Hansgrohe Raindance Select Air 120 handdouche 3 jet chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hansgrohe Raindance Select Air 120 handdouche 3 jet chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bev jones 17-11-2015

reviewing this for trnd and its the best shower head i have ever used amazing how you can change modes with a click of a button very high quality amazing size of the head and very easy to clean the 3 setting are amazing

Tine 16-12-2014
Sinds 4 weken in bezit van deze handdouche, en ik wil hem niet meer kwijt.
De drie standen zijn heerlijk en makkelijk te switchen d.m.v. een knop op de handdouche.
De RainAir stand is zalig, hierbij wordt de waterstroom met lucht verrijkt en die gebruik ik om in te zepen (douchegel/shampoo).
Daarna gebruik ik de Rain stand, een stevige douchestraal, handig om alle zeep en shampoo snel uit te spoelen.
En als ik nog even tijd heb gebruik ik de Whirl, dit is een massagestraal lekker om mee af te sluiten en heerlijk ontspannend.
Dus ben je op zoek naar een nieuwe handdouche dan is deze Raindance Select E120 3jet zeker een aanrader waar je geen spijt van zult krijgen.

VEDE 06-12-2014
Super douchekop! Makkelijke installatie, geweldige douchesensatie! Vooral de rain-air stand bevalt me het meest. Hoe lekker zacht de druppels op je neervallen. Wil je liever wat meer power, dan is de rain stand iets voor u. Wens je de massage-straal te gebruiken met een golvende massagestraal, dat kan allemaal met de supergemakkelijke bedieningsknop. Heel tevreden.

ChaquReth 02-12-2014
Het is een fijne douchekop diezich makkelijk op de doucheslang laat draaien. Eenmaal geïnstalleerd is hij goed te bedienen. Het wisselen tussen de met lucht aangevulde druppels en de massagestraal kan met een simpele druk op de selctknop. Ook de kinderen kunnen er goed mee overweg.
Wat je wel nodig hebt is een goede waterdruk, anders heeft de massagestraal weinig toevoeging en dan voelt de rainstraal vrij zacht.
De oppervlakte van de douchkop is vrij groot.

L L 19-11-2014
Heb nu 2 dagen de Raindance geïnstalleerd en we genieten van alle de 3 stralen. De RainAir lekker rustig om wakker te worden, de Rain een ietwat versteviger straal, niet te breed maar juist goed en een heerlijke massage op je rug. Wie wil dit nu niet.

senseocrema 18-11-2014

Het installeren was super makkelijk, gewoon erop schroeven, De douchekop ligt makkelijk in de hand en is lekker groot. Het selecteren van de diverse soorten stralen gaat gemakkelijk en de straalsoorten zijn heerlijk! De douchekop is groot maar ook kinderen kunnen hem makkelijk hanteren en schakelen tussen de soorten stralen, probeer ze nu nog maar eens onder de douche uit te krijgen! Gelukkig is hij waterbesparend! Het chrome maakt hem mooi luxe tesamen met de afgeronde hoekjes en de antikalk nopjes die ook nog eens super makkelijk schoon te maken zijn.

jf050 16-11-2014
De Hansgrohe Raindance Select E 120 is met één woord een douchsensatie. Door de select knop kun je zeer makkelijk wisselen tussen de 3 standen ( rain air,
rain en whirl). Mijn favoriete stand is, rain air voor een normale douch beurt. Maar als ik snel wil douchen dan kies ik voor de rain stand.
Kortom douchen word weer een feestje met deze Hansgrohe raindance.