Remeha Avanta - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 138 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Avanta op Kieskeurig.nl.

hans 08-02-2017

kleine ketel. grote daden

Geschreven voor: Remeha Avanta

geweldige ketel. is snel lekker warm. en heeeel weinig geluid. een aanrader voor ieder huishouden.

Jvreed 18-03-2021

Avant, super ketel!

Geschreven voor: Remeha Avanta

Heb deze ketel al jaren en is super betrouwbaar en heb nog nooit een storing gehad en hij is zuinig!

Arian 01-02-2019

Klein en compact, maar vooral zuinig

Geschreven voor: Remeha Avanta

Onze oude logge cv ketel de deur uitgedaan. Deze nieuwe is zo klein en compact dat we de helft van de ruimte overhouden. Naast ruimtebesparing is het ook een stuk zuiniger in verbruik.

Pluspunten

• Compact
  • Snel warm
  • Superzuinig

ramon 17-11-2016

na 9 jaar warmtewisselaar lek

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Hebben deze Remeha laten monteren eind 2007.
In het beging veel problemen gehad met brommend geluid en Remeha heeft een aantal pompen vervangen is toen wel wat minder geworden maar nooit echt weg gegaan.
Vandaag bij de service beurt ontdekt dat de warmtewisselaar lekt. Eigenlijk is de ketel nu technisch total loss en dat valt mij behoorlijk tegen van een ketel van net 9 jaar.

Pluspunten

• compact
  • warm water

Minpunten

• kwaliteit
  • veel kunstof delen
  • service Remeha

fransrosink 10-04-2021

Is het niet zo dat er 10 jaar garantie op de warmtewisselaar zit?
vg Frans Rosink

lekkerwonen 05-03-2016

3,7
in 2 jaar tijd al 2x stuk geweest storing E5 ?? moest ernstig bijgesteld worden. Ook duurt het wel 10 minuten voordat hij eindelijk een flink heet water gaat geven voor de verwarming, dus kom je in een koud huis gebeurt er de eerste 10 min. amper wat , ook de buis pal onder de CV is dan amper warm, het slome ding is dan bezig op te starten, waarderloze aankoop , andere CV in andere huizen van andere merken doen het wel snel.

Jan 27-07-2016

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Na het in bedrijfstellen van de oude CV in ons klushuis bleek dat de oude CV zijn beste tijd had gehad. Wij moesten dus op zoek naar een vervanger. Nou ja, op zoek... Bij mijn Broer en ouders draaiden de Remeha's uitstekend! De keus is dan snel gemaakt. Bij ons is de Avanta 35C geïnstalleerd, omdat wij geen tekort aan warm water wilden hebben. De CV heeft tot nu toe geen storingen gehad. Doet zijn werk goed en is vooral stil.

Ikke 12-07-2016

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Remeha Avanta 35C is een top product.
Wij hebben deze 2 jaar geleden gekocht en hebben er zonder enig probleem heerlijke warmte van.
Mooi klein formaat en verder lekker simpel.
Zeer blij mee.

Mvg

hayco 11-07-2016

prima dingetje

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

wij gebruiken onze ketel als verwarming voor boven en voor de voorziening van warm water, we hebben een houtkachel in huis en kunnen dit prima combineren door de uitgebreide programma's van de cv ketel. echt een aanrader, we hebben hem op openhaard stand staan en dan slaat hij gewoon aan om vervolgens een ingestelde temperatuur handhaaft boven.

Ruud 14-11-2019

nieuwe ketel

Op advies van de installateur de avanta cw5
een stille verassing de vorige ketel (Valiant) hoorde je het gas stromen en de branders blazen na de Installatie vroeg ik of hij het wel deed want je hoort NIKS....

Pluspunten

• klein/ compact
  • geruisloos

Bert 19-10-2019

Fijne betrouwbare ketel

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Heb na 12 jaar zonder problemen weer een nieuwe avanta aangeschaft omdat ik een lekke warmtewisselaar had helaas net na de garantie .
Hele betrouwbare stille ketel.

