Vaillant VHR 34/5-5 l

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vaillant VHR 34/5-5 l op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Sjakie 19-02-2018

Nooit meer een Vaillaint geiser voor mij.

Geschreven voor: Vaillant VHR 34/5-5 l

Ketel nu 2 jaar en 3 maanden oud 3 x al installateur bij geweest . Tevens 3x vaillant monteur . Begin aan mijn 2e pomp.
Voor mij nooit meer vaillant .
Communicatie met Vaillant stroef en moeilijk.

Minpunten

• Kwaliteit
  • Service

Leny 08-12-2016

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Vaillant VHR 34/5-5 l

Degelijke cv ketel , doet wat hij moet doen. makkelijk in de bediening , opgeteld af te lezen hoe water stand is zo ook op de thermostaat.,groot warmwater toevoer. Snel warm water.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Kunt ook op thermostaat zien of je moet bijvullen
  • Snel warm water

Ferry 20-09-2017

Hoi ik wil deze ketel ook kopen ben benieuwd hoe het nu gaat of hij al kapot is geweest ?
Ik krijg dalijk in mijn douche regen douche en daarom deze ketel zou graag reactie horen van u hier

Dick 06-07-2016

Prachtige ketel, aangeschaft omdat onze oude ketel vervangen moest worden.

Geschreven voor: Vaillant VHR 34/5-5 l

Fantastische ketel. Omdat onze oude Vaillant ketel na 25 jaar trouwe dienst, zonder extreme kosten, aan vervanging toe was, hebben we weer een Vaillant ketel aangeschaft. De keus was hierdoor niet zo moeilijk. Deze ketel doet het prima. Verwarmt goed en lekker snel warm water. Zoals we het nu zien een top keuze.

Klaas-jelle 19-01-2016
Geschreven voor: Vaillant VHR 34/5-5 l

Voor mij als alleenstaande prima apparaat. Zuinig en verwarmt huis en water goed. Lang douchen geen probleem. Zuinig in gebruik. Strak disign. Compact. Stuk kleiner dan mijn oude. In paar uur geplaatst.

Kremer 11-01-2016
Geschreven voor: Vaillant VHR 34/5-5 l

Mooie kleine ketel, zuinig in gebruik en geluidloos. Alleen maar voordelen ten opzichte van de oude ketel. Ideaal icm de esmart thermostaat. Eenvoudige bediening ook met de app op afstand te bedienen.

floriskluivingh 30-11-2015
Geschreven voor: Vaillant VHR 34/5-5 l

Compacte ketel, na installatie geen omkijken naar, gemaakelijk standen van waterdruk, temperatuur en warmwatertemperatuur te bekijken.