Ring Doorbell 2 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ring Doorbell 2 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Geen aanrader 07-01-2024

In alles slecht.

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

- Bewegingsdetectie veel te laat.
- Deurbel gaat veel later dan ingedrukt.
- Belabberde app en website.
- Abonnement vereist.
- Ongelooflijk slechte service.
- Telefoon vereist.
Ik ben mijn telefoon verloren. Ik probeer via de website in te loggen. Dit is onmogelijk zonder telefoon (verificatiecode).
Via de chat geprobeerd alsnog in te loggen. Je wordt afgescheept, omdat je geen telefoon hebt. Ik kan nu dus geen beelden meer zien.

Minpunten

• slechte service
  • te omslachtige app.

vanderschootpaul@gmail.com 10-11-2022

Slecht product

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

a) Mijn Ring-video-deurbel hangt ca. 10 m vanaf de openbare weg. Als iemand naar mijn voordeur loopt dan gaat de camera veel te laat aan en daardoor zie je alleen de persoon op zijn rug als deze wegloopt.
b) Als er wordt aangebeld duurt het veel te lang voordat het signaal op mijn mobiele telefoon komt. De aanbeller is dan al weer weg.
d) Voor het bewaren van de videobeelden moet je een abonnent nemen (€30). Na één jaar wordt dit met 25% verhoogd naar €40,-!!!
Alles bij elkaar: WAARDELOOS !
Als deze kapot gaat koop ik zeker geen nieuwe!

Minpunten

• video reageert te laat
  • te laat reactie op je gsm
  • in één jaar abonnent-prijsverhoging van 25%

laura zuliani 25-09-2022

ring apparaat, hoop geld en maar 2 jaar werkzaam

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

2 jaar geleden 2 Ring deurbellen gekocht en 2 Chimes. Na 2 jaar een deurbel en een Chime overleden. De deurbel was net 2 maanden uit garantie. kreeg wel 30% maar de moest wel weer een duurdere versie kopen omdat goedkopere versie eruit was.
Chime nieuwe ontvangen. Toch vind ik de kwaliteit belabberd. Voordat de Ring reageert op je mobiel , is de postbode allang weer weg. En voor zo'n duur apparaat verwacht je toch dat het echt wel langer mee gaat dan 2 jaar...

Hoop geld voor weinig

Frank Abdoelhafiezkhan 29-07-2022

Ring Doorbell 3 stuk na garantie termijn

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

k heb mijn Ring video deurbel gekocht in maart 2019 voor 200 euro, ging er vanuit dat Ring een goed merk is. Precies na 3 jaar deed de video het niet meer en nu sinds mei 2022 de deurbel ook niet meer. Ik heb Ring gebeld en krijg als antwoord dat de garantie verlopen is en dat ik tegen 30% korting een nieuwe moet kopen. Het lijkt wel of het zo afgesteld is dat kort na de garantie periode ze de deurbel afsluiten, waardoor ie het niet meer doet en je een nieuwe moet kopen. Oplichters zijn het niet kopen!! Zoek het internet af dan zal je merken dat dit veel mensen is overkomen.

Minpunten

• stuk na garantie termijn

Hoogstad 26-08-2020

Altijd kapot

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

Heb deze deurbel sinds een half jaar. Helaas functioneert het niet. Altijd storing waardoor degene die belt buiten een ringtone hoort maar wij binnen niet. Niet op de 2 chimes, niet op de telefoon. Als je op de app checkt dan staan alle instellingen goed. Heb de chimes al 5 x opnieuw aan moeten melden omdat deze er steeds uitgegooid worden. De camera werkt maar tegen de tijd dat de app de camera laat zien is degene die aanbelt al vertrokken. Spijt dat we zo veel geld uitgegeven hebben.
Verder is het steeds vastzetten Na het opladen van de bel een ellende door de enorm kleine schroefjes.

Pluspunten

• Duidelijk beeld
  • Ziet er groot maar wel mooi uit
  • Je kunt hem opladen

Minpunten

• App opent zo langzaam dat je de aanbellen mist
  • Is lastig vast te zetten na opladen
  • Je moet best wel regelmatig opladen

Kevin 16-04-2020

Duidelijke instructies,via 4g en wifi, iets wat groot.

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

Ik was al een tijdje op zoek naar de Ring deurbel, maar de hoge prijs stond mij tegen. tot ik de aanbieding van bcc voorbij zag komen, 100 euro goedkoper. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de Ring deurbel 2. De instructies die erbij zitten zijn duidelijk, maar wel in het engels.
Je krijgt er een setje gereedschap bij en verschillende soorten houders om de deurbel in een hoek te monteren.
De app van Ring wijst voor zich. Ik ben IT-er dus kwam er goed uit, voor digibeten kan het overkomen dat er teveel opties zijn die je kan instellen.

Pluspunten

• Duidelijke instructies
  • Via WiFi en 4g te bedienen

Minpunten

• Zit geen extra accu standaard bij
  • Formaat is iets aan de grote kant.

JLB 04-08-2019

Ring Video Deurbel vereist abonnement vastleggen historie

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

Het apparaat meldt de bezoeker bij de voordeur aan via een mobiele telefoon. Wanneer de melding niet wordt ontvangen door een verbindingsprobleem of door omstandigheden niet kan worden beantwoord, is het prettig wanneer later de historie kan worden geraadpleegd. Opnames kunnen niet op eigen randapparatuur worden opgeslagen. Dat kan alleen d.m.v. een abonnement. En daar schuilt een klein addertje onder het gras omdat betaling hiervan alleen met behulp van een CreditCard mogelijk is. Heb je geen CreditCard of wil je liever met je IBAN betalen dan kan dat niet. Op mijn vraag per email waarom niet, bleek ik uitsluitend met Engelstalige medewerkers te kunnen communiceren. Op enig moment ben ik één keer in contact gekomen met een Nederlandstalige medewerker die mij beloofde dat betaling met IBAN binnen 30 dagen mogelijk werd gemaakt. Na 30 dagen weer contact opgenomen omdat betaling via IBAN nog steeds niet mogelijk bleek. Vanaf dat moment heb ik alleen nog met Engelstalige medewerkers contact gehad die geen oplossing konden bieden voor dit probleem en niet op de hoogte waren van plannen over de uitbreiding naar IBAN.

