Kenwood DRV-A601W dashcam - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DRV-A601W dashcam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

p***********@g******** 24-11-2023

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Kenwood DRV-A601W dashcam

Nadat de eerste er na ruim 2 jaar mee ophield een nieuwe gekocht. Óók stuk!

Minpunten

• Snel stuk

J******@z******** 02-10-2021

Kenwood DRV A601W

Geschreven voor: Kenwood DRV-A601W dashcam

Deze gekocht door aanbeveling ANWB helaas is hij waardeloos, telkens gaat hij op menu en geeft ook vaak sd kaart vol. De sd kaart heb ik samen met dit gekocht.

Pluspunten

• De installatie is makkelijk

Minpunten

• De SD kaart is snel vol
  • Valt vaak uit

Henk 06-08-2021

Waardeloze aankoop

Geschreven voor: Kenwood DRV-A601W dashcam

Dit product gekozen omdat deze camera door de ANWB als zeer goed werd neergezet. Niets is minder waar. Vanaf begin problemen gehad met de camera. Tijd niet in te stellen, verspringt telkens. Camera valt om de haver klap uit. Opgestuurd naar fabriek, camera vervangen door n nieuwe. deze nieuwe camera wederom problemen met tijdsinstelling. en deze geeft het nu na nog geen jaar ook op. Doet niets meer. Wederom opgestuurd.

Minpunten

• onbetrouwbaar, technisch slecht

Plaag224 22-05-2020

Niet voor alle auto,s geschikt

Geschreven voor: Kenwood DRV-A601W dashcam

Front camera is redelijk ,kentekens zijn vaak slecht te lezen van tegemoet komend verkeer en in mijn geval is de camera nergens goed te plaatsen op de voorruit in een ford focus maar deze heeft bij de achteruitkijkspiegel zo groot plastic ding die dus altijd in beeld komt waar je hem ook plaats.
Gekocht samen met de achter camera maar dat is dus helemaal niets want de aansluitkabel die in de front camera moet heeft een hard stuk van zo 5 cm waardoor je dus helemaal niet meer je dashcam goed kan richten. Snap dit dus niet van Kenwood want aan de zijkant zit ook een kabelaansluiting maar die is voor de kabel naar je pc hadden ze dus andersom moeten maken.
Ik wil de dashcam uit de auto als ik hem ergens moet parkeren dan moet je 2 kabels losmaken en dan de dashcam eruit trekken ,echter als je hem weer wilt terug plaatsen krijg je de kabels er bijna niet in en moet je de zuignap losmaken.
Ook is de plaats rechts van de Binnenspiegel een aanbeveling omdat hij anders voor je gezicht zit,en waar zit de micro sd kaart? Juist precies aan de kant waar dan je spiegel zit en je de kaart er dus niet uitkrijgt.
Jammer maar deze gaat retour.

Pluspunten

• Redelijk beeld
  • Makkelijk menu
  • Leuke app voor pc

Minpunten

• Kabel aansluiting is gewoon slecht over nagedacht
  • Sd kaart had onder moeten zitten
  • Zuignap had langere poot moeten hebben
  • Kentekens slecht te lezen van andere weghelft
  • Knoppen reageren soms niet

Willem Scholten 28-03-2020

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Kenwood DRV-A601W dashcam

De Camera op zich is best een 10 waard echter het gemak van de magnetische koppeling is niet zoals Kenwood zegt, Doordat er ook 2 lipjes in zitten wordt de Camera dusdanig vast geklemd dat hij niet makkelijk meer los komt. Dit heb ik opgelost door de wandjes op de ontvanger te verwijderen dat is geen enkel punt want de magnetische kracht is ruim voldoende om de Camera stevig vast te houden dus vandaar de 9. In de beoordeling geef ik een onvoldoende maar na mijn aanpassing een uitstekend.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Bediening
  • Koppeling na aanpassing uitstekend

Minpunten

• Magnetische verbinding