Guardo Dashcam Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Guardo Dashcam Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vuurtoren 05-09-2020

Goed beeld ook in donker

Geschreven voor: Guardo Dashcam Pro

Goede videokwaliteit, duidelijk afleesbare kentekens. Uitstekend beeld in het donker. Start automatisch en stopt automatisch. De hulp software werkt niet zo soepel. Waarschuwing om lichten aan te doen doet het wel goed evenals waarschuwing buiten de lijnen rijden (wisselen rijstrook), maar de andere 2 heb ik nog niet aan de praat gekregen. Support van Te Group is voorbeeldig. Was zuignap kwijt en kreeg nieuwe toegestuurd.

Pluspunten

• Beelden in donker
  • Videokwaliteit
  • Support

Minpunten

• Hulp software werkt niet volledig
  • Zuignap houdt niet goed bij volle zon/hitte

Iwan 04-04-2018

Jammer toch niet goed

Geschreven voor: Guardo Dashcam Pro

Na een jaar in gebruik, heb ik continu probleempjes die zich voor doen.
De Automatische start: zodra ik de auto start gaat de dashcam niet altijd vanzelf aan. Dus moet ik steeds bij iedere start controleren of de dashcam werkt. Beeldmateriaal is prima en ik ben ook tevreden met in het donker opnemen. Beelden zijn scherp en zelfs in moeilijke omstandigheden zijn het bruikbare beelden. (kentekens kunnen gelezen worden) Echter de extra functies heb ik uitgeschakeld deze waarschuwingen waren voor mij meer afleiding dan dat het hielp in veiligheid. Gewoon opnemen en klaar. (zelfs dat werkt dus niet altijd)Zodra je richting het zuiden gaat(lees: warme landen) dan kan de dashcam oververhit raken en zichzelf uitschakelen. De bijgeleverde software heb ik niets op aan te merken en werkt prima. Maar zal ik iemand deze dashcam aanbevelen: NEE De overall score net een onvoldoende op basis van uitval en onbetrouwbaarheid.

Pluspunten

• Scherpe bruikbare beelden

Minpunten

• Start niet altijd automatisch

Terleurgesteld 12-07-2017

Mooie beelden maar verder slechte bouwkwaliteit

Geschreven voor: Guardo Dashcam Pro

Vreemd de beoordeling die ik hier lees. Er zit helemaal geen nachtzicht op deze camera en de beelden in het donker zijn dan ook slecht. Na minder dan een jaar aan/uit knop defect. Wel een nieuwe gehad op basis van garantie. Daarbij heb ik aangegeven dan het waarschuwingssysteem voor optrekkende en remmende auto's niet werkt. Ook bij deze nieuwe werken alleen lane departure en low licht (de cam praat tegen je in het engels, wat je overigens uit kan zetten). De beelden zijn echt Full HD ook bij iets minder licht goed te lezen maar als het wat donkerder wordt zijn de kentekens niet meer te lezen. GPS heeft langzaam lock maar werkt daarna naar behoren. Omdat het glanzende zwarte lak betreft wordt de dashcam in de zon loeiheet. Dit is mijn 3e apparaat van de TE Group (van o.a. ook mrSafe en Lenco) en alle 3 functioneren niet of onvoldoende.

Pluspunten

• Mooi beed bij goed licht
  • Los te koppelen van zuignap

Minpunten

• Geen nachtzicht
  • Slechte bouwkwaliteit
  • DAS werkt niet.

AlexxxP 03-03-2017

PRIMA KWALITEIT DASHCAM

Geschreven voor: Guardo Dashcam Pro

De Guardo Dashcam Pro is best netjes afgewerkt. Accessoires: 12v/24v duo USB lader met slimme IC 12/24 V, extra lang USB kabel van 3,5 m, USB kabel voor PC van 80 cm, HDMI kabel met mini HDMI aansluiting (TV), zuignap en handleiding ook Nederlands.De combinatie van vaste lens en beeldsensor zorgt voor een mooi, scherp plaatje en registreer de kentekens wat van belang is in geval van ongeval.De beeldsensor in combinatie met de beeldprocessor is erg goed om te gaan met tegenlicht. GPS antenne in de zuignap. Speciale sensoren leggen de G-krachten op de auto vast. Dit is belangrijk tijdens ongelukken en zorgt ervoor dat de camera automatisch beelden van het ongeluk gaat veiligstellen.Eenvoudig te plaatsen en gebruiken. TF - externe micro SDHC / SDXC kaart gebruiken: max: 128 GB, Class 10 of hoger met min. 15 MB / s schrijfsnelheid.
De Guardo Dashcam Pro is ontwikkeld voor je veiligheid en helpt je te attenderen op gevaren en gevaarlijk rijgedrag te verbeteren:
LDWS waarschuwing wanneer je begint te slingeren, lijnherkenning
FCWS detecteert snelheidswijzigingen voor je en waarschuwt je op tijd wanneer je moet remmen
FVDW detecteert voorligger en informeert je wanneer deze begint weg te rijden - handig in de file of bij het stoplicht
LLWS evalueert de lichtomstandigheden en herinnert je om de lichten aan te zetten als het zicht niet optimaal is.

Pluspunten

• Super HD beeldkwaliteit 2304x1296
  • In het donker perfect beeld dankzij HDR nachtzicht
  • 170°groothoek Full HD-objectief met 6 lenzen
  • Video afspelen op het apparaat en foto's maken
  • DAS:lijnherkenning,afstandsdetectie,weinig licht

Minpunten

• Geluid opname te zwak
  • Geen SD kaart meegeleverd