Nefit TopLine AquaPower II HRC25/CW5

ATAG A-serie A285EC HR Combiketel 6 1 - 28 2 kW CW5

ATAG A-serie A285EC HR Combiketel 6 1 - 28 2 kW CW5

ATAG HR i36C Combi comfortpakket met iCon warmtewisselaar. inclusief One slimme klokthermostaat 6 1 - 28 3 kW CW5

Bekijk alle CV-ketels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Cees van Houten 18-05-2016

Uitstekende service Nefit

Nu ruim 5 jaar probleemloos en naar volle tevredenheid deze Topline in gebruik.
Onlangs bleek bij regulier jaarlijks onderhoud dat de deksel van het brander blok iets op de pakking lekte. Er was inmiddels al een modificatie uitgevoerd bij nieuw uit te leveren systemen en wij hadden nog de vorige versie. Zonder discussie heeft NEFIT snel en zeer professioneel on site het gehele brander blok vervangen. Super service. Zeer sympathieke technicus.

Robert03 01-02-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Twee jaar geleden deze CV ketel aangeschaft en doet al die tijd probleemloos zijn werk. Pas een onderhoudsbeurt laten geven en ook bij de onderhoudsbeurt zijn geen mankementen gevonden.

Bij het zoeken naar een geschikte CV ketel heb ik gebruik gemaakt van de reviews op Kieskeurig en Nefit kwam hier als merk goed uit de bus. Hiervoor een Agpo CV ketel gehad met grote 120 liter boiler. Zo'n grote boiler leek me wat overdreven en overgestapt op de AquaPower line van Nefit. Deze aanmerkelijk kleinere boiler in combinatie met de CW 5 iketel bevalt uitstekend. Met 2 personen tegelijk douchen is geen probleem en altijd snel warm water. Ook bijvoorbeeld voor het snel vullen van een emmer is de Aqua Power CV ketel ideaal.

Naast de betrouwbaarheid en het warmwatercomfort valt de CV ketel ook op door z'n stille werking. De CV zit in een appartement in een gangkast en doet onhoorbaar zijn werk. Bij de Agpo was duidelijk hoorbaar wanneer deze aan stond.

Ook na twee jaar gebruik kan ik geen nadelen aan deze CV ketel ontdekken, dus vandaar op alle punten een 10 als cijfer! Wat mij betreft een CV ketel die ik iedereen aan kan bevelen.

A.Veldman 25-01-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Twee jaar geleden onze 20 jaar oude ketel laten vervangen voor deze Nefit Topline aquapower. Wat een verschil!
Mooi rustig ,geen enkele storing .
De ketel doet zijn naam echt eer aan, Top.

H Kuijpers 24-01-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Het is een heel goede cv ketel .hij heeft het huis in no time op temperatuur.
Het gasverbruik is zoals het een HR ketel betaamt heel laag.
Als je handig en kundig bent kun je hem zelf onderhouden.
Ik gebruik de ketel in combinatie met de zonneboiler van Nefit.
Ik ben ontzettend tevreden.

willywally01 24-01-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb de CV installatie nu 18 maanden in gebruik,nog geen enkele storing gehad.Kan alles goed warm stoken,het opwarmen gaat geleidelijk. Hierdoor moet de ketel niet steeds opwarmen naar een hoge temperatuur,nu ± 55 graden dit is goed voor het gasverbruik. Ik heb er wel een buitentemperatuur regeling opzitten en een kamerthermostaat moduline 400.
De ketel geeft ook voldoende warmwater voor bad en douche.

Msijm 24-01-2013
  • Product half jaar in bezit

Wij hebben deze ketel nu ca. een half jaar. Tot nu toe een echte topper. Echte degelijke (nederlandse) kwaliteit. Zeer makkelijk te bedienen.

tamtam 24-01-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Twee jaar geleden onze oude ketel laten vervangen voor deze Nefit Topline aquapower. Wat een verschil!
De oude ketel (radson 1996) stond constant te loeien, en de ruimtes in huis waren erg onregelmatig warm, ook op de vloerverwarming werkte het niet echt goed.

Sinds we de nefit ketel hebben in combinatie met de speciale thermostaat werkt alles perfect, ketel is nagenoeg stil, altijd warm water en de door de instellingen zijn alle ruimtes perfect verwarmd. En het belangrijkst we verbruiken bijna 500m3 gas minder per jaar! Waardoor we al twee jaar op rij zo'n € 900,- terugkrijgen van onze gasleverancier. De ketel was niet goedkoop maar verdient zich binnen een paar jaar terug via de energierekening.

Al met al een aanrader dus!

hkpctech 08-12-2009

De ketel draait nu een week in huis. Hij is echt fluisterstil en voldoet aan alle verwachtingen. Bewust gekozen voor CW5 ivm regelmatig badgebruik. Huis is snelopgewarmd en de temperatuur blijft vrijwel constant. Heb in combinatie met deze ketel de Moduline 300 thermostaat van Nefit laten monteren.
Ook dit apparaatje voldoet uitstekend en maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden van de modulerende componenten van de ketel (brander en pomp)