Niko 02-06-2019

De verwachting wordt NIET gehaald.

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

Door de reclame op de TV krijg je een verwachting van het product. Maar die wordt in praktijk niet gehaald. De opbouw van de verbinding is zo traag, dat de postbode al weer thuis zit, voordat jij fatsoenlijk kunt kijken. Terug kijken van de beelden is alleen mogelijk als je een abonnement hebt. De deurbel heeft een extreem sterk WIFI signaal nodig om enigszins redelijke beeld en geluid door te geven. Anders heb je haperingen. Met deze wetenschap zou ik deze deurbel niet hebben gekocht. Prijs en prestatie komen niet overeen.

Pluspunten

• Installatie gemakkelijk
  • Beeldkwaliteit goed

Minpunten

• Opbouw van de verbinding is traag
  • Terugkijken alleen met abonnement.

Bastiaan 30-04-2019
  • Product gekregen

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

Product ziet er mooi uit en in de verpakking zitten netjes alle toebehoren om de deurbel te installeren. Na het downloaden van de app binnen 10 minuten geinstalleerd met de instructiefilmpjes in de app. Grappig: er zit zelfs een klein waterpasje bij dat je in de deurbel kunt klikken om te zorgen dat deze recht hangt. De deurbel werkt perfect en geeft een zeer scherp beeld. Ook mooi dat deze werkt als beveiligingscamera op bewegingsmelding.

Pluspunten

• Installatiegemak
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• geen

jan 11-03-2019

Goed idee, slechte uitvoering

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

Ik wilde kunnen zien wie er aanbelt als ik niet thuis was. De Doorbell 2 leek daarvoor een oplossing. In de praktijk werkt het niet. De installatie kent wat hobbels. Ik heb een paar meter achter de deur een WiFi accesspoint moeten ophangen omdat de WiFi van de bel tamelijk doof is. (Mijn telefoon heeft er op die plek geen problemen mee). Maar tijdens het gebruik blijkt het grootste nadeel. Als er iemand aanbelt duurt het bijna dertig seconden voor je kan zien wie dat is.
1. Het duurt een seconde of 5 voor de alert komt
2. De RING app toont ongeveer 15 seconden een blauw opstartscherm.
3. Daarna duurt het nog een seconde of 10 voor je daadwerkelijk beeld ziet.
Meestal is dat de rug van iemand die wegloopt...
Dit alles in schrille tegenstelling tot de filmpjes op de RING site waar je mensen hun telefoon ziet grijpen, swipen en meteen communiceren.
Voorts is het een zeer Amerikaans product. De CHIME (binnen bel) werkt alleen op de WiFi kanalen 1 t/m11. De Nederlandse kanalen 12, 13 worden niet gezien.
Beelden worden alleen bewaard als je een betaald abonnement neemt (dat wist ik van te voren).

Kortom, dit product doet door zijn vertraging niet waarvoor het bedoeld is.

Tot slot is de camera niet integreerbaar met welk home automation platform dan ook. RING zelf zegt dat bewust te doen omdat ze zelf geld willen verdienen met partnerships.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • kan op belstroom werken

Minpunten

• moeizame WiFi
  • verbindingsopbouw te traag om bruikbaar te zijn
  • duur
  • voor veel functies betaald abonnement nodig

pell26 12-05-2020

Klopt allemaal, Signaal/beeld komt pas na 5 seconden binnen. Video moet hij opslaan, duurt ook minimaal 5 minuten. Komt uiteindelijk wel op de history , maar dat kan sneller.
Ik heb Ziggo met gemiddeld abbo.
Wel goed dat de Ring 2 aan de bestaande draadjes kan van de oude deurbel.

Niko 12-02-2019

Duidelijk video opname met de Ring 2

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

De Ring 2 wordt heel compleet geleverd. Alles is aanwezig om de te installeren. Het enige dat je nog nodig hebt is een (schroef)-boormachine. Met alle aanwezige instructie kan er vrijwel niets meer misgaan. Je moet wel de bijgeleverde batterij opladen en een sterk WIFI signaal hebben anders hapert de spraak

Pluspunten

• Duidelijk video beeld
  • Eenvoudig aan te sluiten

Minpunten

• Sterk WIFI signaal nodig
  • Abonnement nodig

Daan 05-04-2018

Ring Doorbell 2

Geschreven voor: Ring Doorbell 2 zwart, grijs

De deurbel zag er mooi uit maar na een tijdje nam hij de opnames niet meer op , zelfs 1 beeldje slaat hij niet op om terug te kijken als er net gebeld is en dat voor zo'n prijs . Nee ik zou hem dan ook niet aan bevelen om deze deurbel aan te kopen , je wordt gewoonweg belazerd .
Je mag toch aannemen dat je minimaal 1 beeldje kan terug kijken wat net is opgenomen maar dat is zelfs niet mogelijk . Dus ik zou hem niet meer aankopen ik gebruik hem nu alleen als deurbel totdat hij kapot gaat en dan weg ermee

Pluspunten

• ziet er redelijk uit
  • verpakking was netjes

Minpunten

• 1 opname wordt niet bewaard
  • kostenpost om je opnames terug tezien
  • accu gaat vrij snel leeg
  • kleur kunststof vervaagd snel