Panasonic Lumix DMC-FS7 roze roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FS7 roze roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

IreneBuvelot 28-11-2009

Wat een enorm fijn aparaat. Heel handig in gebruik, je hoeft niet eens de gebruiksaanwijzing te lezen. Lekkere kleur. Groot scherm. Foto's zijn fantastisch en filmen ook. Heel duidelijke opname. Klasse!

Live1978 29-08-2009

We hebben deze camera aangeschaft als 2e camera naast een spiegelreflex. Makkelijk voor erbij en ook bedoeld om mee te nemen naar concerten. Wat een geweldige camera! De kleuren zijn erg goed.
De stand Intelligent Auto is ook erg mooi. Zelf ben ik ook erg blij met de super-macro stand. Je kunt de lens boven op een lieveheersbeestje of in een bloem houden en nog worden de foto's scherp.

Echt een supercamera! Erg blij mee. Over een paar weken zullen we de camera bij een concert gaan gebruiken. Ik ben benieuwd wat de prestaties dan zijn.

Sandra Witten 07-06-2009

Hallo,

Sinds anderhalve week deze camera in mijn bezit, al een paar honderd foto's mee gemaakt.
Ik vind vooral de macro foto's subliem, haarscherp!
Verder nog aan het uitproberen wat de best en meest gebruikte stand is.
Maakt redelijk goede foto's op de IA stand.
Maar vind het leuker om het zelf handmatig in te stellen.
Vorig weekend foto's aan het water/ strand gemaakt, op de strandfunctie, deze waren dan ook erg goed.
Ben dus erg tevreden over dit toestel!
Heb tot nu toe 2 korte filmpjes gemaakt, maar deze kan ik op de een of andere manier nog niet afspelen, heb me er ook nog niet echt in verdiept want het is een fototoestel en geen filmcamera!