Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 zwart

Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 zwart
8,0 (1)
Bekijk alle Digitale camera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 118 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart op Kieskeurig.nl.

Traveler 28-12-2015

De Sony dsc wx500 is een perfecte camera voor reizigers. Hij is zeer compact, maar heeft uitmuntende prestaties die je nodig hebt op reizen, zoals zoom (30x), lange batterijduur, en WiFi/NFC verbinding voor het eenvoudig uploaden van je foto's. De lader is een standaard micro USB, die heb je toch altijd al bij je (tenzij je een Apple hebt...). De camera is stevig, ook het draaibare scherm en past in elke broekzak. Hij ziet er eenvoudig uit, wat een pré is als je reist in de wat gevaarlijkere gebieden waar de kans op zakkenrollers etc wat groter is, want met deze camera ben je minder snel een doelwit. Met name de standaard instellingen zijn heel goed, point-and-shoot zonder moeilijk doen. Het is mogelijk de camera te finetunen voor de wat professionelere gebruiker, maar een raw-image mogelijkheid heeft hij bijvoorbeeld niet. Foto's in daglicht of bij goed kunstlicht zijn van zeer goede kwaliteit, bij minder goed licht daalt de kwaliteit van de foto's aanzienlijk, maar is nog altijd veel beter dan de gemiddelde smartphone (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S6). Neem even de tijd om de camera in te stellen, want dat is niet supersimpel, maar eenmaal ingesteld heb je er geen omkijken meer naar. Ik heb andere camera's vergeleken, maar deze kwam bij mij overtuigend als beste (kwaliteit/prijs/mogelijkheden) optie uit de bus. Aanrader dus!

Vlogger 14-03-2016

Goede vlogcamera.

Geschreven voor: Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

Fijne camera met super goed HD beeld. Scherm klapt naar boven uit en dat is fijn, want dan kijk je in de camera als je jezelf filmt en niet naast je camera. Ik mis alleen slow motion beeld en een pauze knop. Een korte instructie over wat de camera allemaal kan zou ook fijn zijn. Er zitten veel mogelijkheden op de camera, maar dan moet je wel even een handleiding doorlezen.

margot de kruif 06-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

prima compact en handzaam fototoestel.
de optische zoomlens is erg goed.
selfies maken is mogelijk.
wat ik wel wat onhandig is is dat je niet door een klein lensje kunt kijken want bij zonnig weer is het wel eens lastig om je foto onderwerp te vinden.

DeRuiter 26-02-2016

Net terug van vakantie en de camera dus intensief gebruikt. Erg tevreden. Mijn vorige camera was ook een Sony waar ik erg tevreden over was. Nu getwijfeld tussen de Sony HX90, CoolpixS9900 en deze WX500. Geen spijt van mijn keuze. Echt een top camera. Kantelbare scherm erg fijn, makkelijk in gebruik en mooie foto's. Ideaal als je makkelijk mooie foto's wilt maken.

John Damen 12-02-2016

9,6
Prachtige camera met ontzettend veel mogelijkheden, zowel geschikt voor beginners als voor gevorderden. Je kunt ontzettend veel instellingen gebruiken en de resultaten zijn prachtig. Mooie foto's, scherp en mooi van kleur. Heb veel gewerkt met spiegelreflex camera's van Sony maar deze doet er zeker niet voor onder. En dat met een "zakformaat" camera. En de prijs is ook nog eens zeer acceptabel voor een camera met deze mogelijkheden. Een echte aanrader!!

Sony Dsc WX 500 10-03-2016

Sony DSC camera

7,6
Kleine compacte camera met veel mogelijkheden en heel scherpe foto,s ook handig door het omklapbaar schermpje

Adriana Jasperse 01-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Het is een prettige camera met een voor zichzelf sprekend, gebruiksvriendelijk menu. Foto's zijn scherp, kwaliteit is goed. De camera is vrij licht wat fijn is als je hem mee wil nemen. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Swan 28-02-2016

Mooie kleine camera, die voor mij genoeg mogenlijkheden heeft. Af en toe is het zoeken naar welk knopje waar voor nodig is, ook de apps werken niet zoals heel eenvoudig. Maakt super fotos .

Remco van Sabben 19-02-2016
  • Product maand in bezit

De Sony-DSC-WX500 B is een uitstekende vlogcamera en ik ben erg enthousiast over deze camera.. Er zitten veel voordelen aan zoals het klapschermpje en de zoom..

