Fujifilm FinePix J50 zwart - Reviews

Optische zoom
5 x optische zoom
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix J50 zwart op Kieskeurig.nl.

7,6

N.Klem 13-06-2009

Twee weken geleden, één dag voor mijn vakantie deze camera gekocht. Een fantastische camera. Prachtige foto's, zeer gebruiksvriendelijk. Of het nu macro opnames zijn of vergezichten, alles is van goede kwaliteit.
Een bijzonder tevreden klant dus.

yvonne8 08-02-2009

6,8
een dikke 4 krijgt dit toestel welke ik na 1 week heb omgeruild voor een sony. Ik heb nog nooit zulke slechte foto's gezien. Dit werd in de winkel erkend en is een probleem van dit toestel.

Luyckx 04-11-2008

Ik heb deze camera de 2e dag terug naar de winkel gedaan. Alle foto's die met flits getrokken zijn, lijken overbelicht, te wit, flets, zonder kleur...
Het toestel heeft weinig opties en mogelijkheden.
Kortom, voor mij geen hoogvlieger...

Chantalle 04-08-2008
  • Product maand in bezit

Ik ben erg tevreden over het toestel. Ik had een kodak (waar ik erg blij mee was). Hij maakt mooie, scherpe foto's en is erg makkelijk in het gebruik. Ik heb de gebruiksaanwijzing niet nodig gehad. Ik vin dhet alleen jammer dat de optie voor sepia of zw/wit foto's er niet op zit.

Bart Boos 06-07-2008

Een prima camera,maakt mooie foto's
makkelijk in gebruik en start snel op dwz aan zetten en je kunt meteen een foto maken
en wat ook fijn is dat er verschillende standen op zitten zodat je altijd een goed foto kunt maken
al met al het is tot nu een goede keus geweest