Vaillant VHR 34/5-5 l - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°C
24 liter per minuut
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dick 06-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prachtige ketel, aangeschaft omdat onze oude ketel vervangen moest worden.

Fantastische ketel. Omdat onze oude Vaillant ketel na 25 jaar trouwe dienst, zonder extreme kosten, aan vervanging toe was, hebben we weer een Vaillant ketel aangeschaft. De keus was hierdoor niet zo moeilijk. Deze ketel doet het prima. Verwarmt goed en lekker snel warm water. Zoals we het nu zien een top keuze.

Leny 08-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Duidelijk scherm

Degelijke cv ketel , doet wat hij moet doen. makkelijk in de bediening , opgeteld af te lezen hoe water stand is zo ook op de thermostaat.,groot warmwater toevoer. Snel warm water.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Kunt ook op thermostaat zien of je moet bijvullen
  • Snel warm water

Klaas-jelle 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Voor mij als alleenstaande prima apparaat. Zuinig en verwarmt huis en water goed. Lang douchen geen probleem. Zuinig in gebruik. Strak disign. Compact. Stuk kleiner dan mijn oude. In paar uur geplaatst.

Kremer 11-01-2016 Product maand in bezit

Mooie kleine ketel, zuinig in gebruik en geluidloos. Alleen maar voordelen ten opzichte van de oude ketel. Ideaal icm de esmart thermostaat. Eenvoudige bediening ook met de app op afstand te bedienen.

floriskluivingh 30-11-2015 Product kwartaal in bezit

Compacte ketel, na installatie geen omkijken naar, gemaakelijk standen van waterdruk, temperatuur en warmwatertemperatuur te bekijken.