Hapro Carver 8.4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hapro Carver 8.4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Geschreven voor: Hapro Carver 8.4

Laadvermogen is uitstekend, montage is te doen. Echter, na drie maal gebruik was het slot niet meer open te krijgen. Daarom een Thule meegekregen va een zwager. Veel ouder, maar probleemloos. Een jaar later het slot nog eens geprobeerd en waarempel, het ging open. Dat was 2011, toen meegenomen op vakantie en geen problemen gehad. Vervolgens 3 jaar niet gebruikt. Nu echter, hebben we hem weer nodig maar helaas, het slot gaat niet meer open, ook niet na veelvuldig olien. Hapro gebeld maar ze sturen ons door naar een verkooppunt om het daar te proberen. Gaat 50 a 60 eur kosten incl. montage. Helaas! Toch niet onbelanrijk onderdeel zon slot. Hebben we nu gewoon pech of zijner meer slotproblemen?

Pwilbert 06-08-2015

Excuses , 2 maal ingediend En in 2008 gekocht.

Hapro International bv 14-08-2015

Beste,

We betreuren het zeer dat u de afgelopen jaren terugkerende problemen heeft gehad met het slot van uw Hapro dakkoffer. Ondanks dat er bij ons geen structurele slotproblemen bekend zijn, vinden we dit als fabrikant erg vervelend. Uit uw review kunnen we echter opmaken dat het probleem na een aantal keer gebruik ontstaan is. Het is daarom jammer dat u na constatering van het probleem geen contact heeft opgenomen met uw dealer, zodat zij het probleem ruimschoots binnen de garantietermijn van 5 jaar kosteloos hadden kunnen oplossen. Het is dan ook logisch dat onze dealer nu de garantie verlopen is, genoodzaakt is om kosten in rekening te brengen. Uit coulance nemen wij dit probleem in behandeling om samen met u tot een passende oplossing te komen. Wij willen u dan ook vragen contact met ons op te nemen via services@hapro.com.

Geschreven voor: Hapro Carver 8.4

Laadvermogen is uitstekend, montage is te doen. Echter, na drie maal gebruik was het slot niet meer open te krijgen. Daarom een Thule meegekregen va een zwager. Veel ouder, maar probleemloos. Een jaar later het slot nog eens geprobeerd en waarempel, het ging open. Dat was 2011, toen meegenomen op vakantie en geen problemen gehad. Vervolgens 3 jaar niet gebruikt. Nu echter, hebben we hem weer nodig maar helaas, het slot gaat niet meer open. Hapro gebeld maar ze sturen ons door naar een verkooppunt om het daar te proberen. Gaat 50 a 60 eur kosten incl. montage. Helaas! Toch niet onbelangrijk onderdeel zon slot. Hebben we nu gewoon pech of zijn er meer slotproblemen?

winnie 21-06-2008
Geschreven voor: Hapro Carver 8.4

Wij hebben hem nog niet zo lang, 1 vakantie gebruikt, maar ik zou niet meer zonder willen. Ruimte kan heel goed gebruikt worden. Ik heb hem bijna helemaal in mijn eentje gemonteerd, maar kon door mijn lengte (1.60) niet bij de achterste klemmen. Verder geen last van veel extra geluid en qua benzineverbruik ook niet veel meer gemerkt, ter vergelijking met andere. We hebben jaren dakkoffers geleend en gehuurd.

HaraldS 12-06-2008
Geschreven voor: Hapro Carver 8.4

Zeer fijne koffer, kan erg veel in. In tegenstelling tot andere berichten moeiteloos alleen op het dak van een Zafira te monteren. Geen last van windgeruis.

rolo5 10-02-2007

al bijn a 2 jaar in bezit,zou niet meer zonder willen
fijne koffer,veel ruimte,weinig last van geluid van wind
en inderdaad,dit ding alleen op het dak monteren valt tegen,maar het is te doen

Jack1961nl 29-12-2006
Geschreven voor: Hapro Carver 8.4

Er is een terug roep aktie geweest voor dit produkt, er is toen een extra
sluiting op de voorkant gekomen. Dit is overigens door Hapro tot volle
tevredenheid afgehandeld.
Het is onmogelijk om de box alleen goed op de auto te monteren, met twee man
gaat het goed. In vergelijking met mijn oude box Thule 250 maakt deze minder
lawaai. De Thule is dan ook al 25 jaar oud.