Ring Doorbell 2 - Reviews

Inclusief camera
Inclusief microfoon
Type/soort
deurbel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Ring Doorbell 2 op Kieskeurig.nl.

5,5

Daan 05-04-2018

Ring Doorbell 2

Geschreven voor: Ring Doorbell 2

De deurbel zag er mooi uit maar na een tijdje nam hij de opnames niet meer op , zelfs 1 beeldje slaat hij niet op om terug te kijken als er net gebeld is en dat voor zo'n prijs . Nee ik zou hem dan ook niet aan bevelen om deze deurbel aan te kopen , je wordt gewoonweg belazerd .
Je mag toch aannemen dat je minimaal 1 beeldje kan terug kijken wat net is opgenomen maar dat is zelfs niet mogelijk . Dus ik zou hem niet meer aankopen ik gebruik hem nu alleen als deurbel totdat hij kapot gaat en dan weg ermee

Pluspunten

• ziet er redelijk uit
  • verpakking was netjes

Minpunten

• 1 opname wordt niet bewaard
  • kostenpost om je opnames terug tezien
  • accu gaat vrij snel leeg
  • kleur kunststof vervaagd snel

jan 11-03-2019

Goed idee, slechte uitvoering

Geschreven voor: Ring Doorbell 2

Ik wilde kunnen zien wie er aanbelt als ik niet thuis was. De Doorbell 2 leek daarvoor een oplossing. In de praktijk werkt het niet. De installatie kent wat hobbels. Ik heb een paar meter achter de deur een WiFi accesspoint moeten ophangen omdat de WiFi van de bel tamelijk doof is. (Mijn telefoon heeft er op die plek geen problemen mee). Maar tijdens het gebruik blijkt het grootste nadeel. Als er iemand aanbelt duurt het bijna dertig seconden voor je kan zien wie dat is.
1. Het duurt een seconde of 5 voor de alert komt
2. De RING app toont ongeveer 15 seconden een blauw opstartscherm.
3. Daarna duurt het nog een seconde of 10 voor je daadwerkelijk beeld ziet.
Meestal is dat de rug van iemand die wegloopt...
Dit alles in schrille tegenstelling tot de filmpjes op de RING site waar je mensen hun telefoon ziet grijpen, swipen en meteen communiceren.
Voorts is het een zeer Amerikaans product. De CHIME (binnen bel) werkt alleen op de WiFi kanalen 1 t/m11. De Nederlandse kanalen 12, 13 worden niet gezien.
Beelden worden alleen bewaard als je een betaald abonnement neemt (dat wist ik van te voren).

Kortom, dit product doet door zijn vertraging niet waarvoor het bedoeld is.

Tot slot is de camera niet integreerbaar met welk home automation platform dan ook. RING zelf zegt dat bewust te doen omdat ze zelf geld willen verdienen met partnerships.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • kan op belstroom werken

Minpunten

• moeizame WiFi
  • verbindingsopbouw te traag om bruikbaar te zijn
  • duur
  • voor veel functies betaald abonnement nodig

Bastiaan 30-04-2019
  • Product gekregen

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Ring Doorbell 2

Product ziet er mooi uit en in de verpakking zitten netjes alle toebehoren om de deurbel te installeren. Na het downloaden van de app binnen 10 minuten geinstalleerd met de instructiefilmpjes in de app. Grappig: er zit zelfs een klein waterpasje bij dat je in de deurbel kunt klikken om te zorgen dat deze recht hangt. De deurbel werkt perfect en geeft een zeer scherp beeld. Ook mooi dat deze werkt als beveiligingscamera op bewegingsmelding.

Pluspunten

• Installatiegemak
  • Beeldkwaliteit

Niko 12-02-2019

Duidelijk video opname met de Ring 2

Geschreven voor: Ring Doorbell 2

De Ring 2 wordt heel compleet geleverd. Alles is aanwezig om de te installeren. Het enige dat je nog nodig hebt is een (schroef)-boormachine. Met alle aanwezige instructie kan er vrijwel niets meer misgaan. Je moet wel de bijgeleverde batterij opladen en een sterk WIFI signaal hebben anders hapert de spraak

Pluspunten

• Duidelijk video beeld
  • Eenvoudig aan te sluiten

Minpunten

• Sterk WIFI signaal nodig
  • Abonnement nodig