Casio EXILIM Zoom EX-Z330 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio EXILIM Zoom EX-Z330 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

stuiterball 03-01-2012

Ik heb deze camera nu anderhalf jaar en ben er nog steeds erg blij mee.
Hij heeft een mooi uiterlijk, is simpel in gebruik, maakt mooie foto's. Voor een handig cameraatje is het een ideaal ding.

1 nadeel. Ik merkte pas dat het geheugenkaartje niet meer gelezen wordt. Ik weet niet of dit een optie in het menu is die per ongeluk veranderd is, of een defect in het toestel.

emmwhatjuh 21-04-2011

Ik heb hem sinds vorige zomervakantie,
en ik vind hem heel fijn,
ik ben dan natuurlijk ook niet veel geweldiger gewend als 14 jarige.
maar de mogelijkheden zijn goed.
en vooral de optie met tegenlicht fotograferen vind ik erg goed werken.
Alleen het in het donker fotograferen werkt niet super. (naar mijn mening)
Maar opzich zeker een aanrader

scalune 12-09-2010

Gisteren deze camera gekocht maar morgen gaat hij gelijk weer retour naar de winkel. Wat een slechte camera is dit zeg. Qua uiterlijk is hij super maar de foto's & filmpjes die hij maakt zijn bedroevend slecht. De kleuren zijn helemaal niet fel en enorm veel ruis in de foto's. Heb al diversen standen geprobeerd maar het blijft niks...
Opzoek naar een ander toestel!

Remco1991 25-08-2010

Ik heb deze camera nu 2 maanden in bezit en ben er echt heel tevreden over! Voor deze prijs is het echt een topcamera'tje, de foto's die je ermee kan maken zijn erg mooi, hoewel dit natuurlijk ook een persoonlijke kwestie is. Verwacht geen spiegelreflexkwaliteit van deze camera, die levert hij ook zeker niet, maar de plaatjes die ik ermee schiet zien er zeker netjes uit.
De HD-filmoptie is wat me heeft doen overhalen deze camera te kopen, en ik heb er geen spijt van. De beeldkwaliteit van de camera vind ik wederom voor de prijs echt subliem. De geluidskwaliteit is echter niet heel goed, bij hard geluid treedt er al heel snel vervorming op en is het geluid dus niet meer goed te horen. Ik kocht de camera vooral voor de vakantie en muziekfestivals die ik ging bezoeken, en bij optredens met een beetje drum of bas erin vervormde het geluid al. Beetje jammer dus, maar misschien is de microfoongevoeligheid nog ergens in te stellen, hier ben ik nog niet achter.

Verder qua uiterlijk echt een prachtige camera, en de degelijkheid valt mij tot nu toe ook niet tegen, maar het blijft natuurlijk een precisietoestel (volgens de verkoper :P) dus ik probeer er ook wel zo voorzichtig mogelijk mee om te gaan (voor zover dat gaat op festivals :P). Ik bewaar hem thuis en onderweg ook in een cameratasje.

Samenvattend: Topcamera voor de prijs. Goede foto's, HD-filmkwaliteit, en een mooie vormgeving maken dit dingetje mijns inziens een goede koop

Robbert66 31-07-2010

net 2 maanden in bezit, kleur van de foto's is zo zo, ook is het klepje voor de lens kapot gegaan. Vind het geen aanrader.