset. Er stonden alleen streepjes op het display terwijl er wel volle backupbatterijen in zitten. Jammer dat Philips zo'n onbetrouwbaar apparaat in de markt zet. Lijkt me slecht voor de reputatie van het merk. Geen idee wat Philips voor haar klanten doet? Op internet lees ik heel veel klachten hierover dus het lijkt op een ontwerp- of productiefout bij dit model.

KB44 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
Dit apparaat is zo gevoelig voor velden dat hij op tilt springt (ondanks backupbatterij) wanneer een ernaast staand nachtlampje wordt aangezet (op diverse plekken en met diverse lampen geprobeerd). Direct geretourneerd. NIET KOPEN dus!

wisselma 02-10-2015

Dit apparaat valt regelmatig uit.

Ook bij ons viel deze klokradio regelmatig uit: je wordt dan (te laat) wakker met alleen streepjes op het paneel: onbetrouwbaar dus. Na lang tobben en veel ergernis bleek de oorzaak te zitten in de electrische bedverstelling die er voor zorgde dat het appparaat telkens uitviel. Erg onhandig: geen aanrader dus !!!!

Lieske57 20-05-2015

Onbetrouwbaar!

Sinds oktober 2014 de klokradio in bezit. Onbetrouwbaar reset zichzelf of loopt achter. Jammer van zo n betrouwbaar merk! Omruilen heeft zoals hieronder beschreven dus geen zin. Weggegooid geld dus. Op naar een ander merk. jammer Philips!

robbter76 22-04-2015

wekker reset zichzelf

Ontzettend storingsgevoelig apparaat.
Ik heb de wekker nu een half jaar en mij is al 3x opgevallen dat de wekker zichzelf gereset heeft. Waarschijnlijk omdat mijn mobiel ernaast ligt.

Ik ga een andere aanschaffen want dit is niet betrouwbaar

jobhaarlem 14-02-2015

Wekker reset zich zelf

De wekker is gevoelig voor storing van buitenaf
Wekker staat bij aquarium op slaapkamer van mijn dochter
slaat daarbij continu op tilt.

Ik heb van Philips een nieuw exemplaar gehad maar ook daarbij speelt het zelfde euvel. Heb de wekker nu 2 meter bij aquarium vandaan gezet en het lijkt er op dat hij het nu blijft doen.

19skippy69 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

Waardeloze wekker. Hebben voor onze beide dochters één gekocht. Beide wekkers resetten zichzelf om de haverklap. zelfs wanneer er backup batterijen in worden geplaatst.
snap niet dat Philips deze wekkers nog durft te verkopen. Wanneer je op internet zoekt blijkt dat deze problemen al een behoorlijke tijd spelen er er erg veel van deze zelfde klachten worden gemeld.

Ab22 08-01-2015

Reset zichzelf.

Ik heb 2 van deze wekkers allebei met hetzelfde euvel, de wekker reset zichzelf waardoor hij dus ook niet af gaat.
Alles gedaan, stekker zit er goed in batterijen zijn nieuw en goed geplaatst.

Jammer dat Philips dit probleem nog steeds niet heeft opgelost.

sbarm 04-01-2015

slecht door resetten

Nieuwe wekkerradio gekocht de AJ3115, maar inmiddels omgeruild in de winkel want deze ging steeds resetten. Nu de AJ 3123 maar helaas is het met deze het zelfde euvel, resetten.
Philips doe hier iets mee....................want deze wekkerradio`s zijn dus niet betrouwbaar!!!!!

mvg. S

sander12385 12-06-2014

reset steeds van zelf

op zich een nette wekker
maar vervelend dat hij zich zelf reset
heb hem nu een poos
en heb geluk dat mn vrouw niet dezelfde heeft
en dat heeft al een paar keer voorkomen
dat ik me niet verslaap steeds

en jammer om te lezen dat er meer mensen zijn met dit probleem
zou zeggen doe er wat mee
mijn nieuwe wordt in ieder geval geen philips meer

teddyboy 03-06-2014 Product paar dagen in bezit

5,2
Wat een K.. ding is dit zeg. Ik heb hem nu 3 dagen en iedere nacht gaat alles uit. De tijd is weg, alarm staat niet meer aan, allemaal streepjes. Gelukkig had ik voor de zekerheid mijn alarm op mijn telefoon gezet anders zit je er mooi mee.Onbetrouwbaar dus. De (te)kleine knopjes zijn in het donker erg slecht te vinden, zeker omdat ze ook nog eens zwart zijn en niet oplichten. Inmiddels weer in de doos gedaan en van de week lekker terug naar de winkel brengen. Ciao

Pietje2345697838 04-04-2014

Iedere +/- 2 weken reset de wekker zich naar --:--

Prima wekker maar iedere +/- 2 weken reset de wekker zich naar --:-- alsof de stroom er even weg was, maar dit is nooit het geval geweest.

Moet je weer het hele ding instellen (tijd, alarm, zenders). Vind ik waardeloos.

Mikee 21-02-2014

Wekkerradio reset steeds naar --:--

De wekkerradio reset zich steeds als ik een lampje aan en uit doe wat in hetzelfde stopcontact zit. Wat is hier de oorzaak van, kan Philips mij een oplossing aanbieden.