Grohe Grohe Precision Start Badkraan - thermostatisch - omstel - koppelingen HOH=15cm - mat zwart 345982430 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Grohe Grohe Precision Start Badkraan - thermostatisch - omstel - koppelingen HOH=15cm - mat zwart 345982430 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Kim Derks 30-05-2024

Prima thermostaat badkraan

Absoluut een topkraan. Ik had wat kleine problemen met installeren: er bleek wat weinig schroefdraad uit de muur te komen om de bijbehorende afdekdoppen van de kraan te installeren (de doppen om de leidingen die uit de muur komen te verbergen). Dit is een installatieprobleem van ons huis: niet die van Grohe! Opgelost met andere zwarte afdekdoppen. Kraan was erg snel geïnstalleerd met een duidelijke beschrijving erbij (zat in de doos erbij!): fluitje van een cent! Het instellen van de temperatuur gaat zeer soepeltjes en ook de beveiliging om hem niet zomaar door te kunnen draaien naar erg heet water werkt prima. Verder ziet de kraan er stijlvol uit: zwart maar niet te opvallend. Zeer blij met deze kraan!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Boekje aanwezig
  • Goed ingepakt

Jeroen88 16-05-2024

Mooie zwarte kraan voor het bad

Sinds een paar weken ben ik trotse eigenaar van de Grohe quickfix precision badthermosthaat. Net als andere Grohe kranen in huis past deze perfect in mijn badkamer. De kraan zit netjes verpakt in een doos met alle benodigdheden. Alleen de sleutel om te monteren moet je zelf regelen. Oja, vergeet het water niet af te sluiten ;). Het zwarte design is mooi en elegant en hij vult het bad perfect met de vooraf ingestelde temperatuur van 38 graden a fabriek. De eco modus klinkt leuk maar het bad moet toch gewoon vol. Gelukkig kun je de kraan na het indrukken van de knop toch gewoon voller laten. Ergens jammer dat de douchekraan niet bij de set zit inbegrepen. Maarja dat is een losse optie. Verder raad ik iedereen deze kraan aan die van een slanke mooie zwarte kraan houden.

Pluspunten

• design
  • Compleet geleverd

Minpunten

• nog geen

StefanPH 15-05-2024

Sinds een aantal weken deze kraan in het bezit. Erg mooi en trendy qua design. Ook de eco functie is erg handig. Het monteren is een fluitje van een cent zelf voor iemand zoals ik die niet handig is. Let wel op dat je iets beschermend op de moet sleutel doet want anders kan het zijn dat de coating er vanaf gaat (de quickfix sleutel zat niet erbij in de doos..)
Samen met de glijstang en douchekop ziet er er strak en trendy uit in de badkamer!

Pluspunten

• Trendy
  • Makkelijk te monteren

Minpunten

• Gevoelige coating

Stijn Helmonds 14-05-2024

Hele mooie en fijne badkraan!

De GROHE Precision Start Badthermostaatkraan in mat zwart is een absolute must-have voor elke moderne badkamer. Ik was meteen onder de indruk van het strakke en eigentijdse ontwerp, maar het zijn vooral de geavanceerde functies die deze kraan echt onderscheiden van de rest.

De GROHE SafeStop-functie is een echte gamechanger. Als ouder van jonge kinderen is veiligheid een topprioriteit voor mij. Met deze functie kan ik erop vertrouwen dat het water nooit warmer wordt dan 38°C, waardoor ik me geen zorgen hoef te maken over ongelukken tijdens het baden. Het biedt gemoedsrust en maakt de badervaring voor het hele gezin veiliger.

Daarnaast ben ik erg blij met de Waterbesparende GROHE EcoJoy® functie. Het is geweldig om te weten dat ik water kan besparen zonder in te leveren op de kwaliteit van mijn douche-ervaring. Deze functie draagt niet alleen bij aan het behoud van ons milieu, maar ook aan het verlagen van mijn waterrekening, wat altijd welkom is.

Wat betreft kwaliteit en duurzaamheid, stelt deze kraan zeker niet teleur. Het voelt solide aan en de bediening is soepel en nauwkeurig. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou de GROHE Precision Start Badthermostaatkraan aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een combinatie van stijl, veiligheid en duurzaamheid in hun badkamer.

• Fijne kraan
  • Makkelijk in gebruik