Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 Combi Comfort Systeem met iSense - Reviews

18 liter per minuut
Kleuren
wit

Reanda 06-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Ben erg blij met mijn cv ketel

Om mijn verwarming en de rest warm te krijgen moest ik op mijn woonboot altijd mijn olieketel vullen. Ik heb mij hard gemaakt voor ons havenbewoners dat wij in onze haven een gasaansluiting via de gemeente hebben gekregen. Het is ongelofelijk hoe fijn de CV ketel is en wat een luxe ik ben er echt van aan het genieten.

Mart 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

De ketel ploft als we warm water gaan gebruiken, daarover nog contact opnemen met de installateur.
Opwarmen CV gaat m.i. trager dan mijn oude Remeha 23W.
De ketel ik veel kleiner en moet aanzienlijk zuiniger zijn, in 1 week 38m3 gas verbruikt. Geen idee of dit veel of weinig is.

Marcel Lammertink 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Ketel doet het naar behoren ,hij is werkelijk heel stil in verhouding tot onze oude ketel en de isence thermostaat is ook heel eenvoudig te bedienen

B. 29-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 prima ketel!

Prima ketel bijna 2 jaar in gebruik, compact zuinig en stil. Hebben hiervoor ook een Remeha ketel gehad die heeft 18 jaar lang zijn werk uitstekend gedaan, daarom was onze keuze niet moeilijk voor deze Remeha.

Pluspunten

• klein en compact
  • zuinig en stil

Sibma 03-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Tzerra M 39c Plus CW5

De Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 is een goede ketel die een ruime voldoende scoort op alle onderdelen.

MF 16-07-2016 Product half jaar in bezit

Remeha Tzerra M 39c Plus CW5

De Remeha levert snel en vooral lekker veel warm water op. Het huis is ook in een mum van tijd op een aangename temperatuur. Een bijkomend voordeel van dit model is dat het compact is en niet teveel lawaai maakt. Als je het verbruik van het gas met enige regelmaat opschrijft merkten we al na een korte tijd dat het verbruik in verhouding met onze vorige ketel drastisch afnam.
De bijgeleverde thermostaat is gebruiksvriendelijk en biedt veel mogelijkheden tot programmeren.
Kortom een fijne zuinige en vooral stille ketel.

E.J. 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

prima ketel

comfortabel warm met kloktermostaat. Veel warm water. zuinig in gasverbruik. Compacte vorm met grote prestatie

Harry Kleijn 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha CV ketel

Wij hebben nu 2 Remeha CV ketels en die bevallen ons zeer goed en zijn zeer gebruiksvriendelijk, energiezuinig en betaalbaar in aanschaf. De service is voortreffelijk, zowel telefonisch als persoonlijk (met de monteur).

Stephie34 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooie compacte energie zuinige ketel

Wij hebben sinds vorig jaar deze compacte energie zuinige ketel en hebben er absoluut geen spijt van gehad. Omdat hij mooi compact is en erg stil is. Aan onze warmtebehoefte wordt ruimschoots voldaan.

Gerie 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte cv-ketel

Deze ketel is zeer betrouwbaar. Wij hebben een grote stortdouche. Deze ketel kan het prima aan. Zeer snel en constant warm water. Kortom: voor ons de perfecte ketel.

Joost 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Een perfecte ketel

Levert snel warm water op de gewenste en met een flinke straal uit de kraan, beslist geen slap straaltje. Als het nodig is wordt het huis snel verwarmd. Met de bijgeleverde programmeerbare thermostaat kan de temperatuur van het tapwater op diverse tijdstippen worden geprogrammeerd en dus ook voor de verwarming. Een veilig idee is oom het anti legionella programma. En daarbij is het systeem vriendelijk voor de portemonnaie gebleken.
Ik heb x geen spijt van de aanschaf.

Toko 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Tzerra M39c PlusCW5

Ik ben zeer tevreden over deze verwarmingsketel,hij is stil en gemakkelijk te bedienen, ook de programma's zijn heel super.👍👍👍

H W Z 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Tzerra

De cv ketel Remeha Tzerra is voor onze woning met dieverse aparte ruimten een prima cv ketel, en economisch en stil.

E. de Waal 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Lekkere goede ketel

We hebben deze nu meer dan een jaar in gebruik en nog steeds erg prettige waterdruk en snel warm water en goed geruisloos.
Erg tevreden.

Ivo Bouwman 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Geweldig apparaat... klein en superkrachtig

De Tzerra is mooi, klein en superkrachtig.
Ongelooflijk hoe zo'n klein apparaat zo veel warm water kan produceren.

Born2cook 01-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Klein en krachtig

Van een grote boiler plus keteel naar een kleine Remeha, we dachten aanvankelijk....gaat dat wel lukken!? Nou het lukt zeker, en de energie rekening is met 800 kw gedaald. De ketel heeft tot op heden geen enkele klacht gegeven en de waterdruk blijft ook constant. Ik heb niet veel verstand van ketels maar als dot zo blijft dan kies ik over 19 jaar weer een Remeha.

Fra 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

luid en zuinig

6,2
Het is een goede ketel, die doet waarvoor die bedoeld is. Alleen als we geweten hadden, dat de ketel iedere 15 minuten aanslaat met een dusdanige herrie hadden we een ander merk genomen.

Reempie 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Remeha geeft mij een warm gevoel!

Nadat de oude CV ketel, na 15 trouwe jaren van de dienst, de geest had gegeven, heb ik, op aanraden van mijn installateur, de Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 aangeschaft en laten installeren.

Ik kan niet anders zeggen (in dit geval schrijven) dat het een geweldig advies was.

De verwarming werkt uitstekend, wanneer het nodig is. De gemonteerde thermostaat regelt een perfecte temperatuur in het huis.
Ook de levering van warm water voor de douche verloopt vlekkeloos.

Samengevat: Mijn ervaringen met de Remeha Tzerra M 39c Plus CW5 zijn uitstekend. Een compacte CV ketel met een uitstekend rendement en lage energiekosten.

Mvn 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha tzerra m39c plus cw5

Tot nu toe super ketel na een agpo.
Stil, zuinig en na twee jaar nog geen enkel probleem gehad. Voor mij het enige (nadeel) is dat hij niet via WiFi te bedienen is. In ieder geval niet met het isense bedienings paneel. Wij hebben een temperatuur gestuurde regeling erop met een buitensensor, en op alle radiatoren een thermostaatknop. Zoveel meer lekkere warmte in huis en de douche heeft prima straal en bad zit stuk sneller vol dan de oude agpo ketel. Wij hebben de ketel op zolder staan en de kraam in de keuken zit met een quooker boiler aangesloten dus kan niet aangeven of er snel tapwater beneden is.

jaap9090 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede keuze

De keuze om een Remeha Tzerra 39c te kopen is heel goed geweest. Hij heeft ruimschoots voldoende capaciteit voor warm water en verwarmd goed. Het energieverbruik is ook minder sinds ik deze ketel heb. Ik had een van de eerste nefit turbo HR ketels.