Hapro Carver 6.5 - Reviews

Maximum laadvermogen
75 kg
Opening
beide zijkanten

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fotsirk 30-04-2012 Product half jaar in bezit

We kochten deze dakkoffer in juni vorig jaar en gingen er al mee naar het Gardameer (Italië) en op wintersport (Tignes, Frankrijk)
Bij aankoop twijfelden we zoals zovelen of we de 80 EUR extra zouden betalen voor een Thule. Uiteindelijk zijn we tevreden over onze keuze voor Hapro. De koffer is makkelijke te monteren dankzij het schroefdopsysteem en kan langs beide kanten geopend worden. Wel opletten bij het inladen dat de geleiders van het slot vlot kunnen bewegen aan de randen. Toen we richting Italië reden, hadden we constant regen onderweg: aan de binnenzijde van de onderkant waren toen wel wat druppels terug te vinden, dus dingen die droog moeten blijven zou ik toch extra verpakken.
Er is zo goed als geen windgeruis hoorbaar! Ik zorg er wel voor dat hij perfect in het midden staat bij montage.

odi 15-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi en goed dakkoffer.

Op vakantie geweest en de eerste keer met een dakkoffer op deze auto. Dakkoffer propvol, op de heenweg (ca. 800 km) behoorlijk wat regen gehad en geen druppel binnen!
Ik heb wel niet harder gereden dan 130. Geen hinderlijke geluiden, ook qua gebruiksgemak een topper! Daarbij ziet hij er in brilliant black gelikt uit!

Rob 01-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne en handige dakkoffer

Mooie dakkoffer. Handig te openen aan twee kanten. Erg handig te monteren. Weinig geluid door verzonken deel waar dragers in vallen. Bij veel regen niet helemaal waterdicht maar geen groot probleem bij ski spul. Of plastic zak voorin doen. Sluiting op 3 punten. Spanbanden in box.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Weinig geluid
  • Geen lak, dus niet zo kwetsbaar
  • Nederlands bedrijf/aftersales

Minpunten

• Bij hevige regen iets doorslag