Enig nadeel vind ik dat er geen externe microfoon kan worden aangesloten.

Verder een topproduct!

B Merks 17-02-2016

Een mooie degelijke en stevige camera, met een robuuste vormgeving. De foto's zijn voor een dergelijke camera van goede kwaliteit, mooi van kleur en scherp. Ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden. Opnames in het donker zijn wat minder, maar acceptabel.

Erik 15-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

Handige en degelijke camera met heel wat mogelijkheden. Foto's zijn van schitterende kwaliteit dankzij de uitstekende lens.

Birgit Frensen 11-08-2018

Fijne reiscamera

Geschreven voor: Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

Vlak voor de vakantie met bestemming Borneo deze camera gekocht met de bedoeling dieren te kunnen fotograferen en ook detailopnames daarvan te kunnen maken.De camera overtrof mijn stoutste verwachtingen . Elke keer weer verbazingwekkend snel met inzoomen en scherpstellen met als resultaat o.a.super orang oetan foto's.

Pluspunten

• snelle zoom
  • duidelijke nachtopnames zonder flits

Johan 09-01-2018

veel mogelijkheden

Geschreven voor: Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

Goede camera, enorme zoom en blijft mooi scherp. Veel verschillende foto opties. Had eerst een systeemcamera, maar dan ben je toch afhankelijk van verschillende lenzen. Alsnog gekozen voor deze uitstekende compactcamera. Makkelijke bediening.

Pluspunten

• Carl Zeislens
  • fotoinstellingen

Minpunten

• wat aan de kleine kant

Daphne Vijverberg 30-08-2017

Ideaal omklapbaar scherm

Geschreven voor: Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

Deze camera heeft een supergoed zoombereik. Het is klein en het omklapbaar scherm is echt super!! Ik ga straks alleen 3-4 maanden op reis en had altijd het probleem dat ik slecht op selfies stond. Nu kan dit een stuk beter. Daar zit zelfs standaard een timer op. Batterijduur is ook top!

Pluspunten

• goede batterijduur
  • omklapbaar scherm
  • veel verschillende opties

Minpunten

• verzending naar smartphone duurt lang

Peter S 31-10-2016

Groots in handzaam formaat

Geschreven voor: Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

Een digitale compact camera met mega veel mogelijkheden. Of je nu even snel een plaatje wil of dat onvergetelijke panorama of die eerste stapjes van je klein kind. Binnen, buiten, licht, donker. Deze camera kan het aan. De techniek maakt er keer op keer iets moois van. Wil je zelf invloed dan zijn de mogelijkheden ook schier eindeloos. De camera laat zich intuitief bedienen en past in bijna ieder (binnen)zak en weegt nog minder dan een pakje boter! Het scherm (180 gr. kantelbaar) toont exact wat je fotografeert. Strakke en heldere kaders zonder verrassing.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ergonomisch
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • licht in gewicht
  • Uitstekende handleiding

Minpunten

• Aan/uit knop net te weinig relief

lindav 08-03-2016

Compacte camera.
Deze camera heeft een duidelijke beschrijving en is gemakkelijk te gebruiken. Goed en mooi beeldkwaliteit.

Jos van der LInden 03-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

goede camera makkelijk mee te nemen, er kan heel veel mee zelfs als vlogcamera te gebruiken geeft goed beeld.

Django Christiaens 29-02-2016
  • Product maand in bezit

Ik heb al lang zitten te zoeken naar een goede camera (1080P) en met een klap schermpje voor mijn YouTube kanaal. Eindelijk heb ik er eentje gevonden waarbij het filmen + het fotograferen een goede combinatie van is!! Dit camera heeft 30x zoom waarvan je echt hele verre dingen in de verte nog dichtbij kan halen EN dat die ook nog goed scherpsteld !! De vorm van de camera vind ik zelf een heel mooi! De levering was ook nog heel goed !

Ik zeg dus top top top !!!

Sony DSCW fotocamera 20-02-2016
  • Product maand in bezit

Het is een handzaam toestel, die zo klein als het toestel is wel geweldig mooie foto's maakt. Vooral de zoom is een krachtige tool.

Esther 19-02-2016

Mooie camera, ontzettend veel mogelijkheden en handig in gebruik. Maakt scherpe foto's. Wel even uitzoeken hoe je verbinding met je telefoon maakt, maar als je dit eenmaal door hebt is het heel makkelijk om foto's door te sturen.