De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eken V5 deurbel met camera – NL Handleiding – Draadloze deurbel met camera – inclusief gong + 3 oplaadbare batterijen – Video deurbel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B**********@g******** 20-04-2024
Na bijna 1 jaar in het bezit van een videodeurbel van Eken, doet hij het ineens niet meer.
Zelfs na resetten blijft hij het niet meer doen.

HENNEKES 10-12-2023
Heb van deze units gehad en terug gestuurd. De eerste slecht of geen verbinding. Het was een geluk als de bel ging op de telefoon, alles zeer traag de aanbelde was al verdwenen voor je een verbinding gemaakt is.
De 2 was niet te programmeren.
De unit word aangeboden met een gratis opslag cloud, is een betaal versie geworden. Dat is niet volgens de koop overeenkomst, op waar hij wordt aangeprezen,
Naar mijn mening alles wat je koop van dit merk is al bij een klant geweest waar het ook niet werkt, terug naar verkoper en weer verkopen aan de volgende. tot degenen het niet meer terug stuurt, Service zeer slecht.

Pluspunten

• geen gevonden
  • Een brok ellende

Minpunten

• Koppelen
  • Snelheid bel als die overgaat
  • Service
  • Gratis cloud volgens overeenkomst

f**********@g******** 05-07-2023
Handleiding Engels en na verloop van tijd moet je een abonement nemen. Vandaag is hij in de vuilnisbak gegaan omdat ook wifi code niet te wijzigen is

Bacio 31-03-2023
Na 2 jaar (ongeveer) is men opeens overgegaan naar betaalde opslag, dit zonder enige mededeling.
Voorheen kon je tot 3 dagen terugkijken en nu dus alleen life.
Dit is ook niet te veranderen, geen aanrader dus.

Pluspunten

• eenvoudige installatie

Minpunten

• na verloop van tijd een abonnement nodig
  • regelmatig op nieuw inloggen

d*******@g******** 20-02-2023
Ik zocht een betaalbare videodeurbel mooi meegenomen was dat er ook 7 dagen gratis cloudopslag werd beloofd. Het is alleen jammer dat die plots verdwijnt en nadat ik hierop heb gereageerd wel terug komt maar dan pots maar drie dagen meer om dan later te veranderen naar een halfjaarlijks of jaarlijks abonnement. Wel stel ik vast dat men nog steeds deze deur bel aanbied met in de specificatielijst vermelding van de 7 dagen gratis cloudopslags

Minpunten

• cloudopslag verdwijnt
  • Geen cardslot

a*********@h********** 20-09-2022
Het lijkt een mooie deurbel, maar het installeren is erg lastig. Verliest steeds het WiFi signaal. Geluid en beeld kwaliteit is ook bedroevend.

u*******@h********** 25-02-2022
We hebben de deurbel V5 aangeschaft samen met 2 beveilingscamera's met zonnepanelen. Als werkt prima de deurbel gewoon op stroom. Alleen de wifi versterker die we erbij hadden werkt niet. Video's makkelijk te downloaden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi beeld

Minpunten

• Wifi versterker doet het niet

Joke 28-02-2021
Deurbel doet het niet. Ontvangen zonder Nederlandse handleiding en zonder chime(Wel betaald). Nogmaals een chime gekocht.
Wij kunnen nergens terecht met onze niet werkende deurbel. Hij laadt niet op en kan ook niet aan de praat gemaakt worden omdat er geen verbinding gemaakt kan worden het apparaat.

Minpunten

• Geen klantenservice bereikbaar
  • Gekocht bij checkdoorbell, tfn nr afgesloten

Tielse Flip 23-11-2020
Na ontvangst direct geprobeerd te installeren. Kreeg geen verbinding met mijn WiFi. Moest eerst mijn modern terugzetten naar frabrieksinstellingen. Na een kortstondige werking verloor de bel zijn verbinding met de WiFi. Niet meer te herstellen. Kreeg toen de melding “wisselen van modi” Daarna niet meer werkend kunnen krijgen. Geen reactie meer gekregen van BELDEUR.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Moeilijk in te stellen
  • Klein bereik

Lodewijk 28-08-2020
Heb dit product via Beldeur.nl gekocht en heb spijt als haar op mijn hoofd. Werkt niet op lichtnet en voor ca € 60,00 batterijen + oplader aangeschaft. Om het kort te houden: product gaat nieuw de prullenbak in (omdat Beldeur.nl niet langer thuis is) en de nieuw aangeschafte bel hangt inmiddels zonder problemen.