Pluspunten

• Compact
  • Zuinig

Hilbrand 23-01-2019

Fijne compacte combiketel

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Mijn oude Radson HR-ketel was aan vervanging toe en op marktplaats heb ik deze (nieuwe)ketel medio 2017 gekocht met de I-sense thermostaat en de Remeha Avanta 35C op 29 dec.2017 zelf (vakkundig) gemonteerd en ingeregeld.
Deze ketel kan ik prima inregelen voor mijn hoofdvloerverwarming en kan de HR-functie optimaal benut worden met een aanvoertemperatuur ingesteld op 44'C en een retourtemperatuur van ca 33'C (combinatie vloerverwarming 22'C en radiatoren ca 37'C.
Het gasverbruik was tot 2017 1800-2000 m3 en met deze ketel in 2018 1403 m3, met de hele beneden verdieping middels vloerverwarming verwarmd (vrijstaande woning).
Ik moet nu iets langer wachten op heet tapwater (oude ketel had een 60 liter boiler) maar verder alleen maar lof voor deze kleine compacte ketel. Bad snel gevuld en altijd behaaglijk warm in huis. Mooie mogelijkheden in de I-sense-klokthermostaat, zoals vakantie op datum in te vullen, waarbij een minimale instelbare ruimtetemperatuur wordt gehandhaafd en de warmwater-tapspiraal niet direct stand-by staat en dan geen gas verbruikt.
Verder nog geen storing gehad met de ketel.

Pluspunten

• compact
  • optimaal benutten HR-functie

Minpunten

• Iets langer wachten voor heet water

P. Stone 31-12-2018

STRAK ONTWORPEN KETEL AAN DE MUUR

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Wat een geweldige warmte straalt deze CV ketel uit. Ja, zowel in de leidingen die er uit komen als ook in de strak vormgegeven ketel zelf. Probleem is wel ... je hoort hem niet. O, ja natuurlijk dat is de bedoeling ... fluisterstil. Prima regelbaar op afstand, zeer gebruiksvriendelijk in de bediening. Niet nodig om aan zoonlief te vragen hoe alles werkt. Dan ook nog een automatisch navulsysteem erbij: laat de kou maar komen. In 2019 zitten wij er prima bij. Geen angst voor wat de toekomst gaat brengen, met Remeha heb ik het volste vertrouwen weer terug in een warme toekomst.

Pluspunten

• instelbaarheid
  • bediening
  • fluisterstil
  • vormgeving
  • communicatie met de ketel

Bs 20-07-2016

goede ketel

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

een goeie en betrouwbare ketel zonder storingen met goeie prestaties bij verwarming en levering warm water.

Manus76 11-07-2016

Remeha Avanta

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Ruim twee jaar gebruik ik de Remeha Avanta CW5, naar volle tevredenheid.
De ketel bevalt prima, is klein en daardoor praktisch, met een goede en warme wateropbrengst. Alleen vind ik de bediening van het menu onhandig en niet fijn werken, omdat je alleen maar codes ziet en omdat je er niet praktisch door heen kunt scrollen.

Petra 11-07-2016

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Uitstekende cv ketel die helemaal aan onze verwachtingen voldoet. Geruisloos en betrouwbaar. Nog geen enkele storing hoeven melden, meer dan een jaar geleden geïnstalleerd. Aanrader.

Ineke 28-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Bad snel vol, veel beter dan mijn oude ketel!!

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Nooit problemen mee, bad snel vol en altijd goede temperatuur van water. Hij is ook veel zuiniger en stiller dan mijn oude ketel!! Dus ik ben er heel blij mee!! Zeker een aanrader!

l**t@p**t.nl 13-07-2021

Volgende ketel weer REMEHA, koning onder de cv ketels

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Prima ketel ,snel en voldoende warm water oa voor het bad, vorige , die het naar 16 jaar trouwe dienst vervangen. Prijs kwaliteit in erg goed. Vergelijkbare ketels zijn min. €500 duurder en zeer snel te installeren.

Pluspunten

• Klein compact model
  • Prijs/kwaliteit

a**s@p**t.nl 13-06-2021

Prima product voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Avanta 35c (CW5) aangeschaft ivm defect van mijn Calenta 28C op aanraden van mijn instalateur. Heb de Avanta nog maar kort in gebruik maar werkt nu al naar mijn wensen. Geeft super heet water in zeer korte tijd en het CV gedeelte doet het ook prima. In deze periode van het jaar de CV nog niet echt nodig gehad. Maar lijkt erop dat alles prima werkt.

Pluspunten

• Kleine ketel
  • Zelfs in een keuken kastje te plaatsen

d**1@p**t.nl 01-06-2021

Bevalt zéér goed, AANRADER!!!

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Op aanraden van de installateur gekocht. Erg tevreden over de nieuwe cv ketel, muisstil je hoort het niet, of nauwelijks. Water wordt zeer snel verwarmd en cv is ook snel op temperatuur. Kortom een GOEDE aankoop!!!

Pluspunten

• stil
  • zeer snelle opwarming van cv en water

w**k@h**e.nl 09-05-2021

Tevreden

W
Werkt prima , reageert goed op thermostaat
Helemaal tevreden
Ketel mooie vormgeving