GROHE New Grohtherm 2000 Douchetherm. Met Tray 150 M/Kopp - Reviews

BvKvH 28-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi van uiterlijk, slappe draaiknoppen

Kraan met mooi uiterlijk, wij kochten hem vooral wegens de cooltouch technologie (wordt dus niet heet tijdens het douchen). Wat ons tegenvalt voor een kraan van dit bedrag (wij betaalden 172 euro), is het feit dat de draaiknoppen heel knullig en slap aanvoelen. Ze zijn van kunststof en lijken wel wat los te zitten. Dat had voor dat bedrag wel beter gekund. Blijft wel koel tijdens het douchen.

Pluspunten

• cooltouch

Minpunten

• knullige plastic draaiknoppen
Jvangrinscen 16-11-2013 Product paar weken in bezit

De Grohe 2000 is een fijne kraan en heeft een mooie
uitstraling. Hij is makkelijk te bedienen en geeft je
snel de juiste warmte tijdens het douchen.
Alleen jammer dat het plateau van kunststof is.
Verder ben ik reuze tevreden en geef de grohe 2000
een dikke 8.
Jacq11 15-11-2013 Product paar weken in bezit

De douche is op zich prima, ziet er heel mooi uit maar (door de vorige reviews?) ik had me er toch iets meer van voorgesteld. Het easy reach plateau ontbreekt, de druk is lager dan bij onze vorige kraan/douchekop, en de doucheslang is erg stug waardoor de douchekop al eens uit de houder is gevallen.
De kraan is wel prachtig, en blijft echt koel. De bokoma straal is erg verrassend.
De installatie was goed te doen voor een leek zoals ik dankzij het filmpje op youtube, de uitleg op papier is voor een leek ondoorgrondelijk.
Miriam1977 14-11-2013 Product paar dagen in bezit

Erg stijlvol door de mooie vormgeving. Super dat de mengkraan nooit te heet wordt zeker als je kinderen hebt. Wij zijn erg blij met de mengkraan
rickboeters 08-10-2013 Product kwartaal in bezit

Door een collega werd ik geduid op een aanbieding op deze douchkraan. Ik heb hem direct besteld en heb er heel erg veel plezier van. De kraan is stijlvol en vooral het plateau maakt het helemaal compleet. Hier past mijn shampoo en douchegel gemakkelijk op. Dit was ook meteen de reden dat ik deze kraan heb besteld. Ik heb een kleine doucheruimte en daarom komt het plateau zo goed van pas.