Remeha Tzerra M 24c Plus CW3 (met iSense)

Remeha Tzerra Ace 24c CW3 (met concentrisch rookgasafvoer)

Remeha Tzerra Ace 24c CW3 (met concentrisch rookgasafvoer)

Remeha Tzerra Ace 24c CW3 (met eTwist klokthermostaat en concentrisch rookgasafvoer)

Bekijk alle CV-ketels

HereIsTom 08-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Wij hebben deze Remeha Tzerra Plus CW3 met iSense thermostaat nu een jaar en hij bevalt perfect.
We hebben afgelopen jaar meer dan de helft op ons gasverbruik bespaart met deze ketel, wat betekent dat we 'm binnen drie jaar hebben terugverdient!
Het voordeel van de Plus versie is dat deze ook een zuinige modulerende pomp heeft die ook nog eens 50% zuiniger is in het stroomverbruik.
Hij is ook mooi klein, kleiner nog dan een keukenkastje zodat hij makkelijk overal past.
Na verschillende offerte aanvragen kwam Francken & Vermeij als goedkoopste er uit, deze hebben de ketel dan ook netjes en snel geïnstalleerd hier.
De iSense thermostaat is ook makkelijk te bedienen en heeft vele mogelijkheden.
Kortom wij zijn meer dan tevreden met deze CV ketel en kunnen 'm iedereen aanraden.

albertus 11-07-2016

Remeha Tzerra M 28c Plus CW4

ben blij met Remeha Tzerra M 28c Plus CW4 een goede mooie kleine ketel waar ik heel veel plezier van heb

eric 28-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Remeha CV Ketel CW3

Dit is prima ketel die zorgt heerlijk warm water (ook bij een regen douche) en mijn huis perfect verwarmd redelijk geruisloos als hij staat te "branden", nog geen problemen mee gehad, als thermostaat gebruik in de Toon van Eneco