Nefit TopLine AquaPower II HRC30/CW5 - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°c
16 liter per minuut

fverhoog 02-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,2
Onze ketel is nog geen 3 jaar oud en voor de 2e keer dit jaar ging hij kapot. In januari was het de pomp en deze keer de computer. Redelijk essentiële onderdelen dus. Nefit heeft tot twee keer toe de onderdelen vergoed, maar NIET de voorrijkosten en het arbeidsloon. En dat bedrag is inmiddels opgelopen tot ruim €350! Reclamatie bij de Nefit heeft geen zin gehad, ik moest me maar melden bij de dealer, maar die is inmiddels failliet. Zeer slechte service en zeer klantonvriendelijk. Verder sluit ik me vwb de thermostaat aan bij Joh234: wat een onding! Inderdaad geen vakantie timer, onlogische bediening, geen mogelijkheid tot kopiëren van dagen etc.

Nee, voor ons geen Nefit meer. Het is wat dat betreft jammer dat die dingen zo lang meegaan.

vankachelnaarketel 15-11-2013 Product half jaar in bezit

Deze ketel is zeker niet de goedkoopste, maar heeft denk ik flink veel voordelen. Het merk staat toch wel bekend om kwaliteit en het product ziet er in ieder geval duurzaam uit. Uiteraard kan nog niets gezegd worden over de levensduur, maar onze vorige Nefit haalde met weinig reparaties meer dan 15 jaar.
De ketel is opvallend geruisloos. Tot nu toe geen enkele storing. Verder zijn er veel instelmogelijkheden. Niet dat dat voor iedereen een voordeel zal zijn, maar mensen die een en ander naar hun behoefte willen instellen, hebben ruim de mogelijkheid.

Milu45 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Deze Nefit is in ons huis het belangrijkste dat ons leven veraangenaamt. Stil en snel warmte alsook heet water. Dit alles probleemloos te regelen met de Nefit thermostaat. Ons leven is stukken luxer geworden sinds we deze ketel bezitten. Onze beste investering sinds jaren en "heet" aanbevolen.

anna hendrix 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel. Hebben hiervoor ook een NEFIT HR ketel gehad en die beviel ook prima, vandaar dat onze keus weer op een NEFIT ketel is gevallen. Als de aanschafprijs ook wat duurder is dan een andere ketel, dit wordt weer terugverdiend door de lage onderhoudskosten. Ketel maakt ook weinig geluid. Kortom, kan deze ketel iedereen aanbevelen.

Iris Jansen 08-02-2012 Product paar dagen in bezit

Deze ketel nu 1 week in bezit.
De vorige Nefit heeft 19 jaar zijn dienst gedaan, maar er zat een scheurtje in de condensafvoer, dus zonder te aarzelen weer een vergelijkbare nefit laten plaatsen.
Heerlijk warm binnen en overal goed warm water.
De ketel is erg stil, je hoort hem nauwelijks!

joh234 27-11-2011 Product maand in bezit

zeer stille ketel, met veel warm water, bevalt tot nu toe zeer goed. De vorige Nefit heeft het 20 jaar volgehouden, vandaar onze keuze