Casio Exilim EX-G1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim EX-G1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

WoutSnl 30-05-2011
Geschreven voor: Casio Exilim EX-G1 zwart

Na deze camera dik een jaar in bezit te hebben wordt het tijd om er een positieve review over te schrijven.

Als je een camera wil die je overal mee naartoe kan nemen, dan heb je aan de casio een goede.

Ik vind de kwaliteit van de fotos wel matig, maar beter dan helemaal geen foto (wanneer je je camera thuis laat omdat deze stuk kan gaan).

Ik ben daarom zeer blij met deze casio, hij heeft al het een en ander meegemaakt, watersportvakantie, avonden uit (er is een boel drank overheen gegaan, strand/modder, airsoften en heeft het nodige gooi en smijtwerk overleefd.

Helaas had de camera er wel een klein scheurtje aan overgehouden (iets te hard gevallen?) maar deze is geheel kosteloos gerepareerd door Casio, ik had de camera binnen 3 weken weer terug.

Hanzzzz 27-05-2010
Geschreven voor: Casio Exilim EX-G1 zwart

Ik heb de camera nu een maandje. Ik heb hem gekocht vanwege de waterdichtheid in combinatie met de positieve ervaringen die ik met Casio camera's heb.

De camera is lekker compact en voelt degelijk. De foto's zijn van goede kwaliteit. Wel zijn de knopjes erg klein.

Ik heb de camera meegenomen op vakantie, maar daar bleek hij toch niet zo waterdicht te zijn als beloofd. Eerst zaten er af en toe een paar druppels in het batterijvak, maar uiteindelijk is er meer water in gekomen en heb ik schade. Ik ben ervaren met onderwatercamera's en heb hem volgens de handleiding gebruikt. Ik durf daarom te zeggen dat dit niet aan de gebruiker lag.

De camera is nu in reparatie en hopelijk zijn de problemen daarna voorbij. Helaas durf ik hem nu niet echt meer het water mee in te nemen.

PP1971 14-02-2010
Geschreven voor: Casio Exilim EX-G1 zwart

Ik heb de camera nu zo'n 4 dagen in mijn bezit. formaat is echt top, gebruik is duidelijk mede door keuze-menu.
scherpe foto's ook bij minder licht.