Hapro Carver 6.5 - Reviews

Maximum laadvermogen
75 kg
Opening
beide zijkanten

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Fotsirk 30-04-2012 Product half jaar in bezit

We kochten deze dakkoffer in juni vorig jaar en gingen er al mee naar het Gardameer (Italië) en op wintersport (Tignes, Frankrijk)
Bij aankoop twijfelden we zoals zovelen of we de 80 EUR extra zouden betalen voor een Thule. Uiteindelijk zijn we tevreden over onze keuze voor Hapro. De koffer is makkelijke te monteren dankzij het schroefdopsysteem en kan langs beide kanten geopend worden. Wel opletten bij het inladen dat de geleiders van het slot vlot kunnen bewegen aan de randen. Toen we richting Italië reden, hadden we constant regen onderweg: aan de binnenzijde van de onderkant waren toen wel wat druppels terug te vinden, dus dingen die droog moeten blijven zou ik toch extra verpakken.
Er is zo goed als geen windgeruis hoorbaar! Ik zorg er wel voor dat hij perfect in het midden staat bij montage.

Rob 01-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne en handige dakkoffer

Mooie dakkoffer. Handig te openen aan twee kanten. Erg handig te monteren. Weinig geluid door verzonken deel waar dragers in vallen. Bij veel regen niet helemaal waterdicht maar geen groot probleem bij ski spul. Of plastic zak voorin doen. Sluiting op 3 punten. Spanbanden in box.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Weinig geluid
  • Geen lak, dus niet zo kwetsbaar
  • Nederlands bedrijf/aftersales

Minpunten

• Bij hevige regen iets doorslag

Odi 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie dakkoffer

Na het lezen van diverse reviews gekozen voor de nieuwe uitvoering van de Hapro Carver 6.5 Brilliant Black, nu met premium fit montage systeem in plaats van het master fit systeem.
Gekocht via Hapro dakkoffers.nl voor 299,-.
Het dakkoffer in brilliant black staat mooi op onze Mazda CX5 met de originele Mazda dakdragers.
Montage met het premium fit systeem is een eitje, super gemakkelijk en snel, zit bomvast.
Voorlopig alleen nog een proefrit van 50 km gemaakt op de snelweg met een lege dakkoffer, snelheid 120/130 km per uur. Je hoort hem wel maar geluid valt me erg mee en is zeker niet storend. Voor de vakantie in augustus zal ik hem nog iets preciezer in het midden zetten en met een volle dakkoffer zal het geluid nog wel minder zijn.
Trouwens het van beide zijden openen maakt de montage en de belading nog makkelijker.

Pluspunten

• mooi
  • super makkelijke montage, bomvast