Panasonic Lumix DMC-FS5 zwart - Reviews

Optische zoom
4 x optische zoom
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FS5 zwart op Kieskeurig.nl.

Eva_ned 02-10-2008

Prima toestel! Vandaag binnen gekregen. Het toestel is klein, dus kan makkelijk in je handtas of in je broekzak, enz. Voor foto's kan je heel veel instellen, bv dag, nacht, dier, kind, landschap, enz. Het toestel is makkelijk te gebruiken en het filmt ook prima. Zelf heb ik er nog een tafelstatief, een beschermhoesje en een 4GB-sdkaart bij besteld. Het is zeer handig een sdkaart te bestellen anders kan je namelijk maar 14 foto's maken met het toestel. Het tafelstatief bevalt me ook prima, gemakkelijk vast te maken aan het toestel en blijft ook goed staan, waardoor je m.b.v. de timer op het toestel ook gewoon foto's van jezelf kunt maken. Het enige nadel is dat als je een serieopname wil maken, de foto's soms bewogen zijn, maar je heb er op zich niet echt last van.
Dus gewoon een prima toestel, zeker een aanrader!

Knalgeel 11-08-2008

Waanzinnig prettige camera, de foto's zijn loepzuiver en hij is kinderlijk eenvoudig in de bediening. Absolute aanrader.

Hans1975 23-07-2008

Handig klein toestel. Zodra je 'm aanzet, is ie klaar voor gebruik, foto's maakt ie ook erg snel, weinig lang denkwerk. 's Avonds wel wat langer rekenwerk voordat de foto genomen wordt, dat is voor de meeste compact camera's zo.
Kwaliteit van de foto's is over het algemeen erg goed. De IA modus is erg handig. Het toestel berekent snel welke modus het handigst is.
Heb dit toestel gekocht vanwege de afmetingen en het gemak, ik zal niet snel zelf gaan spelen met instellingen van diafragma, ISO etc...
Kortom: een aanrader wat mij betreft.

Henk uit Zwolle 17-07-2008
  • Product maand in bezit

Ik ben geen echte fotograaf maar ik moet zeggen dat ik met dit toestel van Panasonic een prima keus heb gemaakt.
Ik heb lang gezocht naar een simpel toestel maar dit is echt simpel.
Gewoon op automaat en hij maakt zowel overdag als s´avonds perfecte fotos.Vooral de leica zoomlens is een openbaring ingezoomd maakt het toestel ook door zijn beeldstabilisater zeer scherpe fotos.
Al met al een zeer goed toestelletje dat door zijn compactheid en degelijkheid een aanrader is voor zowel de prof als de amateur {vooral oudere mensen}
P.s als je hem via internet besteld kan dat nog heel wat eurotjes opleveren ook.

juztin 23-06-2008

tot nu toe een paar dagen in bezit en een beetje uitgeprobeerd.
de bediening is erg duidelijk en makkelijk.
de kwaliteit van de foto's is vooral in de buitenlucht erg mooi met veel mooie kleuren, dit geld ook voor de portretfoto's. binnen zijn de foto's nog wat minder duidelijk maar dit komt doordat ik dit nog niet heb ingesteld. ook de filmpjes zijn erg goed qua beeld en geluid.
de camera licht makkelijk in de hand en je krijgt er een leuk programma bij waarbij je foto's kan bewerken en leuke diashows op dvd kan maken.

Marcel L 06-06-2008

Deze camera gekocht op de gok. Er waren nl. nog geen reviews voor deze camera. Toch komt de Panasonic in het algemeen goed uit de reviews dan welke ander merk dan ook.

Ik heb tot nu toe ca. 400 foto's gemaakt en er nog maar ééntje mislukt (bewogen ondanks de beeld stabilisatie). Alle overige foto's zien er perfect uit. Hiervoor had ik een Ixus 75 van Canon maar dit was een grote miskoop. Daarom de Panasonic gekocht. De prijs ligt op het zelfde niveau en de spec's ook. Toch geeft deze Panasonic veel helderder en scherper beeld dan de Canon. De kleuren zijn zeer natuurlijk.

Op de camera zit 4x zoom wat voldoende is voor het normale gebruik. Één klein nadeel van deze camera is dat de filmpjes opgenomen worden in het MOV formaat, wat voor verdere bewerking weer wat lastiger is. Maar het is tenslotte ook een fototoestel.

Dit is gewoon een leuke Digitale Fototoestel om altijd bij de hand te hebben.