ATAG i-serie i36EC HR Combiketel - Reviews

Capaciteit voor
353,75 m³

Yan 25-01-2017

Veel warm water

Nieuwe ATAG ketel. Begin december in bezit. Uitkomst voor iedereen die veel warm water wil. Ketel levert snel veel warmte, is compact en is winnaar Consumententbondtest.
We hebben een nieuwe badkamer met stortdouche en moet zeggen dat de ketel z'n taken goed doet; lekker veel warm water. Doet stil zijn werk. Zijn er blij mee.

Pluspunten

• snel
  • veel warm water
  • testwinnaar Consumentenbond

Richard r 08-12-2016

Atag I serie cv ketel

Sinds een maand in het bezit van een Atag I cv ketel. Verwarming geen probleem maar op warmwater niets dan problemen. De installateur heeft al een nieuwe ventilator geplaatst en de doorstroom sensor vervangen maar de problemen zijn toch weer terug. Steeds weer ionisatie storing tijdens warmwater tap Zeer vervelend als je onder de douche staat. Volgens de installateur is het weer de ventilator en deze wordt nu nogmaals vervangen. Tot nu toe niet echt een aanrader. Onze oude nefit heeft 17 jaar zonder problemen gedraaid.

Pluspunten

• Woning is snel op temperatuur

Minpunten

• Veel storingen in een korte periode
  • Slechte service vanuit Atag

Officiele reactie van ATAG Verwarming 12-12-2016

Beste Richard, wat vervelend om te lezen.
Dat is zeker niet de bedoeling bij een nieuwe cv-ketel.
Wilt u a.u.b. uw adres- en contactgegevens (en indien mogelijk, het P-nummer (productienummer) van de cv-ketel, te vinden op de sticker achter de klep die zich onderaan de voorkant van de mantel bevindt) sturen naar socialmedia@atagverwarming.com, dan kan onze technische servicedesk de situatie nog eens bekijken. Met vriendelijke groet, ATAG Verwarming Nederland BV, Webcare team.

Erwin 24-06-2017

Beste Richard,
Wij hebben een nieuwe ketel nodig en denken aan deze Atag. Ik lees overal positieve berichten erover. Zijn de problemen opgelost inmiddels? Misschien pech gehad? Dank voor uw reactie.

Officiele reactie van ATAG Verwarming 26-06-2017

Beste Erwin,
Informatie inwinnen kan ook altijd bij een ATAG SelectDealer in uw regio, te vinden via www.atag-one.com/dealers of door te bellen met ATAG Verwarming zelf via 0544 - 391 777. Succes met uw keuze.
ATAG Verwarming Nederland BV,
Webcare team.

Ria 07-02-2017

Zuinige, kleine ketel

De atag ketel op advies van de installateur laten plaatsen. Kleine ketel, hij maakt amper geluid in vergelijking met de vorige! Ideaal gezien de plaatsing in de keuken. Ook krijgen we snel warmwater. Volgend de consumentenbond moet deze erg zuinig zijn.

Pluspunten

• Compact
  • Snel warmwater
  • Geluidsarm
  • Zuinig

Herman 26-02-2018

"Warmtekanon"

Een ketel met een bijna geruisloze werking; veel warm water; weinig ruimte innemend. Ben nu 5 maanden de trotse bezitter van dit apparaat. Het verbruik zou ook aanzienlijk minder moeten zijn dan de 18 jaar oude Vaillant; dit kunnen we aan het eind van het stookseizoen het beste beoordelen.

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • warm water hoeveelheid

Minpunten

• het scharnier van het displaydeksel laat los.

mark 02-02-2018

atag i 36 ec

ik heb ketel gekozen om de degelijke rvs warmte wisselaar( dus weinig vervuiling),en zijn hoeveelheid te leveren warm water......er zitten degelijke messing onderdelen in en weinig plastic onderdelen vergeleken met andere merken.....verder weet je pas als je een goede ketel hebt gehad op het moment dat je hem gaat vervangen ,hopelijk hebben we er jaren plezier van

Pluspunten

• veel snel warmwater
  • moduleert verder terug met one thermostaat
  • fijne verwarming
  • geruisloos
  • ziet er degelijk uit onder de kap