Remeha Calenta Ace 40L CW6 (met eTwist klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer) - Reviews

Gaskeur CW klasse
35,9 kW
Type cv-ketel
combi HR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Remeha Calenta Ace 40L CW6 (met eTwist klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer) op Kieskeurig.nl.

Arjan 25-03-2019

Grote krachtige CV-ketel

Geschreven voor: Remeha Calenta Ace 40L CW6 (met eTwist klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer)

Wij hebben onze oude cv-ketel vervangen door de Remeha Calenta Ace 40L CW6. Wij wonen in een 2onder1kap woning en hebben voor deze krachtige cv-ketel gekozen omdat wij 2 douches hebben die wij tegelijkertijd willen gebruiken. Wij zijn meer dan tevreden, de cv-ketel levert voldoende warm water voor het gebruik van 2 douches tegerlijkertijd en verwarmt de woning zeer goed! Qua grootte valt hij ons ook mee, onze oude cv-ketel was groter en was een CW4. Echt een aanrader wanneer u 2 douches tegelijkertijd wilt gebruiken!
Wij hebben de cv-ketel inclusief de E-Twist thermostaat gekocht en die is zeer makkelijk programmeerbaar en daarnaast heel handig via een app op de smartphone te bedienen.

Pluspunten

• Supersnelle warmtelevering en royaal warm tapwater
  • Geschikt voor 2 douches gelijktijdig
  • Erg stil