ATAG I-serie - Reviews

Klaas Timmer 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie compacte ketel, veel en snel warm water.

Zoekende naar een ketel met veel liters warm water uitgekomen bij de nieuwe Atag i serie. De I36EC. Heb de bijpassende slimme thermostaat, Atag one erbij genomen. Mooi energiezuinig geheel, ben tevreden.

Pluspunten

• Hoeveelheid en snelheid warm water
  • Energiezuinig
  • Goede garantie

Minpunten

• Kan me niets bedenken

Richard r 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Atag I serie cv ketel

Sinds een maand in het bezit van een Atag I cv ketel. Verwarming geen probleem maar op warmwater niets dan problemen. De installateur heeft al een nieuwe ventilator geplaatst en de doorstroom sensor vervangen maar de problemen zijn toch weer terug. Steeds weer ionisatie storing tijdens warmwater tap Zeer vervelend als je onder de douche staat. Volgens de installateur is het weer de ventilator en deze wordt nu nogmaals vervangen. Tot nu toe niet echt een aanrader. Onze oude nefit heeft 17 jaar zonder problemen gedraaid.

Pluspunten

• Woning is snel op temperatuur

Minpunten

• Veel storingen in een korte periode
  • Slechte service vanuit Atag

Officiele reactie van ATAG Verwarming 12-12-2016

Beste Richard, wat vervelend om te lezen.
Dat is zeker niet de bedoeling bij een nieuwe cv-ketel.
Wilt u a.u.b. uw adres- en contactgegevens (en indien mogelijk, het P-nummer (productienummer) van de cv-ketel, te vinden op de sticker achter de klep die zich onderaan de voorkant van de mantel bevindt) sturen naar socialmedia@atagverwarming.com, dan kan onze technische servicedesk de situatie nog eens bekijken. Met vriendelijke groet, ATAG Verwarming Nederland BV, Webcare team.